Optakt: slaget om Madrid
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det må være almindelig logik, at truppen er på plads, når der spilles om vigtige, officielle titler.
Dette hold vil så gerne være størst i Spanien, men lige nu er man mindst i Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano
- Gæst
-
M_linding skrev: Jeg forstår heller at Atletico får lov til så meget... Det er næsten trist.
Ancelotti tog muligvis Kroos og James ud, fordi der også er en kamp på mandag. Altså det kunne være fedt at slå Atletico - men SÅ vigtig er sejren jo heller ikke, et eller andet sted. Personligt selv kan jeg ikke nævne vinderne de sidste tre år, og det siger lidt;)
Ikke vigtigt? Det er da vigtigt for Real Madrid at vinde pokaler ;-)
Nu til noget andet.
Ærgerligt at vi tabte kampen idag når vi havde bolden mest, men brugte ikke bolden fornuftigt eller effektivt (hint hint angriberne).
Syntes også at det er lidt ærgerligt at der har været for meget fokus på Khedira/Di Maria sagaen før kampen idag. Måske påvirkede det truppen lidt.
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
AvatarEyes skrev: 2 uendeligt fesne mål de vinder på...
De lavede dobbelt så mange fesne mål som Real Madrid.
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
AvatarEyes skrev: 2 uendeligt fesne mål de vinder på...
De lavede dobbelt så mange fesne mål som Real Madrid.
Ja, 2 er det dobbelte af 1.
Og jeg blamer Ancelotti. Jeg kan INGENLUNDE forstå hans taktiske dispositioner. Kroos ud i pausen? Ah hva? Han ved, at vi, hvis vi lægger et forventeligt pres, vil spille bolden rundt om feltet. Her er Kroos med sin boldsikkerhed OG farlighed den måske vigtigste spiller. I stedet burde man smide Bale ud, der er en fantastisk kontraspiller, men når holdet står så kompakt, så er han simpelthen ikke god.
Nå, derefter James. Igen: Ah hva? Han er vores bedste mand indtil videre i kampen, og han har også netop den x-faktor, der med en god førstegangsberøring kan splitte et forsvar. Ind med Isco, der igen leverer en decideret ELENDIG indsats.
Vi spiller en så absurd ringe anden halvleg, da vores opstilling simpelthen ikke passer til det spil, der bør spilles i sådan en situation.
Hvad jeg derudover har fået bekræftet, er en ting, som jeg ellers har været stærk modstander af: Giv os Falcao! Benzema er en dygtig forsvarsspiller, og måske havde Dios overbevist mig om, at hans assistering var vigtigere end at fylde i feltet, men det er det ikke. Det er fatalt, at vi kan slå 834 indlæg ind i feltet uden, at han bliver første modtager på en af dem. Vi har masser andre kreative kort, så vi behøver simpelthen ikke en angriber der går ned i banen!
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
Sebberg skrev: Jeg ved ikke hvorfor, men dette nederlag irriterer mig mere end noget andet. Hvorfor? Fordi vi spillede decideret dårligt.
Og jeg blamer Ancelotti. Jeg kan INGENLUNDE forstå hans taktiske dispositioner. Kroos ud i pausen? Ah hva? Han ved, at vi, hvis vi lægger et forventeligt pres, vil spille bolden rundt om feltet. Her er Kroos med sin boldsikkerhed OG farlighed den måske vigtigste spiller. I stedet burde man smide Bale ud, der er en fantastisk kontraspiller, men når holdet står så kompakt, så er han simpelthen ikke god.
Nå, derefter James. Igen: Ah hva? Han er vores bedste mand indtil videre i kampen, og han har også netop den x-faktor, der med en god førstegangsberøring kan splitte et forsvar. Ind med Isco, der igen leverer en decideret ELENDIG indsats.
Vi spiller en så absurd ringe anden halvleg, da vores opstilling simpelthen ikke passer til det spil, der bør spilles i sådan en situation.
Hvad jeg derudover har fået bekræftet, er en ting, som jeg ellers har været stærk modstander af: Giv os Falcao! Benzema er en dygtig forsvarsspiller, og måske havde Dios overbevist mig om, at hans assistering var vigtigere end at fylde i feltet, men det er det ikke. Det er fatalt, at vi kan slå 834 indlæg ind i feltet uden, at han bliver første modtager på en af dem. Vi har masser andre kreative kort, så vi behøver simpelthen ikke en angriber der går ned i banen!
Enig. Falcao. NU!
Bale spiller også langt under niveau idag, og brænder en kæmpe chance. Og Ramos skabte usikkerhed, næsten hver gang Atletico var i angreb.. Rystende ringe præstation af ham og Varane.
- Inspektøren
- Gæst
-
Benzema. Tjaa.. Han satte ikke en fod rigtigt i dag.
Ancelotti, det er sgu en ommer!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Kroos og James er ikke endnu i truppens rytme endnu; og mod slutningen af kampen havde vi brug for spillere, der kendte hinande.
At det så ikke gav pote er noget helt andet, men jeg tror, at det var tanken bag beslutningen.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Inspektøren
- Gæst
-
Iøvrigt. Kæft, hvor ville det havde været nice, hvis historien gentog sig og Ramos scorede på sin store hovedstøde chance i slutningen af kampen og vi kørte et træt Aletico mandskab over i den forlængede spilletid.
DarioGomez skrev: Jeg tror faktisk, at Esben Hansen havde fat i noget meget centralt, som vi har en tendens til at overse:
Kroos og James er ikke endnu i truppens rytme endnu; og mod slutningen af kampen havde vi brug for spillere, der kendte hinande.
At det så ikke gav pote er noget helt andet, men jeg tror, at det var tanken bag beslutningen.
Truppens rytme. Argh cmon. Vi lagde et enormt flot pres i den første kamp, da de to var inde og de har nu haft næsten en måneds træning med truppen. Jeg kan ikke rigtigt finde andre svar, end at Ancelotti bare lavede et par taktiske brølere, og jeg tror desværre, at det er pga. 'truppens hierarki', forstået på den måde, at han ikke 'kunne' tage Bale ud.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Inspektøren skrev: Hvorfor udtog Ancelotti desuden ikke Di Maria og gav ham en halvleg at slutte af på? Det er simpelthen også for dårligt, når nu der er et trofæ og æren i Madrid på spil.
Iøvrigt. Kæft, hvor ville det havde været nice, hvis historien gentog sig og Ramos scorede på sin store hovedstøde chance i slutningen af kampen og vi kørte et træt Aletico mandskab over i den forlængede spilletid.
En spiller som har bedt om at komme væk skal naturligvis ikke have så meget som et sekund på banen.