Optakt: Et boost i mesterskabskampen

11 år 5 måneder siden #13 af Doc.juego
Jeg mener nu at de spiller bedre end der er set længe. Det sidste mål mangler bare, der har jo været et mål der IMO er fejlagtigt underkendt, samt et stolpekud fra Ronaldo og minimum 2-3 frispark tæt ved feltet som ikke er blevet dømt.

jeg tror nok at Real skal vinde denne kamp, men der burde nok havde været scoret et mål på nuværende tidspunkt. Dog spiller de ganske fint, eller en del bedre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 5 måneder siden #14 af Dios
Det er faktisk i kampe som denne, som gør at Ronaldo får flere "svinere" end positive ord fra mit vedkommende af. Han er jo besat af at få et straffe eller frispark! Jeg bliver jo seriøst sindssyg af at se ham smide sig ned hver evig eneste gang der er den mindste kontakt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, JimmyBroe

11 år 5 måneder siden #15 af nono

asp3200 skrev: Ufatteligt man kan spille så dårligt når man SKAL hente tre point. Pres dem nu

Jeg forstår dig overhovedet ikke. Holdet spiller fantastisk fodbold og målene skal nok komme i 2. halvleg hvis de fortsætter i samme rille..

11 år 5 måneder siden #16 af asp3200

nono skrev:

asp3200 skrev: Ufatteligt man kan spille så dårligt når man SKAL hente tre point. Pres dem nu

Jeg forstår dig overhovedet ikke. Holdet spiller fantastisk fodbold og målene skal nok komme i 2. halvleg hvis de fortsætter i samme rille..

Det er elche, bunden af bunden. De skal presses som det var en finale. Barcelona vandt 6-0 og var foran 2-0 på ingen tid. Håber godt nok de vågner op og kæmper for sagen og ikke mindst ligaen når man får sådan en gave fra Barcelona

11 år 5 måneder siden #17 af M_linding

nono skrev:

Jeg er også mest på din side...:) Synes holdet spiller godt, bliver farlige og holder Elche helt væk i den anden ende.

De skal bare holde fokus og blive ved!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, MMM

11 år 5 måneder siden #18 af Sahinovic
Dommeren har allerede fået kampens badebold, hvordan er det muligt for ham ikke at give rødt kort til Elche spilleren?

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, andreashn

11 år 5 måneder siden #19 af M_linding
KARØØØØØØØØØØMMM!!! :)

11 år 5 måneder siden #20 af Fondo_Sur
Jeg undskylder min skepsis for købet af Lucas Silva. Hvad kan han ikke blive til, når han vænner sig til det højere tempo!? En spiller som bare skal blive.
Sidste redigering: 11 år 5 måneder siden ved Fondo_Sur.

11 år 5 måneder siden #21 af Sahinovic
Hold nu kæft Isco, offensivt, defensivt også arbejder han knaldhårdt, manden kan jo det hele! Glæder mig til at give ham et 5 tal.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, JimmyBroe

11 år 5 måneder siden #22 af Siempre Madrid
For dælen, Morten og Morten. Så tror I at publikum rejser sig og klapper af Isco på vej ud af banen, når enhver kan regne ud at de hylder Arbeloa på vej på banen ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, M_linding, Doc.juego, Sahinovic

11 år 5 måneder siden #23 af Raul7-2880
Vigtige 3 point!
Er det bar' mig eller ER Ronaldo blevet langsommere?
Og kunne ik se formålet med den meget sene indskiftning af Jese, send ham ind før.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon, JimmyBroe

11 år 5 måneder siden #24 af Dios

Fondo_Sur skrev: Jeg undskylder min skepsis for købet af Lucas Silva. Hvad kan han ikke blive til, når han vænner sig til det højere tempo!? En spiller som bare skal blive.

Hmm. Hvad er det Lucas gør som Illarramendi ikke før har gjort? De er begge defensive midtbanespillere, som er gode tekniske. Deres bolde bliver oftest sendt på tværs eller tilbage i banen. For mig at se, så er det kun prisskiltet som skiller dem ad, og det som Illarra bliver så hårdt dømt på.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum