Nyt nederlag til Real Madrid i USA
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Storken skrev:
ZizouMo skrev:
Storken skrev:
Sahinovic skrev:
Kassow-Rossing skrev: Så længe det er præcis den samme forseelse, skal straffen selvfølgelig øges hver gang. Og det skal også være en straf, der kun gives ud til folk, der gør en hændelse der ikke er fodboldrelateret. At sparke en mand ned bag fra, er f.eks fodboldrelateret.
At træde på Messis hånd er ikke fodboldrelateret og burde selvfølgelig være straffet. Hvis det var blevet straffet og hvis Pepe havde gjort det igen, ville hans straf være større anden gang. Hvis han havde trådt på en hånd på samme måde igen til VM, så ville hans straf også være enorm. Logisk.
Hvordan er det fodboldrelateret?
Kassow-Rossing tænker muligvis på situationen i El Clasico for nogle år siden, hvor Ramos løb en halv banelængde med det eneste formål at sparke Messi ned bagfra. Ramos var dog forstående nok frustreret, da Barca førte 5-0 og Messi havde forinden tørret Ramos. Selve situationen er ren ondskab, men det er fodboldrelateret ondskab :)
Situationen kan ses her:
Løber ligefrem en halv banelængde? Haha
Her kan du se nogle situationer, hvor Messi blandt andet laver en koldbøtte på Srnas ryg og derefter giver ham en skalle der kunne have ført til en hjernerystelse.
Og så har Messi det med at få ting ud af munden med enten det er bræk eller andet:
Hvem er det nu lige der overdriver ;-)
Jeg medgiver gerne, at Messi ikke er nogen engel, men jeg forstår ikke helt hvorfor I bringer det emne på banen. Diskussionen handlede om, hvorvidt det er fodboldrelateret at sparke nogen ned bagfra. I Ramos' tilfælde slap han med 1 dags karantæne for hele episoden. Det er efter min mening i underkanten, når han bevidst går efter at gøre skade på en modstander. Jeg har svært ved at se hvorfor det er en formildene omstændighed, at bolden er i spil. Det gør det stadig ikke fodboldrelateret i min bog.
Du er ret god til at støbe kuglerne og efterfølgende smide dig som ramt af en af dem. Hvorfor overhovedet bringe en Lionel Messi/Sergio Ramos-situation ind i debatten?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Storken
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Storken skrev:
ZizouMo skrev:
Storken skrev:
Sahinovic skrev:
Kassow-Rossing skrev: Så længe det er præcis den samme forseelse, skal straffen selvfølgelig øges hver gang. Og det skal også være en straf, der kun gives ud til folk, der gør en hændelse der ikke er fodboldrelateret. At sparke en mand ned bag fra, er f.eks fodboldrelateret.
At træde på Messis hånd er ikke fodboldrelateret og burde selvfølgelig være straffet. Hvis det var blevet straffet og hvis Pepe havde gjort det igen, ville hans straf være større anden gang. Hvis han havde trådt på en hånd på samme måde igen til VM, så ville hans straf også være enorm. Logisk.
Kassow-Rossing tænker muligvis på situationen i El Clasico for nogle år siden, hvor Ramos løb en halv banelængde med det eneste formål at sparke Messi ned bagfra. Ramos var dog forstående nok frustreret, da Barca førte 5-0 og Messi havde forinden tørret Ramos. Selve situationen er ren ondskab, men det er fodboldrelateret ondskab :)
Situationen kan ses her:
Løber ligefrem en halv banelængde? Haha
Her kan du se nogle situationer, hvor Messi blandt andet laver en koldbøtte på Srnas ryg og derefter giver ham en skalle der kunne have ført til en hjernerystelse.
Og så har Messi det med at få ting ud af munden med enten det er bræk eller andet:
Hvem er det nu lige der overdriver ;-)
Jeg medgiver gerne, at Messi ikke er nogen engel, men jeg forstår ikke helt hvorfor I bringer det emne på banen. Diskussionen handlede om, hvorvidt det er fodboldrelateret at sparke nogen ned bagfra. I Ramos' tilfælde slap han med 1 dags karantæne for hele episoden. Det er efter min mening i underkanten, når han bevidst går efter at gøre skade på en modstander. Jeg har svært ved at se hvorfor det er en formildene omstændighed, at bolden er i spil. Det gør det stadig ikke fodboldrelateret i min bog.
Du er ret god til at støbe kuglerne og efterfølgende smide dig som ramt af en af dem. Hvorfor overhovedet bringe en Lionel Messi/Sergio Ramos-situation ind i debatten?
Debatten gik på om det var fodboldrelateret at sparke en ned bagfra. Jeg kom med et eksempel, hvilket passende omhandlede Real Madrid, da det er klubben hvorom dette forum drejer. Jeg kan dog fornemme, at I føler jer en anelse stødt over mit eksempel fra fortiden.
- Storken
- Gæst
-
Rogoshin skrev: Jeg holdte op med at læse efter ord kombinationen "ren ondskab" forekom. Det er min erfaring at tekster med den slags vrøvl, er vrøvl.
Det lyder som et fornuftigt princip. Det er dog min erfaring, at det er spild af tid at sidde på internetforums, hvis man stopper med at læse hver gang, man støder på noget vrøvl :-)
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
På forhånd tak ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Storken
- Gæst
-
DarioGomez skrev: Jeg vil gerne have den gode, gamle, nuancerede stork tilbage - indtil det sker, vil hans håbløse forsøg på en kopi ikke være sød og finde på noget bedre at lave, end at sidde herinde og provokere?
På forhånd tak ...
Det har I skrevet siden jeg startede herinde :-) I må bare indse, at den gode, gamle, nuancerede stork aldrig har været andet end provokerende :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Storken skrev:
Sahinovic skrev:
Situationen kan ses her:
Hvorfor fanden skulle jeg dog tænke på den situation som noget fodboldrelateret din idiot? Behold dine klamme beskyldninger for dig selv og lad os få den intelligente Anders tilbage, fordi hvad Ramos laver i den her situation har da intet med fodbold at gøre. Det der er også noget Suarez står for (ligesom Pepe) og har intet med fodbold at gøre. Suarez fik sine fire månederes karantæne hvor han er til grin i hele fodboldverdenen, fordi han ikke må træne med og præsenteres, fordi han gentagende gange havde begået den samme forseelse selvom han hver gang har fået af vide "Det her var sidste gang du gjorde det her ikke lille Luis?"
Tænk dig om før du skriver næste gang Mr. Stork.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
1. Styr din retorik
2. Fej for din dør, før du fejer for andres.
Jeg kan slet ikke forstå, hvordan Storkens indlæg - åbenbart - virker så stødende på dig. At slutte hele dit intetsigende indlæg af med: Tænk dig om før du skriver Mr. Stork. er søgt. Den eneste der skal tænke sig om nu og særdeles fremadrettet, er dig, og ingen andre.
Madridista.dk forkaster personangreb, som din idiot. Hvis du ikke kan indordne dig, så må du agere tosset på bold.dk og lignende steder, der i vid udstrækning accepterer den ordlyd.
- Storken
- Gæst
-
Daniel skrev: Kassow-Rossing
1. Styr din retorik
Jeg kan slet ikke forstå, hvordan Storkens indlæg - åbenbart - virker så stødende på dig. At slutte hele dit intetsigende indlæg af med: Tænk dig om før du skriver Mr. Stork. er søgt. Den eneste der skal tænke sig om nu og særdeles fremadrettet, er dig, og ingen andre.
Madridista.dk forkaster personangreb, som din idiot. Hvis du ikke kan indordne dig, så må du agere tosset på bold.dk og lignende steder, der i vid udstrækning accepterer den ordlyd.
Det skal til Kassow's forsvar siges, at vi har en fortid. Vi har desværre haft en kedelig tendens til at blive personlige, når bølgerne gik højt. Jeg undskylder, hvis jeg var provokerende overfor dig Kassow. Forhåbentlig kan vi lægge denne lille episode bag os.
God ferie
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg er selvfølgelig kølet ned nu, og jeg vil også gerne sende en undskyldning den anden vej.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Daniel skrev: Kassow-Rossing
1. Styr din retorik
Det er mig en gåde at du ikke kan se det meget provokerende i Storkens indlæg. Han bruger jo tydeligt et eksempel der bevidst er valgt for at provokere. Ordvalget er da også meget underligt, og virker sat der for at provokere. Og han siger jo også i senere indlæg at han bevidst provokerer. Derfor undrer dit forsvar mig meget.