Ángel di María til Manchester United
M_linding skrev: Det lyder som om, at truppen er som Ancelotti vil have den - og derfor kommer der ikke flere handler.
Ud fra hvad jeg har kunne forstå i de spanske aviser, så har Ancelotti ønsket en ret smal trup, men med højkvalitetsspillere på alle pladser.
Er det rigtigt? - Så må jeg antage at Ancelottis udmeldinger skal ses i en kontekst hvor han prøver at mindske presset på klubben når de handler i de sidste dage.
Jeg tror simpelthen ikke på at Khedira bliver med henblik på kontraktudløb til næste sommer. - Og selv hvis Khedira bliver, så er vi stadigvæk en anelse tyndt på de 3 forreste hvor vi reelt kun har James og en skadet Jese.
Jeg tror at Khedira bliver solgt, og at der kommer en anden, antageligt en Gustavo som er blevet nævnt før?
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Tro mig, jeg siger det ikke for at nedgøre italieneren, for jeg går med flertallet og siger, at han er den helt rigtige til holdet på nuværende tidspunkt, men skinner det ikke ret tydeligt igennem, at havde han haft magt over køb og salg af spillere, så havde Di María været i den spanske hovedstad og James havde sandsynligvis været i skattely (Monaco; ikke Barcelona!).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Er Ancelotti andet end en klump modellervoks i hænderne på Florentino Pérez?
Tro mig, jeg siger det ikke for at nedgøre italieneren, for jeg går med flertallet og siger, at han er den helt rigtige til holdet på nuværende tidspunkt, men skinner det ikke ret tydeligt igennem, at havde han haft magt over køb og salg af spillere, så have Di María været i den spanske hovedstad og James havde sandsynligvis været i skattely (Monaco; ikke Barcelona!).
Ancelotti ville gerne beholde di Maria - men ville han ikke have James?
Og hvis det er Perez som styrer indkøb uden at tage den sportslige ledelse med på råd; ville det så ikke være mere normalt at han hentede en stor offensiv stjerne til, fremfor at vi nu diskuterer om vi er for tyndt besat oppe foran? Det er da ikke særlig Perez-agtigt, at spare på de offensive indkøb. Og da slet ikke når der er masser af penge at købe for!:)
Som jeg ser det er det ikke James for Di Maria. Di Maria's dage var allerede talte da Kroos ankom.
Di Maria <--> Kroos
Casemiro <--> James
Lopez <--> Navas
Morata <--> Falcao
Jeg er ok tilfreds. Kroos forbedrer midtbanen og Falcao giver punch til angrebet. James og Navas kan blive bedre end Di Maria og Lopez på sigt.
Problemet i den forgangne sæson var ikke så meget manglende spillere, men manglende kvalitet hos breddespillerne; Casemiro, Morata og Illarra. I år har vi James, Falcao og forhåbentligt en mere moden Illarra.
- RasmusKring
- Gæst
-
Elkrimi skrev: Mon ikke Perez også presser Falcao ned over hovedet på Ancelotti ;) Især nu hvor Benzema ikke har tænkt sig at score flere mål. Og heller ikke har ZIdane's beskyttelse.
Som jeg ser det er det ikke James for Di Maria. Di Maria's dage var allerede talte da Kroos ankom.
Di Maria <--> Kroos
Casemiro <--> James
Lopez <--> Navas
Morata <--> Falcao
Jeg er ok tilfreds. Kroos forbedrer midtbanen og Falcao giver punch til angrebet. James og Navas kan blive bedre end Di Maria og Lopez på sigt.
Problemet i den forgangne sæson var ikke så meget manglende spillere, men manglende kvalitet hos breddespillerne; Casemiro, Morata og Illarra. I år har vi James, Falcao og forhåbentligt en mere moden Illarra.
På hvilken måde er James erstatning for Casemiro? :)
Di Marias plads i startopstillingen forsvandt, da Kroos blev købt, men uden James ville Di Maria utvivlsomt stadig være i truppen som alternativ til Bale og Ronaldo på kanterne.
RasmusKring skrev:
Elkrimi skrev: Mon ikke Perez også presser Falcao ned over hovedet på Ancelotti ;) Især nu hvor Benzema ikke har tænkt sig at score flere mål. Og heller ikke har ZIdane's beskyttelse.
Di Maria <--> Kroos
Casemiro <--> James
Lopez <--> Navas
Morata <--> Falcao
Di Marias plads i startopstillingen forsvandt, da Kroos blev købt, men uden James ville Di Maria utvivlsomt stadig være i truppen som alternativ til Bale og Ronaldo på kanterne.
Utvivlsomt, ligefrem? Også selvom:
1. Di Maria ikke er så god på kanten, igen.
2. Der blev budt store summer på ham.
3. Han ville selv væk - for 3.(!!!) gang.
Jeg tror at der var tvivlsomt, uanset hvad;)
...........................................................................................
Hvis folk har ret i at det er Perez som styrer alle indkøb på egen hånd, så undrer jeg mig i øvrigt over hvor rygterne bliver af...
Hvis Falcao rent faktisk var på vej, ville vi så ikke svømme i rygter - her med 6 dage igen. Hvordan skulle man kunne forhandle med hele det store apparat, med Mendes i spidsen, uden at der slap masse af rygter ud(?).. Jeg undrer mig som sagt bare, for normalt ved vi jo når en spiller kommer, mange dage i forvejen.
I øvrigt heller jeg mere til at vi mangler en udfordrende og hurtig kantspiller - som også kan sparke på mål - frem for en central angriber. Men det er jo en smagssag.
Men vi kan vel konstatere, at der sker noget overraskende uanset hvad. Enten kommer der en spiller til, som man måske ikke lige havde regnet med. Eller også bliver der ikke handlet en offensiv spiller ind, selvom der både er plads og penge til sådan en...
- RasmusKring
- Gæst
-
M_linding skrev:
RasmusKring skrev:
Di Maria <--> Kroos
Casemiro <--> James
Lopez <--> Navas
Morata <--> Falcao
Utvivlsomt, ligefrem? Også selvom:
1. Di Maria ikke er så god på kanten, igen.
2. Der blev budt store summer på ham.
3. Han ville selv væk - for 3.(!!!) gang.
Jeg tror at der var tvivlsomt, uanset hvad;)
Du har nogle pointer, men hvis vi ikke havde hentet James, så ville Di Maria være det eneste alternativ til de forreste pladser, og jeg vil gerne garantere, at selv ikke Perez ville sælge Di Maria en uge inden vinduet lukker i den situation, og dermed risikere kun at have tre spillere til de tre forreste pladser.
Det hele er selvfølgelig hypotetisk, men jeg er nu ret sikker på, at Di Maria ikke ville blive solgt, hvis han var den eneste reserve til Bale og Ronaldo på kanterne. Specielt når vi kun har en angriber i truppen.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Sebberg skrev:
BBB skrev:
rezamadridista skrev:
BBB skrev:
rezamadridista skrev: I ain't even mad.
Jeg har slet intet imod at vi sælger Di Maria, OGSÅ selvom han var tilfreds i Madrid. Som Steen nævner det, så går Di Maria og en taktik der primært fokusere på boldbesiddelse ikke hånd i hånd. Specielt da ikke når man har omskolet ham til én af vores tre midtbanespillere.
Hvordan passer Bale ind i den spillestil? Manden er jo notorisk dårlig til at modtage en bold, som kommer direkte til ham.
Det er en elendig "undskyldning", at man vil spille på en anden måde.
Jeg har aldrig nævnt Bale.
Men hvis du nævner det i forhold til hvorfor han blev købt under Ancelotti, så antager du at det var Ancelottis ordre. Det tror jeg så ikke det var.
Jeg antager intet. Jeg siger bare, at argumentet ikke holder, når vi samtidig bruger Bale. Det burde være åbenlyst for enhver.
Nej, det er ikke åbenlyst for enhver, og du udstiller virkelig din fodboldmæssige kunnen, når du kaster om dig med sådan nogle meninger.
Blot fordi at man ønsker en mere boldbesiddende spillestil, er det ÅBENLYST ikke lig med, at samtlige spillere over linjen skal være ligeså boldsikre som Kroos. Hvad der derimod er ÅBENLYST er, at fundamentet ved en boldbesiddende spillestil er en central midtbane, der er boldfaste og som kan distribuere bolden rundt. Derfor giver det også naturligvis mening, at man, for at spille mere boldbesiddende, skifter en tredjedel af den midtbane ud, hvor man går fra en dynamisk og driblestærk spiller, til en stationær og boldsikker spiller.
+1
Og hvorfor lige Bale? Ronaldo er da mindst ligeså ringe til sammenspil og teknik i de små rum. Betyder det så at jeg også skal mene vi skal af med Ronaldo og Bale? Det er jo ik alt eller intet. Jeg mener bare, at hvis man vil på vej hen til den ideelle spillestil, indenfor Ancelottis synspunkt, så er det oplagte vel at starte med midtbanen, syns du ik BBB?
- Ingen svæver på banen som Zizou!