Chicharito til Real Madrid
Chicharito har som mange andre har nævnt, end lige så dårlig teknik som Morata, men er derudover dårligere på alle andre af spillets facetter. Derudover tror jeg der er mange, som har glemt, at Morata faktisk slet ikke er en dårlig målscorer. Han har en fantastisk statistik på det spanske U-21, og derudover havde han faktisk et flot målsnit i sidste sæson.
Jeg mener, at få Chicharito i stedet for Morata er en lose-lose.
¡Hala Madrid!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JohnJohn
- Gæst
-
JimmyBroe skrev:
Champen skrev: Det står nemlig slemt til... Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man kan mene, at Hernandez er god nok som reserve. Manden kan jo ikke engang bruges som indskifter i United, en klub som er blandt de dårligste klubber i europa. Hvor uambitiøst er det så, at ville bruge ham som 2. valg i Real Madrid, når han er 4. valg i United?
Uanset hvad man mener om denne mexicaner, så kan man da ikke være uenig i at det er en opgradering i forhold til sidste sæsons andetvalg?
Det er alligevel noget af et postulat.
Jeg er bestemt uenig.
Raul 4 ever skrev:
JimmyBroe skrev:
Champen skrev: Det står nemlig slemt til... Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan man kan mene, at Hernandez er god nok som reserve. Manden kan jo ikke engang bruges som indskifter i United, en klub som er blandt de dårligste klubber i europa. Hvor uambitiøst er det så, at ville bruge ham som 2. valg i Real Madrid, når han er 4. valg i United?
Uanset hvad man mener om denne mexicaner, så kan man da ikke være uenig i at det er en opgradering i forhold til sidste sæsons andetvalg?
Chicharito scorede 4 mål på 855 minutter i ligaen.
Morata scorede 6 mål i 555 minutter i ligaen.
Det er noget af en opgradering. Især da Morata ikke var i nærheden af at være god nok. Moratas målstatistik er dog ok.
Nu er de 2 begge meget klassiske boksspillere og derfor betyder det virkelig meget de hver især har et hold der kan sætte dem op og fodre dem med gode chancer. Og her er der en verden til forskel mellem United og Real. Mon ikke Chicarito havde scoret flere mål, hvis han fik de samme chancer som Morata?
- Chicharito er på toppen af sin karriere, han er rutineret og derfor langt bedre rustet end Morata var det
- Han er har været i lære og var vellidt hos Ferguson, hvilket betyder god arbejdsmoral
- Han søger ALTID feltet og har en god placeringsevne og er derfor oplagt i slutminutterne
- Han er relativt komplet 9'er (hurtig, god med hovedet og afslutningsstærk)
- Han går fra at kæmpe med tre spillere om to pladser til at kæmpe om 1 plads med Benzema, hvilket ubevidst må øge hans motivation
- At han blev 4. valg i United kan være politisk, da han blev overhalet af en spiller af egen avl, måske med større potentiale, men Wellbeck's målsnit er på ingen måde bedre end Mexikanerens
- Økonomisk er handlen nærmest optimalt; gratis og booster salg af trøjer i Mexico - husk på der er tale om en spiller der var på coveret til FIFA14 sammen med Messi i Sydamerika
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Vi opretholder moralen hos angriberne, da Chicharito ikke vil beklage sig over bænken!
Grundlæggende talt er jeg MEGET tilfreds.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Plus:
Vi opretholder moralen hos angriberne, da Chicharito ikke vil beklage sig over bænken!
Kan du selv høre hvor uhyre dumt det postulat er? Helt alvorligt - du kunne ligeså godt skrive, at denne aftale er for det bedste, så Benzema ikke bliver utilfreds over konkurrencen.
Enhver der bare har en lille smule lyst til at se Real Madrid nå toppen af ligaen og CL, kan umuligt mene, at dette er godkendt. I mine øjne er det en falliterklæring af de helt store.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Florentino Pérez
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev: Jeg er godt nok rystet over nogle af de kommentar her inde, ikke for at lyde som en komplet jubel-idiot, men giv dog manden en chance også kan vi efterfølgende bedømme ham.
Jeg tror du ska forstå det lidt i en større sammenhæng - Chicharito er jo ganske enkelt om nogen selve symbolet på et farce af et transfervindue. Havde Reus og Pogba fuldendt billedet tror jeg vi var mange som godt ku ha levet med med en gang tynd, gennemsnitlig kop øl som Chicharito. Alene skriger købet jo af mangel på ambitioner (og det ved vi jo det ik er og derfor må det bare være almindelig inkompetence som har tegnet transfervinduet), men hvis man havde krydret det med eksempelvis Reus og Pogba, så havde jublen ingen ende ville tage.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Pelle skrev:
Kan du selv høre hvor uhyre dumt det postulat er? Helt alvorligt - du kunne ligeså godt skrive, at denne aftale er for det bedste, så Benzema ikke bliver utilfreds over konkurrencen.
Enhver der bare har en lille smule lyst til at se Real Madrid nå toppen af ligaen og CL, kan umuligt mene, at dette er godkendt. I mine øjne er det en falliterklæring af de helt store.
... kan DU selv høre, hvor dumt ... (færdiggør selv sætningen indeholdende spydig kommentar omkring manglende intelligens, format og evnen til at føre en saglig debat ...)
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- mælkemand
- Gæst
-
DarioGomez skrev:
Pelle skrev:
... kan DU selv høre, hvor dumt ... (færdiggør selv sætningen indeholdende spydig kommentar omkring manglende intelligens, format og evnen til at føre en saglig debat ...)
Fantastisk comeback... Eller? Jeg har jo ret, din sætning vidner om, at der ikke må komme konkurrence til Benzema. Come on.
Selv du kan se, at det her transfervindue har været for tyndt, DG - det er jeg sikker på.
"Maybe they hate me because I'm too good."