Chicharito til Real Madrid
BBB skrev:
Dios skrev: Pelle skrev:
Min anke mod ham er, at nok er han lille og hurtig, men det er ikke hastighed, vi har behov for mod defensive hold. Jeg mangler at se noget vildskab i boksen a lá Diego Costa.
Når vi møder så kompakte hold, som man gør i La Primera, så kan jeg ganske enkelt ikke se, hvordan Chicarito skal åbne dem. Jeg ved godt han ligger inde i boksen, men det er bare ikke nok. Vi skal have mere fysik og højde derind, synes jeg.
Spaniens bedste hold målt på mesterskaber de sidste 10 år har på ingen måder haft det du mener er alt afgørende for at åbne et kompakt hold op. Tager man dertil i betragtning, at de har haft en væsentlig større boldbesiddelsesprocent end langt de fleste hold, og de om nogen er et hold som har mødt kompakte hold igennem tiderne, men alligevel har de vundet den ene titel efter den anden, uden den type spiller der giver mest mening for dig i angrebet.
Kald det gerne en åbenbaring, men der findes andre måde at dirke et kompakt forsvar op på end din mening ;)
Hvis vi skal spille som Barcelona, så skal vi også have spillere, som kan udføre det. Der vil en spiller som Bale lynhurtigt ryge på bænken. Vi har ikke spillerne, så vi skal ikke kopiere dem, for det kan vi ikke.
Heldigvis for det. For det er afsindigt kedeligt at se 88 minutter, hvor Xavi enten afleverer eller modtager bolden.
Har jeg nogensinde hentydet til vi skal spille som Barcelona? :)
Det lød på Pelle som om, at der kun fandtes én løsning på problemet imod kompakte hold, og det var en type som Costa. Ikke generelt set, men for os af.
Selv ville jeg nemlig aldrig foretrække en så uortodoks spiller som Costa, men en mere teknisk spiller, hvor jeg sjovt nok er mere end begejstret for Benzema.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg beklager pessimismen, drenge - det her transfervindue har bare skuffet meget, meget fælt.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kristian S
- Guld bruger
-
- Kristian S
- Guld bruger
-
- Kristian S
- Guld bruger
-
- Forsik
- Gæst
-
/Forsik
- Kristian S
- Guld bruger
-
Langskud og så indlæg ind i feltet til Ronaldo og Ramos(som angriber sidst i kampen, der skal vindes!) vil samtidig presse modstanderen til at gå længere frem på banen(pga langskud) og gå bredt i banen(pga. indlæg). Det vil åbne for 3 angrebsmuligheder: langskud med vores nye returboldsangriber, indlæg til vores hovedstødsstærke angribere, samt almindeligt gennemspil når modstanderen presser højt for at undgå de 2 førnævnte angreb.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.