Ideforladte Real Madrid på vej til at smide mesterskabet - igen!

• 2Martin2
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #37 af 2Martin2
Det er i hovederne at tingene er galt i real atm.
Politikken med at sige at man altid spiller med de dyre spiller er forkert, fjerner konkurrence ved at de motivere de andre samt gøre de dyre mere afslappet.
Der har været en meget intens skades periode isærdeleshed i reals forsvar de seneste måneder, Carlo har satset for meget på få spillere så det øjeblik hans A trup ikke er tilgængelig må han ty til spillere der ikke har haft meget kamptræning på det seneste.
Publikum mod spillerne gør ondt værre.(selv om det kan være forståeligt)
Vigtigere end at få Modric tilbage pt er nok at få Ramos tilbage, da hans gnist forhåbentlig kan få rettet op på det her.
Der må ikke falde flere point, hvis der gør og Classico tabes er meserskabet tabt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #38 af Bindslev
wow wo wo kære madridistas ro på!!!!!

jeg er helt med på at vi er inde i en skidt periode men inden vi slagter ancelotti så lad ham nu lige få chancen til at få styr på det.

Vi har simpelthen problemer i øjeblikket mod modstandere som pakker sig men vi er stadig i en rigtig favorabel position til mesterskabet OG OG OG vi kan blive det første hold nogensinde til at vinde CL 2 år i træk.

Ja jeg er enig i hans taktiske dispositioner eller mangel på samme har været meget skidt i den seneste periode. Men lad os nu lige lade være med at have en korttidshukommelse af en anden verden. 4 titler og meget tæt på at slå verdensrekorden for flest sejre i træk. det SKAL give noget kredit selv i verdens mægtigste klub.

vi kommer til at vinde guld medaljer i år så lad os nu lige stå sammen som fans også :0)

HALA MADRID LA(UN)DECIMA IS WAITING FOR US

11 år 4 måneder siden #39 af safari

Bindslev skrev: wow wo wo kære madridistas ro på!!!!!

jeg er helt med på at vi er inde i en skidt periode men inden vi slagter ancelotti så lad ham nu lige få chancen til at få styr på det.

Vi har simpelthen problemer i øjeblikket mod modstandere som pakker sig men vi er stadig i en rigtig favorabel position til mesterskabet OG OG OG vi kan blive det første hold nogensinde til at vinde CL 2 år i træk.

Ja jeg er enig i hans taktiske dispositioner eller mangel på samme har været meget skidt i den seneste periode. Men lad os nu lige lade være med at have en korttidshukommelse af en anden verden. 4 titler og meget tæt på at slå verdensrekorden for flest sejre i træk. det SKAL give noget kredit selv i verdens mægtigste klub.

vi kommer til at vinde guld medaljer i år så lad os nu lige stå sammen som fans også :0)

HALA MADRID LA(UN)DECIMA IS WAITING FOR US

Der er da flere klubber, Real Madrid inkluderet, der har vundet CHL flere gange i træk?
en.wikipedia.org/wiki/List_of_European_C...mpions_League_finals

Barcelona fan :)

11 år 4 måneder siden #40 af Hvidt
Nej det er endnu ikke lykkedes nogen klub at vinde CL i 2 sammenhængende år i træk - ikke endnu i hvertfald :P

11 år 4 måneder siden #41 af safari

Hvidt skrev: Nej det er endnu ikke lykkedes nogen klub at vinde CL i 2 sammenhængende år i træk - ikke endnu i hvertfald :P

Så Real har altså heller ikke vundet La Decima? :=)

11 år 4 måneder siden #42 af Hvidt
La Decima betyder "den tiende" og jo, den har vi vundet - men der er ikke nogen klub i historien, der har vundet CL to år i træk :)

11 år 4 måneder siden #43 af Kassow-Rossing
Muddi, Inspektøren og Pelle

Jamen jeg er også af den overbevisning at vi bør beholde Mr. Ancelotti ved roret. Jeg studsede bare over Muddis måde at formulere sig på.

Mange? Der var én person, der var efter Ancelotti. Alle andre havde indtil videre haft samme holdning som Muddi. Så hvorfor fik du det til at lyde som om du havde de gyldne ord, når du var nummer x i rækken af fortalere for Ancelotti?

Det er en diskussionsmetode man ikke kan benytte sig på forum. At proppe ord i munden på andre, er det samme som at ændre på sandheden. Jeg troede jeg gjorde det så pædagogisk som muligt så I også kunne forstå det :) Det var desuden et meget kort indlæg med en meget kort pointe. Lad os komme videre. Ligaen er lang. Der er 12 runder igen, Pelle, og mesterskabet er ikke smidt endnu. Masser af point at spille om samt en kamp på Camp Nou.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 4 måneder siden #44 af Daniel

safari skrev:

Hvidt skrev: Nej det er endnu ikke lykkedes nogen klub at vinde CL i 2 sammenhængende år i træk - ikke endnu i hvertfald :P

Så Real har altså heller ikke vundet La Decima? :=)

Det er tilladt at kalde en spade for en spade, ikke?
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben

11 år 4 måneder siden #45 af Sahinovic
Jeg ved ikke om jeg er komplet idiot, men er der ikke hold som har vundet CL to år i træk?

Hvis vi ser tilbage i bare 1989 vandt Milan den, og de gjorde det samme i 1990. Ajax har gjort det, Bayern har gjort det, Real Madrid har gjort det Liverpool mfl. har gjort det.

Florentino Pérez

11 år 4 måneder siden #46 af Fondo_Sur

Sahinovic skrev: Jeg ved ikke om jeg er komplet idiot, men er der ikke hold som har vundet CL to år i træk?

Hvis vi ser tilbage i bare 1989 vandt Milan den, og de gjorde det samme i 1990. Ajax har gjort det, Bayern har gjort det, Real Madrid har gjort det Liverpool mfl. har gjort det.

Jo, men ikke efter man ændrede navnet på turneringen i 1992 (cirka). Jeg ved ikke om det kun er en navneændring eller om strukturen i turneringen også blev lavet om, men ja uanset hvad, er der klubber som har vundet "den fineste europæriske turnering" to gange i træk før.

Vi har dog ikke set nogle klubber i moderne fodbold, som har vundet den to gange i træk - dette er vel grunden til alt den hype. Og fordi vi er Real Madrid CF, så skal vi selvfølgelig vinde den igen i år.

11 år 4 måneder siden #47 af safari

Fondo_Sur skrev:

Sahinovic skrev: Jeg ved ikke om jeg er komplet idiot, men er der ikke hold som har vundet CL to år i træk?

Jo, men ikke efter man ændrede navnet på turneringen i 1992 (cirka). Jeg ved ikke om det kun er en navneændring eller om strukturen i turneringen også blev lavet om, men ja uanset hvad, er der klubber som har vundet "den fineste europæriske turnering" to gange i træk før.

Vi har dog ikke set nogle klubber i moderne fodbold, som har vundet den to gange i træk - dette er vel grunden til alt den hype. Og fordi vi er Real Madrid CF, så skal vi selvfølgelig vinde den igen i år.

Hvis man anerkender La Decima, indrømmer man også at flere hold har vundet turneringen flere gange i træk - selv med navneskiftet i start-halvfemserne. Hvis man tror at Real har muligheden for at blive de første, så siger man også at de ikke har vundet La Decima - ellers har man et forskruet verdenssyn.

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 4 måneder siden #48 af Daniel
Det handler om at adskille Mesterholdenes turnering og Champions League.

Ingen hold har formået at genvinde pokalen i det nuværende turneringsformat.

Leveret af Kunena Forum