Ideforladte Real Madrid på vej til at smide mesterskabet - igen!

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 måneder siden #25 af Inspektøren
Iøvrigt, hvad fanden sker der lige for overskriften? "Ideforladte Real Madrid på vej til at smide mesterskabet - igen!"

Der er 12 runder tilbage, og vinder Barcelona, så er de "kun" foran os med 1 point. Husk desuden på, at indbrydes opgør tæller før målscorer og da vi vandt sikkert med 3-1 på Bernabeu, står vi relativ godt, før opgøret Camp Nou. Barcelona mangler desuden kampen på Vicente Calderon, som vi jo har fået overstået.

Mesterskabet er med andre ord, laaaaangt fra at være smidt. Jeg syntes faktisk slet ikke, at man burde snakke om mesterskabet, før der er 3 runder tilbage.
Og lad os nu se, om ikke vi tager dem om to uger. Jeg syntes virkelig, at vi har haft godt styr på dem, på det seneste.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved Inspektøren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 måneder siden #26 af real89

Hierro skrev: Er også enig i, at man ikke skal fyre ancelotti. Og som der bliver påpeget, trækker det spor tilbage mod hvad der skete med Del bosque og vores dertil hørende deroute. Jeg er enig i at vi skal købe de bedste spillere, men vi skal kun købe de bedste spillere som vil give os balance og ikke fordi det er de bedste spillere fra hver verdensdel, som så styrker vores brand og dermed cool cash i kassen. Og det er det sidste som Perez har for øje. Cool cash i kassen så vi kan lege med. Tror dog at på et tidspunkt må og skal der være et større samarbejde mellem træneren og formanden for at købe de bedste spillere til netop den position vi har behov for, men at den spiller stadig styrker vores brand i diverse verdensdele samt giver cash i kassen. Hvis vi endelig leger med tanken om at fyre Ancelotti, hvem ser I så? Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se en person som Guardiola træne RM, men han er vel også "fjenden" som mourinho egentlig også var med hans fortid i Barca.

Tror ikke man skal fyrre Ancelotti heller. Men der er noget grusomt galt i det her billede.
Hvis Perez ikke begynder at stole 100% på de planer Ancelotti har med spillet, og hvem der skal spille, men bliver ved med at blande sig og bestemme hvem der skal være på start 11, pga. Spillerens pris. Så kan og vil det kun gå galt i sidste ende, for manden ser ikk ud til at tænke først og fremmest på det der gavner holdet 100%.
Perez interesse er kun PENGE. for det står mange mennesker bag de Penge. Det er forretning for ham. Mens det for os fans, er det rene svineri/kaos/ingen fodbold forståelse/dårlig lederskab/osv.
Og vi er skide sure, for vi fatter stadig ikk, hvad fx. en Bale laver på banen når han spiller så dårligt. Hvorfor mon Ancelotti ikke nogensinde skifter ham ud. Hvorfor har vi ingen gode nok indskiftningerne.

Når det her så er sagt, hvad gør ancelotti forkert??
Han er ikk god nok til at motiver spillerne.
Spillerne er ikke gode i deres genpræs, altså mange gange er det som om de slet ikk gider løbe efter bolden.
HVORFOR skal Bale og Ronaldo stadig intet defensiv arbejde lave?? Specielt nu hvor holdet har brug for det, så skal de os hjem og hjælpe til.
Har han ikke nok autoritet til bare at sige det til dem?? Jeg havde pisket dem hjem, hvis det var nødvendigt.
Spillerne skal løbe for hinanden og kæmpe som et hold.
Og det her gælder nu mere end noget tid før. For vi mangler 3 vigtige spiller, og selvom de snart er tilbage, så ved vi ikke i hvad forfatning de er i(Modric).

Tingene foroven er ikke blevet opfyldt indtil videre, skal Ancelotti så fyres, for han har jo ansvaret for holdet.
Det mener jeg ikk (indtil videre) jeg vil se hvad der sker, når modric og Ramos er tilbage, og hvad der sker i el Clásico. Først her, kan vi se om han var det værd. Men spillerne har bare at lever, de skal lever det de bliver betalt så højt en pris for.

Hvis Ancelotti bliver fyret, hvem kan overtage?? Bestemt IKKE Guardiola. Han er alt andet end en madrid tilhænger, det vil aldrig gå, og tror ikk der er mange der vil holde med ham.
Hvad med M. Laudrup?? Det vil være meget optimistisk, han har jo også en fortid i madrid.

Kunne man få jupp heynckes væk fra pension, så vil han da være rimlig god.
Eller Jürgen klopp, hvis man kunne få ham væk fra dortmund.
Frank Rijkaard, Marcelo Bielas? ?

11 år 4 måneder siden #27 af Sahinovic

Inspektøren skrev: Iøvrigt, hvad fanden sker der lige for overskriften? "Ideforladte Real Madrid på vej til at smide mesterskabet - igen!"

Der er 12 runder tilbage, og vinder Barcelona, så er de "kun" foran os med 1 point. Husk desuden på, at indbrydes opgør tæller før målscorer og da vi vandt sikkert med 3-1 på Bernabeu, står vi relativ godt, før opgøret Camp Nou. Barcelona mangler desuden kampen på Vicente Calderon, som vi jo har fået overstået.

Mesterskabet er med andre ord, laaaaangt fra at være smidt. Jeg syntes faktisk slet ikke, at man burde snakke om mesterskabet, før der er 3 runder tilbage.
Og lad os nu se, om ikke vi tager dem om to uger. Jeg syntes virkelig, at vi har haft godt styr på dem, på det seneste.

Synes egentligt overskriften passer meget godt, vores spil er totalt ideforladt og jeg mener ikke vi havde én eneste kæmpe chance mod Athletic Bilbao og vi er da i den grad på vej til at smide mesterskabet væk efter Barcelona har overhalet os idag.

Florentino Pérez

11 år 4 måneder siden #28 af Bismo
Jeg finder trøst i, at vores spil nok kommer til at løfte sig gevaldigt, når både James og Modric er klar igen, og at Barca i hvert fald kommer til at smide point væk i løbet af de næste uger.

11 år 4 måneder siden #29 af Raul7-2880

Bismo skrev: Jeg finder trøst i, at vores spil nok kommer til at løfte sig gevaldigt, når både James og Modric er klar igen, og at Barca i hvert fald kommer til at smide point væk i løbet af de næste uger.

Med den form Barca er i, kan jeg ik se hvordan de skal miste point.

11 år 4 måneder siden #30 af Fondo_Sur
Utroligt så anderledes vi spiller fra sidste sæson, hvor holdet til tider var en maskine, som moste modstanderen ala 1-6 ude mod Shalke. I livet kan man tage det afslappet og roligt (som vore alles Ancelotti gør), men det kan man simpelthen ikke tillade sig i fodbold, hvis man vil vinde den suverænt sværeste liga samt Champions League. Holdet virker til at være i harmoni og udstråler god moral, men kom nu med lidt ærgerrighed...

Logoet for VM-for-klubhold sejren på trøjen giver vel en masse street-credit, når vi spiller ude mod Elche, men ellers har den sku ikke været en gevinst.

11 år 4 måneder siden #31 af M_linding

Raul7-2880 skrev:

Bismo skrev: Jeg finder trøst i, at vores spil nok kommer til at løfte sig gevaldigt, når både James og Modric er klar igen, og at Barca i hvert fald kommer til at smide point væk i løbet af de næste uger.

Med den form Barca er i, kan jeg ik se hvordan de skal miste point.

Og den sætning har jeg også læst mange gange om Real Madrid, inde på fcbarcelona.dk. Det næste der så sker er, at de mister point - for mere skræmmende er Barcelona faktisk ikke, selvom det ligner det en dag som i dag.

11 år 4 måneder siden #32 af PCBJ
Er enig i at ansvaret må ligge på ancelotti. Alle uden undtagelse virker total umotiverede, ideforladte og uden tro på tingene og det resulterer bare i alt for svingene præsrationer. Men noget pis at sige at vi er laaaangt fra at smide memesterskabet.. Ja vi fører med et point men Barca viser skræmmende styrke og er klart i bedre form p.t..!.

11 år 4 måneder siden #33 af ChrillRM14
Ork jo! Barca er muligvis det stærkeste hold pt i Spanien, men de har tradition for at smide dumme point, når man mindst venter det - og denne sæson er ingen undtagelse. Selv hvis vi taber mod Barca på Camp Nou, så skal Barca bare snuble en enkelt gang og så tabe på Calderon, så er det ikke umuligt for os. Med Ramos til at afgøre kampene igen, James og særdeleshed Modric, så har vi muligheden for at lave en streak på mange sejre igen resten af sæsonen ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 4 måneder siden #34 af PCBJ
sorry vi halter efter med et point, og det gør det ikke bedre..

11 år 4 måneder siden #35 af PCBJ
Synes Ramos virkelig har været savnet med sin kampånd og selvfølgelig som stabil bagstopper men netop hans fandenivoldskhed tror jeg kunne være en kæmpe gave til holdet som de spiller for øjeblikket..

11 år 4 måneder siden #36 af M_linding
Jeg må desværre sige, at jeg for første gang er meget bekymret for Real Madrid. De seneste par måneder har jeg godt kunne forstå, hvor holdet var og hvordan man skulle komme videre. Men kampen mod Bilbao var helt sort for mig.

Jeg synes at holdet spillede godt, på de nederste 2/3 af banen. Spillerne virkede godt forberedt på kampen, og arbejdede hårdt og seriøst. Så alle de "nemme" ting at kritisere spillerne for, er IMO ikke relevante.

Så har man et mere kompliceret problem; for hvis spillerne er godt forberedte og har viljen til at vinde, så er det pludseligt sværere at kritisere dem. Igår kunne ingen af spillerne slå en farlig aflevering, og det er satme skræmmende.... Holdet kan ikke skabe chancer!

Der var faktisk masser af gode muligheder, for at skabe store chancer. Men hver gang fuckede spilleren på bolden det hele op, ved at tage en håbløs beslutning eller bare udføre afleveringen helt af HT. Efter 20 minutter skal vi bare være foran, da Benzema skal spille en simpel bold ind til Ronaldo; men afleveringen ligger 3 meter skævt! Isco og Marcelo har sammenlagt 20 muligheder for at lave et simpelt indspil i boksen til B, B eller C, og alle gange på nær én misser afleveringen.

Bale får mere end 5 sekunder til at slå et indlæg, da han har bolden ude på kanten. Han sparker den direkte til målspark. Ikke én gang modtager Ronaldo bolden da han prøver at tage et dybdeløb, og det samme gælder indlæg som han kunne time-heade i mål.

Jeg ved ikke hvad man som træner skal gøre, når så mange gode spillere kollektivt beslutter at have et teknisk niveau, der svarer til danmarksserien. Men Ancelotti har to "nemme" hjemmekampe til at finde på noget, og finde på noget hurtigt. Uafgjort på Camp Nou er stadig brugbart - let´s be honest - men en sejr ville være mere end almindeligt velkommen. Jeg likviderer Ancelotti (og sikkert også Bale, bare for at gøre det) hvis ikke Modric er med i de næste to kampe:) Han er 100% klar, og argumentet om "at man ikke vil risikere noget" giver ikke længere mening. Den største risiko man kan tage er, hvis man ikke får Modric tilbage i kampform så hurtigt som muligt!

Det er dybt dybt tragisk, at Barcelona nu er favoritter til titlen. Dette Real Madrid-hold burde være minimum en halv klasse bedre end dem, og føre ligaen med 6-8 point.
Sidste redigering: 11 år 4 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ElMadrid, Pelle

Leveret af Kunena Forum