Chicharito til Real Madrid

11 år 10 måneder siden #37 af Dios
Besvaret af Dios på emne Chicharito til Real Madrid

BBB skrev:

Dios skrev: Pelle skrev:

Min anke mod ham er, at nok er han lille og hurtig, men det er ikke hastighed, vi har behov for mod defensive hold. Jeg mangler at se noget vildskab i boksen a lá Diego Costa.
Når vi møder så kompakte hold, som man gør i La Primera, så kan jeg ganske enkelt ikke se, hvordan Chicarito skal åbne dem. Jeg ved godt han ligger inde i boksen, men det er bare ikke nok. Vi skal have mere fysik og højde derind, synes jeg.

Spaniens bedste hold målt på mesterskaber de sidste 10 år har på ingen måder haft det du mener er alt afgørende for at åbne et kompakt hold op. Tager man dertil i betragtning, at de har haft en væsentlig større boldbesiddelsesprocent end langt de fleste hold, og de om nogen er et hold som har mødt kompakte hold igennem tiderne, men alligevel har de vundet den ene titel efter den anden, uden den type spiller der giver mest mening for dig i angrebet.
Kald det gerne en åbenbaring, men der findes andre måde at dirke et kompakt forsvar op på end din mening ;)

Hvis vi skal spille som Barcelona, så skal vi også have spillere, som kan udføre det. Der vil en spiller som Bale lynhurtigt ryge på bænken. Vi har ikke spillerne, så vi skal ikke kopiere dem, for det kan vi ikke.

Heldigvis for det. For det er afsindigt kedeligt at se 88 minutter, hvor Xavi enten afleverer eller modtager bolden.

Har jeg nogensinde hentydet til vi skal spille som Barcelona? :)

Det lød på Pelle som om, at der kun fandtes én løsning på problemet imod kompakte hold, og det var en type som Costa. Ikke generelt set, men for os af.
Selv ville jeg nemlig aldrig foretrække en så uortodoks spiller som Costa, men en mere teknisk spiller, hvor jeg sjovt nok er mere end begejstret for Benzema.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #38 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Chicharito til Real Madrid
Nej, der findes da garanteret flere løsninger. Benzema er bare ikke en af dem. Hans målscore taler sit tydelige sprog. Chicharito mener jeg SLET ikke er en løsning.

Jeg beklager pessimismen, drenge - det her transfervindue har bare skuffet meget, meget fælt.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Pelle.

11 år 10 måneder siden #39 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Chicharito til Real Madrid

11 år 10 måneder siden #40 af Kristian S
Jeg tror faktisk at Hernandez kan gå hen og blive et meget godt køb, hvis at viljen er der vel og mærke - men det tror jeg til gengæld at den må være når man kommer til Madrid på denne måde. Hernandez har nu en gylden chance for at vise sit værd, og den tror jeg han vil gøre alt for at fange.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Kristian S.

11 år 10 måneder siden #41 af Kristian S

• Forsik
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #42 af Forsik
Besvaret af Forsik på emne Chicharito til Real Madrid
Uden at jeg skal gøre mig klog på hvordan Chicharito spiller, da jeg ikke har set forfærdeligt mange ManU kampe, så virker han på den positive side til at være en spiller som holder sig inde i boksen, og er god til at afslutte. Med Bale, CR7, kroos og de andre der kan skyde udefra, kunne man forestille sig at der vil dukke mange returbolde op i feltet og der kan jeg godt se ham blive en succes. Han har et hurtigt touch på bolden og er i nærheden af målet hele tiden. Her har vi det sidste stykke tid set Benzema flakke rundt udenfor feltet for at prøve at røre bolden. Og så er der ingen i felten til returbolde. Håber og tror på at dette kan hjælpe os med at få åbnet de mange hold som "parkerer bussen" foran mål.

/Forsik

11 år 10 måneder siden #43 af Kristian S
Er helt enig med det du skriver Forsik, er præcis mit synspunkt på sagen :)

11 år 10 måneder siden #44 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Chicharito til Real Madrid
Ja Forsik, hvis han faktisk er god på returboldene, kunne han sagtens blive vigtig imod ekstremt defensive hold som Atletico. Det er også det indtryk, jeg faktisk har af ham. Men så må taktikken også, sådan overordnet set, indebære mange langskud fra Ronaldo, Bale, Modric og Kroos, som så efterlader returboldene. Men det er jo ikke en særlig sikker taktik, omend den på gode dage er effektiv.

Langskud og så indlæg ind i feltet til Ronaldo og Ramos(som angriber sidst i kampen, der skal vindes!) vil samtidig presse modstanderen til at gå længere frem på banen(pga langskud) og gå bredt i banen(pga. indlæg). Det vil åbne for 3 angrebsmuligheder: langskud med vores nye returboldsangriber, indlæg til vores hovedstødsstærke angribere, samt almindeligt gennemspil når modstanderen presser højt for at undgå de 2 førnævnte angreb.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Leveret af Kunena Forum