Ideforladte Real Madrid på vej til at smide mesterskabet - igen!
- Inspektøren
- Gæst
-
Real HWL skrev:
Inspektøren skrev:
Sahinovic skrev:
Inspektøren skrev:
Sahinovic skrev: Jeg ville foretrække at kampens badebold gik til BBC og ikke til Ancelotti. Kan godt være Ancelotti virker lidt handlingslammet, men prøv og tage et kig på bænken først?
Stort set samtlige spillere på bænken er bedre end de fleste af Athletics startere og spillere på bænken.
Og så kig lige på vores startopstilling. Ronaldo, Bale, Benzema, Varane, Pepe, Carvajal, Kroos, Isco m.m. Det burde være rigeligt til at slå Athletic. Men har man ikke en god nok træner, der ikke kan få det maksimale potentiale ud af spillerne, så er det klart, at de bliver svært.
Carlo er en utrolig sympatisk person og jeg har utrolig meget respekt for. Men han er simpelthen ikke god nok til Real Madrid.
Ud med Carlo og ind med Michel!
Syntes du også det for bare to måneder siden?
Ud med Carlo skrev jeg for laaaaaaaang tid siden. At man ikke forstå, at ens egen taktik mod et Atletico mandskab vi har mødt et dusin antal af gange mens Carlo har været ikke virker og han derfor gentager de samme fejl igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen... kan vi ikke have som træner. Verdens største, rigeste, mest succesfulde klub hverken må eller skal have en akilleshæl, hvilket vi tydelig vis har med Atletico.
En La Decima titel, som Sergio Ramos' vigtige og afgørende mål dybt, dybt, dybt, dybt inde i overtiden forblænder mig ikke.
Kig for helvede også på Kroos. Han havde lige vundet VM med Tyskland og derfor spillet masser af lige inden preseason. Alligevel fik han ikke nogen forlænget pause og blev kastet for løverne med det samme mod Sevilla i Uefa Super Cupen og mod Atletico i Super Copa Espana. Siden fik han aldrig nogen ordentlig pause, hvilket betyder, at han allerede ved marts er næsten helt slidt. Det er elendig trænerarbejde. Og er man uenig, så har man tydelig vis ikke forstand på fodbold, med mindre man virkelig kan hive saglige argumenter op af lommen, der taler imod min pointe om, at Carlo bør fyres.
Så fordi man ikke er enig med dig, så har man ikke forstand på fodbold? Hvad er det for en gang bræk at lukke ud.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- muddi
- Gæst
-
Disse faktorer, betyder at man IKKE KAN give kroos en pause, hvorfor?? Fordi man står tilbage med en midtbane der hedder illara-khedira-isco, og det fungere bare på ingen måde. Lucas Silva er først lige startet i de sidste 2 kampe, og tages derfor ikke med i denne "udregning". Med pepe, Ramos, James og Modric ude Gøre det en kæmpe forskel.
Før man begynder at snakke om trænerfyring, så tænk på alternativer, og at nævne Michel er for latterligt. Hvorfor skulle han kunne komme ind og styre det omklædningsrum? De store stjerner? Og kunne styre den klub?? Tror mange af jer glemmer at ancelotti er en top træner, der har vundet ALT med forskellige klubber. Han har Været i "gamet" i længere tid end nogen af os og tro mig, han ved en del om fodbold, som professionel fodboldspiller og som træner.
Synes 1000 % at han skal blive, men hvis man skal snakke om, hvor fejlen kommer fra, så skal man kigge på Perez. Selvom Ancelotti siger, at de spiller der kommer er nogle han har ønsket, så tror jeg bare at det er perez køb. Det er desværre nogle fantastiske (dyre) spiller og de skal jo spille. Men som ancelotti flere gange har pointeret, så handler der om balance og det er den vi mister, ved bare at købe dyrt og ikke klogt. Perez Køber og tror at ancelotti kan fikse alt. Tror at ancelotti vil have en smal, men meget meget meget god trup. Og det koster, når de andre "gode" spiller hedder: khedira, illara, hernandez, arbeloa, caentrao (konstant skadet). Hvis de istedet havde heddet, veratti/pogba, reus, danillo, så havde det Været en helt andet snak og så havde der Været mere balance på banen og i truppen. Man simpelthen kunne have flere konstilationer, som fungere godt sammen og som har balance.
Det blev til en orendlig omgang, men bliver mere fustreret når folk i den ene måned skriger om verdens bedste hold og træner nogensinde og den anden måned snakker om elendige spiller og elendig træner.
OBS. Perez lavede samme fejl ved galactico 1.0, da han købte ind og der ingen balance var i truppen eller i startopstillingen.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Sidste sæson vandt vi CL og Copa men smed mesterskabet pga. manglende bredde.
Resten af 2015 brød vi en masse rekorder, vandt 22 kampe i træk, vandt alle kampene i CL.
Holdet er siden blev ramt af nogle alvorlige skader til vigtige spillere, heriblandt Modric og siden har holdet ikke lignet sig selv.
Men når Modric (især) Ramos og James igen er skadesfri vil holdet igen lyse op og spille fantastisk fodbold! Problemet er ikke Ancelotti. Problemet er, at vi ikke har haft spillerne til at tage over når man både er uden Modric og James på midten, og Ramos og Pepe mangler i forsvaret.
Prøv og fjern Busi og Iniesta, samt Masch og Pique fra Barca's hold over en længere periode - Det vil også gøre ondt på dem.
Edit: Derudover krydr det hele med én Ronaldo og Bale der spiller som en pose nødder - Heller ikke Ancelottis skyld.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
muddi skrev: Før man begynder at snakke om trænerfyring, så tænk på alternativer, og at nævne Michel er for latterligt. Hvorfor skulle han kunne komme ind og styre det omklædningsrum? De store stjerner? Og kunne styre den klub?? Tror mange af jer glemmer at ancelotti er en top træner, der har vundet ALT med forskellige klubber. Han har Været i "gamet" i længere tid end nogen af os og tro mig, han ved en del om fodbold, som professionel fodboldspiller og som træner.
Det første indlæg i denne tråd: Inspektøren der mener at Ancelotti bør fyres.
Det andet indlæg: Pelle der ikke berører emnet.
Det tredje indlæg: Siempre der ikke berører emnet.
Det fjerde indlæg: Pelle der ikke berører emnet.
Det femte indlæg: Sahinovic der forsvarer Ancelotti.
Det sjette indlæg: Inspektøren igen der igen mener at Ancelotti bør fyres.
Det syvende indlæg: Real HWL der forsvarer Ancelotti.
Det ottende indlæg: Sahinovic der igen forsvarer Ancelotti.
Det niende indlæg: Inspektøren der ikke berører emnet.
Det tiende indlæg: Inspektøren igen der igen mener at Ancelotti bør fyres.
Det ellevte indlæg: Real HWL der ikke berører emnet.
Det tolvte indlæg: Inspektøren der ikke berører emnet.
Det 13. indlæg: Dit indlæg.
Kan du se pointen?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Pelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev: Isco kampens spiller? Det ville klæde skribenten at se kampen, hvis man efterfølgende ønsker at skrive et referat. Isco spillede til et meget lille 2-tal i dag. Langsom boldomgang, dårlige driblinger, nervøs, elendige beslutninger og meget mere.
Giv kampens spiller til Pepe. Det var trods alt nede i hans ende, at det brændte mest på.
Og det var ham, der missede opdækningen ved scoringen.
Det milimeterpræcise indlæg kan vi simpelthen ikke klandre Pepe. Det er jeg ikke enig i. Jeg synes faktisk, at vores defensiv er blevet nogenlunde igen. Det er i den grad vores offensive midtbane - og BBC - der halter helt enormt.
Tilgengæld kan man klandre Pepé for at stå 3 meter fra sin mand inde i feltet, og det er netop det der gør, at det er Pepés skyld. Man taber en duel 10 ud af 10 gange, hvis modstanderen får et tilløb til bolden og man selv er stillestående, og man taber især, hvis man i forvejen tabte alle stillestående dueller i hovedet med Aduriz.
Pepé er fremragende, men han har det bare med at koste et mål i ny og næ.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Kassow-Rossing skrev:
muddi skrev: Før man begynder at snakke om trænerfyring, så tænk på alternativer, og at nævne Michel er for latterligt. Hvorfor skulle han kunne komme ind og styre det omklædningsrum? De store stjerner? Og kunne styre den klub?? Tror mange af jer glemmer at ancelotti er en top træner, der har vundet ALT med forskellige klubber. Han har Været i "gamet" i længere tid end nogen af os og tro mig, han ved en del om fodbold, som professionel fodboldspiller og som træner.
Kan du se pointen?
Forklar lige pointen for mig, for jeg har ingen ide om, hvad du forsøger at påvise?? Du er klar over, at det er et DEBATforum, ikke?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Dios skrev:
Pelle skrev:
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev: Isco kampens spiller? Det ville klæde skribenten at se kampen, hvis man efterfølgende ønsker at skrive et referat. Isco spillede til et meget lille 2-tal i dag. Langsom boldomgang, dårlige driblinger, nervøs, elendige beslutninger og meget mere.
Giv kampens spiller til Pepe. Det var trods alt nede i hans ende, at det brændte mest på.
Og det var ham, der missede opdækningen ved scoringen.
Det milimeterpræcise indlæg kan vi simpelthen ikke klandre Pepe. Det er jeg ikke enig i. Jeg synes faktisk, at vores defensiv er blevet nogenlunde igen. Det er i den grad vores offensive midtbane - og BBC - der halter helt enormt.
Tilgengæld kan man klandre Pepé for at stå 3 meter fra sin mand inde i feltet, og det er netop det der gør, at det er Pepés skyld. Man taber en duel 10 ud af 10 gange, hvis modstanderen får et tilløb til bolden og man selv er stillestående, og man taber især, hvis man i forvejen tabte alle stillestående dueller i hovedet med Aduriz.
Pepé er fremragende, men han har det bare med at koste et mål i ny og næ.
Nu har jeg siddet og set den igen og igen. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at i klandrer Pepe for det mål. Men fair nok.
Jeg anfægtede egentlig også bare Isco som MOM - for det var han på ingen måde, han var nærmere en af vores ringeste.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg tror ærligt talt at problemet - som du også pointerer - ligger hos Perez; det dyreste legetøj skal bruges og det i kompris med balancen på holdet.. Jeg husker hvor godt balanceret og velspillende holdet var, da Bale var ude med skade og hvor vi netop stod med et umiddelbart "luksusproblem" efter hans tilbagevenden, for hvor på holdet skulle Bale gå ind? - åbenbart direkte i start-eleveren uden på nogen måde at spille bedre end hans konkurrent(er) og herefter røg balancen og niveauet faldt støt .. Det samme har vi til dels set med "The Dark Destroyer"(Ronaldo) - balancen er eminent, når kun enten Bale eller Ronaldo er på banen! - løsning: spil én af dem eller sælg den ene.. Problem: Perez og penge!
Bare lige for at pointere; jeg mener ikke at Bale er en dårlig spiller og jeg ligger ikke ham til skyld for, at holdet spiller som det gør, omend han er pivringe for tiden. Med to så identiske spillere som Bale og Ronaldo på banen samtidig, så ryger balancen og jeg tror ikke på, at Carletto ikke udemærket er klar over dette. Til gengæld tror jeg, at Perez har en forventning om at Bale og Ronaldo spiller om muligt.
MEN for alt i verden; hold dog på Carletto!
- Inspektøren
- Gæst
-
Pelle skrev:
Kassow-Rossing skrev:
Kan du se pointen?
Forklar lige pointen for mig, for jeg har ingen ide om, hvad du forsøger at påvise?? Du er klar over, at det er et DEBATforum, ikke?
Ja, jeg kan heller ikke helt præcis se, hvad pointen er.
Det eneste man kan udlede af din indlæg, Kassow, det er, at der er en der argumentere for en fyring af Carlo og to imod og, at diskussionen gentager sig. Det kan måske også være, at Kassows pointe er, at det ikke er mange der glemmer, at Carlo er en dygtig træner, men kun er én, nærmere specifikt, mig.
Okay, fair nok.
- muddi
- Gæst
-
Kan overhovedet ikke se din pointe med at skrive det op på denne måde. Du kunne bare sige at, de fleste forsvarede ham. Men tror da ikke, at hvis vi taber mesterdkabet vil Være den samme mængde af coolness fra fans. I alle de år, som jeg har fulgt Real i, så har jeg aldrig Været så overbevist om at en træner passede så godt ind.
Er fuldstændig enig med HVIDT, perioderne med bale/Ronaldo skadet er de bedste perioder i sæsonen. Ronaldo og bale er to spiller som helst skal have noget plads at løbe på. De skal kunne spille 1-mod-1, men det får de ikke i Spanien. de er begge utrolige direkte. De har rigtige mange positive karakter ved deres spil, men de små afleveringer og små-spillet er ikke deres forcer. Når man kun har den ene inde, så skaber det noget andet i vores spil.
Med Modrics tilbagekomst, så ændre det så meget på vores spil. Dette betyder at vi har to (+kroos) utrolig dygtige midtbanespiller, som i 99% af tiden kan finde ud af at spille bolden i de rigtige områder og ikke mister bolden. Det betyder også at isco kommer lige de 10-15 meter længere frem og kan slå de afgørende afleveringer, som vi fuldstændig ikke så noget til Igår fra nogle spiller. På det hold uger, så er det kun isco og kroos, som kan slå den sidste aflevering. Men hvis man spillede med kroos-modric-isco-james-ronaldo/bale-benzema, så har man den fuldkommen pakke. Man har kroos-modric-isco, som ikke behøver yderligere introduktion. Men med James på højre siden, har man en spiller som også kan slå den sidste aflevering, men som samtidig kan holde på bolden og slår de afgørende afleverInger. Carvajal, er her afgørende på højresiden, da han er med til at skabe bredde, da James trækker ind i Banen.
Har aldrig haft noget imod bale, men har ment fra starten af at det ikke vil fungere Med bale og Ronaldo. Madrid skal have at en af fløjene kan søge direkte indflydelse på kampen, hvilket man også havde under mou med di Maria.
- Hierro
- Gæst
-
Nu har jeg siddet og set den igen og igen. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at i klandrer Pepe for det mål. Men fair nok.
Jeg anfægtede egentlig også bare Isco som MOM - for det var han på ingen måde, han var nærmere en af vores ringeste.
Pepé ser passivt til, hvor jeg derimod mener han bør møde bolden. Han bakker og lader Aduriz få det perfekte tilløb til bolden. Jeg er helt enig i, at det er et klasse mål, men samtidig mener jeg også det er en stor fejl af Pepé.
For mig minder det om om, når man aflevere bolden til en medspiller, hvor medspilleren så venter på bolden i stedet for at møde den, så forsvarspillere når at få den.
Helt enig angående Isco. Han fik et stort solidt 1-tal fra min side af. Men det var der faktisk en del der fik.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.