Chicharito til Real Madrid
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske Marca bliver det Manchester Uniteds mexicanske angriber, Javier "Chicharito" Hernández, som bliver ny angrebs-kollega med Karim Benzema i Real Madrid.
Mexicaneren lejes for den kommende sæson, men Real Madrid har sikret sig forkøbsret på Chicharito.
Det har været vigtigt for Carlo Ancelotti at få en angriber, som stiller sig tilfreds med at været andetvalg efter Karim Benzema, som er klubbens absolutte førsteangriber og det opfylder mexicaneren til perfektion.
Der mangler endnu detaljer, men handlen ventes offentliggjort i morgen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- MNH92
- Gæst
-
Forstår heller ikke logikken i dette fra hans side af. Vil væk fra United for ikke at sidde på bænken, så skifter han til os hvor han er 1.000.000 % sikker på det..
At komme svækket ud af et transfervindue ligner ikke Real, men Perez må være træt af at være konkurrencedygtige. Fucking wanker!!!
Fucking Wanker... Tager du pis på mig?
Jeg forstår slet ikke folks frustration over dette (måske) køb. Jeg synes det er en nået nær perfekt løsning til 9'er pladsen, når/hvis man ikke henter en kantspiller (læs: Reus) i dette vindue. En spiller som ved han er andetvalg på en låneaftale, er helt som det skal være. Hvor mange spillere findes der på markedet med Hernandez kvalitet, som er villig til at være bænket det meste af tiden.? Ikke mange siger jeg.
Det betyder dog ikke at jeg er ovenud tilfreds med dette vindue. For det er jeg ikke. Men det står slet ikke lige så slemt til som nogen mener.:)
Jeg er her stadig XOXO
- Champen
- Gæst
-
Champen skrev: Det står nemlig slemt til... Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man kan mene, at Hernandez er god nok som reserve. Manden kan jo ikke engang bruges som indskifter i United, en klub som er blandt de dårligste klubber i europa. Hvor uambitiøst er det så, at ville bruge ham som 2. valg i Real Madrid, når han er 4. valg i United?
Uanset hvad man mener om denne mexicaner, så kan man da ikke være uenig i at det er en opgradering i forhold til sidste sæsons andetvalg?
Jeg er her stadig XOXO
- MNH92
- Gæst
-
Fucking wanker er måske lige at spænde buen, men er svært for mig at skjule skuffelsen over dette. (hvis det bliver en realitet) Manden har ingen teknik, og kan ikke lægge en aflevering på 10 meter. Det eneste han er god til er jo at lægge inde i boksen. Nuvel det har vi også savnet sidste sæson. Meeeeen, jeg mener at man som Real Madrid spiller, også skal indeholde andre kvaliteter.
Kan godt forstå argumentet med at ville have en anden angriber (selv om jeg er dybt uenig med Ancelotti, og syntes vi skal have en der kan slå Benzema af pinden) men mener at man kunne finde mange bedre spillere til dette formål. Lukaku, Llorente, Remy, Jackson Martinez blandt andet. Og så kan du argumentere for hvor mange af dem der er villige til at sidde på bænken, men på den anden side, det giver jo heller ikke nogen mening at Hernandez skifter for at slippe for bænken, også tager han til en klub hvor han med garanti ikke får en anden rolle end dette.
Og noget helt andet er jeg også tror det ville gavne James's spil at få Falcao som holdkammerat. Både for at komme ind på holdet, og også for at få en spiller han kender ind og ud fra deres tid sammen både på klub- og landshold.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
MNH92 skrev: Er du vimmersvej hvor bliver jeg skuffet, hvis dette bliver en realitet. Kan godt se argumenterne for, hvorfor han måske ville være et godt køb, men når man som mig ikke er tilfreds med Benzema, og syntes han mangler konkurrence om pladsen, så ville dette være den dårligste nyhed længe. Når han ikke kan spille sig på holdet i Manchester United, kan han sku heller ikke kongeklubben!!!
Forstår heller ikke logikken i dette fra hans side af. Vil væk fra United for ikke at sidde på bænken, så skifter han til os hvor han er 1.000.000 % sikker på det..
At komme svækket ud af et transfervindue ligner ikke Real, men Perez må være træt af at være konkurrencedygtige. Fucking wanker!!!
Og fint du har dine holdninger, men den tone der strammer du lige op på - lige med det samme!
Spørgsmålet er vel, om Chicarito ikke synes det er sjovere at sidde på bænken et sted, hvor man vil få spilletid i nærmest alle kampe(Benzema spiller nærmest altid 60-70 minutter), have chancen for titler og spille med i Europa. Særligt i den nuværende situation, hvor mulighederne nok kun er Madrid eller United.
Ydermere er det sjovt, at du vælger at kritisere Perez for lige præcis dette køb. Det er ret åbenlyst, at Chicarito er Perez' mand. Stod det til El Presidente, så havde vi nok præsenteret Falcao i torsdags.
- IL Capitano
-
- Ekspert bruger
-
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
JimmyBroe skrev:
Champen skrev: Det står nemlig slemt til... Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man kan mene, at Hernandez er god nok som reserve. Manden kan jo ikke engang bruges som indskifter i United, en klub som er blandt de dårligste klubber i europa. Hvor uambitiøst er det så, at ville bruge ham som 2. valg i Real Madrid, når han er 4. valg i United?
Uanset hvad man mener om denne mexicaner, så kan man da ikke være uenig i at det er en opgradering i forhold til sidste sæsons andetvalg?
Chicharito scorede 4 mål på 855 minutter i ligaen.
Morata scorede 6 mål i 555 minutter i ligaen.
Det er noget af en opgradering. Især da Morata ikke var i nærheden af at være god nok. Moratas målstatistik er dog ok.
- MNH92
- Gæst
-
Nu vil jeg jo mene at Perez tidligere har vist at det ikke er træneren (ligegyldigt hvem det er) der styrer hverken af - eller tilgange. Men kan godt se dine argumenter, men fordi det er et godt skifte for ham måske, er det jo ikke ensbetydende med det er det for klubben..
Og hvilken tone, var hverken rettet på dig eller nogen andre herinde. Tror ikke Perez går grædende hjem fra kampen i aften pga. denne udtalelse.
Raul 4 ever skrev:
JimmyBroe skrev:
Chicharito scorede 4 mål på 855 minutter i ligaen.
Morata scorede 6 mål i 555 minutter i ligaen.
Det er noget af en opgradering. Især da Morata ikke var i nærheden af at være god nok. Moratas målstatistik er dog ok.
Det er tæt på at kunne koges ned til dette; Alle som er for Benzema og ønsker ham som førsteangriber, vil formodentlig synes dette er en fin spiller at få ombord. Modsat, synes alle der er mod at Benzema er det klare førstevalg, at det er et møgkøb, da man ønsker en superstjerne alá Falcao.
Og må jeg huske jer på, at det som skrevet kun er en låneaftale på et år. Hvor vi tilsyneladende har fået sneget en forkøbsret ind samtidig. Dvs. At hvis manden ender som en kæmpe fiasko, så hænger vi ikke på ham. Men hvis vi derimod får en habil reserve at se, som ender med at blive en supersub, som han var for United for nogle sæsoner siden, så kan vi sikre en fremtidig god balance i angrebet, med Benzema som det klare førstevalg, og en reserve som klubben er tilfreds med og som selv er tilfreds med tilværelsen.
Det her kan altså sagtens komme til at fungere:)
Jeg er her stadig XOXO