Optakt: slaget om Madrid
- Inspektøren
- Gæst
-
Sebberg skrev: Jeg ved ikke hvorfor, men dette nederlag irriterer mig mere end noget andet. Hvorfor? Fordi vi spillede decideret dårligt.
Og jeg blamer Ancelotti. Jeg kan INGENLUNDE forstå hans taktiske dispositioner. Kroos ud i pausen? Ah hva? Han ved, at vi, hvis vi lægger et forventeligt pres, vil spille bolden rundt om feltet. Her er Kroos med sin boldsikkerhed OG farlighed den måske vigtigste spiller. I stedet burde man smide Bale ud, der er en fantastisk kontraspiller, men når holdet står så kompakt, så er han simpelthen ikke god.
Nå, derefter James. Igen: Ah hva? Han er vores bedste mand indtil videre i kampen, og han har også netop den x-faktor, der med en god førstegangsberøring kan splitte et forsvar. Ind med Isco, der igen leverer en decideret ELENDIG indsats.
Vi spiller en så absurd ringe anden halvleg, da vores opstilling simpelthen ikke passer til det spil, der bør spilles i sådan en situation.
Hvad jeg derudover har fået bekræftet, er en ting, som jeg ellers har været stærk modstander af: Giv os Falcao! Benzema er en dygtig forsvarsspiller, og måske havde Dios overbevist mig om, at hans assistering var vigtigere end at fylde i feltet, men det er det ikke. Det er fatalt, at vi kan slå 834 indlæg ind i feltet uden, at han bliver første modtager på en af dem. Vi har masser andre kreative kort, så vi behøver simpelthen ikke en angriber der går ned i banen!
Falcao bliver ikke billig. Det er sten sikkert. Det er kun et år siden, at Moncao købte ham for omkring 500 mio. kr. Derudover er der også hans enorme løn krav (12 mio. pund om året - ca. 120 mio. kr.) Desuden ved vi ikke om vi nogensinde får den gamle Falcao, pre-skaden, at se igen.
Vi skulle have købt Suarez i sommers.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Inspektøren skrev: Hvorfor udtog Ancelotti desuden ikke Di Maria og gav ham en halvleg at slutte af på? Det er simpelthen også for dårligt, når nu der er et trofæ og æren i Madrid på spil.
Iøvrigt. Kæft, hvor ville det havde været nice, hvis historien gentog sig og Ramos scorede på sin store hovedstøde chance i slutningen af kampen og vi kørte et træt Aletico mandskab over i den forlængede spilletid.
En spiller som har bedt om at komme væk skal naturligvis ikke have så meget som et sekund på banen.
Jeg tror også han ville væk inden det første super cup opgør, hvor han var en af de bedste.
Her er jeg altså ikke enig med dig Siempre. Manden fortjener en ordentlig afsked. Især efter hans smukke MVP præstation i Lisabon.