Optakt: slaget om Madrid

11 år 11 måneder siden #13 af MMM
Besvaret af MMM på emne Optakt: slaget om Madrid

Khedira har foretrukket tribunerne i Leipzig her til aften frem for tribunerne i Madrid. Så hej, hej og tak for denne gang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #14 af Siempre Madrid

MMM skrev:

Khedira har foretrukket tribunerne i Leipzig her til aften frem for tribunerne i Madrid. Så hej, hej og tak for denne gang.

Og det er sket med Real Madrids fulde tilladelse og accept, så parterne gør klar til at sige farvel til hinanden. Ingen tvivl der.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 11 måneder siden #15 af MMM
Besvaret af MMM på emne Optakt: slaget om Madrid
@Siempre Madrid Det håber jeg da virkelig, men COPE siger han rejste uden tilladelse og står til bøde fra klubben. Hvilket virker unødigt aggressivt fra hans side.

11 år 11 måneder siden #16 af Siempre Madrid
Ok. Ifølge marca har både han og Di María fået lov til at forlade hotellet her til formiddag, da se fik at vide at de ikke skulle være med i kampen.

11 år 11 måneder siden #17 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Optakt: slaget om Madrid
AS skriver også 'sin permiso' ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 11 måneder siden #18 af Siempre Madrid
Og nu meldes der om at han er i Tyskland for at skrive med Bayern.

11 år 11 måneder siden #19 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Optakt: slaget om Madrid
Dagens startopstilling: Casillas; Carvajal Varane Ramos Coentrão; Modric Kroos Xabi Alonso; James Benzema & Bale.

Ikke glad for at se, at Ronaldo ikke er med fra start. Håber James viser sit værd idag!

11 år 11 måneder siden #20 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Optakt: slaget om Madrid

M_linding skrev:

madrid2000 skrev: Jeg garanter jer, at starter verdens bedste grande Arbeloa inde, så taber vi. Manden er piv ringe og piv langsom.

Det der er jo så dumt sagt, at du burde få en pause fra siden...;)

Ikke pga. din underlige holdning til Arbeloa - men fordi du mener at kunne garantere et nederlag, hvis han spiller. Der er faktisk et par hold som har vundet store titler, med netop Arbeloa i startopstillingen.

Spanien vandt ikke på grund af Grande Arbeloa, men de vandt selvom de havde Arbeloa,

Iøvrigt er han faldet 2 eller 3 niveauer siden dengang. Offensivt er han slet ikke eksisterende.

11 år 11 måneder siden #21 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Optakt: slaget om Madrid

madrid2000 skrev:

M_linding skrev:

madrid2000 skrev: Jeg garanter jer, at starter verdens bedste grande Arbeloa inde, så taber vi. Manden er piv ringe og piv langsom.

Det der er jo så dumt sagt, at du burde få en pause fra siden...;)

Ikke pga. din underlige holdning til Arbeloa - men fordi du mener at kunne garantere et nederlag, hvis han spiller. Der er faktisk et par hold som har vundet store titler, med netop Arbeloa i startopstillingen.

Spanien vandt ikke på grund af Grande Arbeloa, men de vandt selvom de havde Arbeloa,

Iøvrigt er han faldet 2 eller 3 niveauer siden dengang. Offensivt er han slet ikke eksisterende.

Administrator!!!!!!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, M_linding

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #22 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: slaget om Madrid
Hvis James ikke leverer, så kan han godt forberede sig på en ordentlig tur hos AS og Marca. Det er sten sikkert.

Jeg føler faktisk lidt vi har gang i samme kamp, som med pro Casilas og pro Lopez, bare med to nye parter. Nu er det pro Di Maria og pro James.

11 år 11 måneder siden #23 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Optakt: slaget om Madrid

Inspektøren skrev: Hvis James ikke leverer, så kan han godt forberede sig på en ordentlig tur hos AS og Marca. Det er sten sikkert.

Jeg føler faktisk lidt vi har gang i samme kamp, som med pro Casilas og pro Lopez, bare med to nye parter. Nu er det pro Di Maria og pro James.

Di Maria og James er helt forskellige spillere, og den ene er snart glemt. Så det er en helt anden situation;)

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #24 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: slaget om Madrid

M_linding skrev:

Inspektøren skrev: Hvis James ikke leverer, så kan han godt forberede sig på en ordentlig tur hos AS og Marca. Det er sten sikkert.

Di Maria og James er helt forskellige spillere, og den ene er snart glemt. Så det er en helt anden situation;)

Ja, de to meeeget forskellige spillere. Men hvorfor er Ancelottis plan alligevel så, at James skal erstatte Di Maria i en 4-3-3 på midtbanen?

Netop af dén årsag, vil man altid sammenligne James med Di Maria, hvorfor jeg ikke har tænkt mig sådan lige at glemme ham.

Leveret af Kunena Forum