Ángel di María til Manchester United

11 år 11 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Di María i sin sidste aktion for Real Madrid. Nu hedder det snart Manchester United.

Spanske AS melder her til aften med Sky Sports som kilde, at Ángel di María skifter til Manchester United i den kommende uge.

Real Madrid får 60 millioner € for argentineren, men beløbet kan stige til 70 millioner € som følge af klausuler og dermed bliver han den suverænt dyreste spiller, som Real Madrid har solgt gennem tiderne.

Di Marías agent, Jorge Mendes, er i disse timer på vej hjem fra Singapure for at færdiggøre de sidste detaljer i kontrakten og offensiv-spilleren får trøje nr. 7, som spillere som George Best, David Beckham, Eric Cantona og Cristiano Ronaldo har båret i klubben. Lønmæssigt går Di María fra 3,5 millioner € om året til omkring 8 millioner €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #2 af asp3200
Satme også en lønstigning og fast plads på holdet med garanti, kan godt forstå ham.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #3 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Ángel di María til Manchester United
Så vi sælger MVP fra sidste sæsons Champions League finale og vores anden bedste spiller for 60-70 mio. euro og køber James for ca. 80 mio. euro.

Tak Florentino. Tak.

11 år 11 måneder siden #4 af Siempre Madrid

Inspektøren skrev: Så vi sælger MVP fra sidste sæsons Champions League finale og vores anden bedste spiller for 60-70 mio. euro og køber James for ca. 80 mio. euro.

Tak Florentino. Tak.

70 millioner € er en god pris for en spiller, som ikke gider Real Madrid. Væk med ham.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, rezamadridista

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #5 af Inspektøren

Siempre Madrid skrev:

Inspektøren skrev: Så vi sælger MVP fra sidste sæsons Champions League finale og vores anden bedste spiller for 60-70 mio. euro og køber James for ca. 80 mio. euro.

Tak Florentino. Tak.

70 millioner € er en god pris for en spiller, som ikke gider Real Madrid. Væk med ham.

Jeg synes United slipper for billigt. United skal have ham, hvis deres sæson ikke skal ende i en fiasko (ingen CHL) og de har midlerne, hvorfor jeg synes, at vi sagtens kan presse citronen yderligere. Kom med 90 mio. euro og så kan vi snakke. Og det er han helt klart værd med de priser vi ser i dag: Luiz til PSG for 50 mio. pund, Shaw til United for 31 mio. pund, Cavani til PSG for 67 mio. pund, James og Bale til os for hhv. 80 og 100 mio. euro.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Inspektøren.

11 år 11 måneder siden #6 af DarioGomez
Han må sgu også levere - og ja, han var god i foråret, men nu kommer han til United og bliver kantspiller, hvor han i al sin tid i Madrid har vist, at han ikke er noget unikum.

Jeg synes, det er et godt salg - og pengene fra ham kan bruges meget bedre!!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, asp3200, Dios

11 år 11 måneder siden #7 af M_linding

Inspektøren skrev:

Siempre Madrid skrev:

Tak Florentino. Tak.

Jeg synes United slipper for billigt. United skal have ham, hvis deres sæson ikke skal ende i en fiasko (ingen CHL) og de har midlerne, hvorfor jeg synes, at vi sagtens kan presse citronen yderligere. Kom med 90 mio. euro og så kan vi snakke. Og det er han helt klart værd med de priser vi ser i dag: Luiz til PSG for 50 mio. pund, Shaw til United for 31 mio. pund, Cavani til PSG for 67 mio. pund, James og Bale til os for hhv. 80 og 100 mio. euro.

Det kendt og offentliggjort på alle tænkelige måder, at Bale kostede 91 mio. euro - så der er ingen grund til at sige et forkert beløb;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

11 år 11 måneder siden #8 af raul7=kongen
Di Maria vil gerne videre, så lad ham komme videre. Det er immervæk en fornuftig sum penge.

Ret beset, så toppede Di Maria i to måneder henover foråret, men han har i hele sin tid i Madrid haft problemer med for mange boldtab og holde konstanthed i sit spil.

På nogle punkter ville jeg gerne beholde ham, men det er nok bedst for alle at livet går videre. Jeg ville på ingen måder være blevet overrasket, hvis Di Maria havde lavet en Solari ovenpå eventuel lønforhøjelse i Madrid.

Hvad vi så kan finde på markedet i stedet, det er mere interessant.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

11 år 11 måneder siden #9 af Sahinovic
Godt for alle tre parter.

Di Maria har jo trods alt vundet de helt store pokaler i Real Madrid, så jeg tror det er godt for ham og komme lidt videre i livet, og prøve sig lidt af i Premier League. Manchester United får en super god spiller, og vi får en god pris for ham, fin afslutning efter min mening.

Florentino Pérez

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #10 af Inspektøren

Sahinovic skrev: Godt for alle tre parter.

Di Maria har jo trods alt vundet de helt store pokaler i Real Madrid, så jeg tror det er godt for ham og komme lidt videre i livet, og prøve sig lidt af i Premier League. Manchester United får en super god spiller, og vi får en god pris for ham, fin afslutning efter min mening.

Jamen farvel og tak til Ronaldo, Iker, Ramos, Pepé, Varane, Marcelo, Arbeloa, Coentrao, Khedira, Alonso og Benzema :)

11 år 11 måneder siden #11 af Steen
Daniel Taylor fra The Guardian: Di Maria fee might be higher than thought. Nothing official but heard tonight 75m Euros (£59.9m) with potential 10m Euros add-ons #mufc

85 millioner euro!
Vanvittig pris, og han skal da selvfølgelig sælges til den pris, om han så ikke selv ville væk. En dygtig spiller, som nok var vores vigtigste spiller i sidste sæson, og det takker jeg ham meget for. Jeg er dog ikke helt utilfreds med at han sælges, selvom jeg på den anden side godt kunne tænke mig at han blev. Når Di Maria blev brugt på midtbanen, så blev der altid spillet på kontra. Det er ikke dårligt, da det jo førte til en masse mål, men jeg har længe ønsket at se holdet spille possession-bold, og det vil aldrig ske, når han starter inde på midten.
Det eneste jeg er urolig for, det er om Carlo så vil prøve at bruge James på midten igen. Det vil jeg ikke se noget til, for det kommer aldrig til at virke. Han er slet ikke så løbestærk som Di Maria, og hans driblinger er mere risky, hvilket vil føre til en masse farlige boldtab. Hent endnu en midtbanespiller, hvis Khedira også sælges. Gerne Vidal, men han bliver nok svær at hente. Modric-Kroos-? (Ingen Xabi Alonso tak, han har da været helt igennem forfærdelig i de sidste mange kampe). Det bliver et par spændende - og pinefulde- dage, indtil transfervinduet lukker om en uges tid.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Steen.

11 år 11 måneder siden #12 af Siempre Madrid

Inspektøren skrev:

Sahinovic skrev: Godt for alle tre parter.

Jamen farvel og tak til Ronaldo, Iker, Ramos, Pepé, Varane, Marcelo, Arbeloa, Coentrao, Khedira, Alonso og Benzema :)

Du har forstået at i modsætning til de spillere du nævner, så har Di María selv bedt om at blive solgt, ikke?

Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Leveret af Kunena Forum