Ancelotti: Jeg har lovet Ramos, at han får lov til at spille angriber

11 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Carlo Ancelotti mødte i dag spansk presse forud for morgendagens kamp mod Celta Vigo og selv om pressemødet også kom til at handle om Champions League, fik italieneren dog lejlighed til at udtale sig om Celta også:

- Vi er nødt til at have i tankerne at det bliver en kamp med masser af intensitet og dynamik. Celta er et godt hold, hvilket de har vist mod Atlético Madrid og Barcelona. Vi skal være fysisk meget klar og gennemtrumfe vores spil-ideer på banen. Jeg har fortsat tvivl om et par spillere og jeg beslutter mig for startopstillingen i morgen, men det bliver ikke med tanke på Barcelonas kamp. Uanset hvad der sker i dag, så skal vi vinde. Det vil blive en anden kamp end første opgør. På hjemmebane spiller Celta med en anden energi, en anden rytme. De spiller rigtig god fodbold og de har gang i en god sæson. De har store kvaliteter i front: Orellana, Santi Mina, Nolito......Det er et meget farligt hold og det vil komme til at koste at vinde.

Chicharito:

- Vi skal nyde hans øjeblik, som er positivt. Han har det rigtig godt og i morgen bliver han en vigtig spiller i forsøget på at vinde kampen. Chicharitos situation er ret klar og vi tager en snak efter sæsonen.

Kampen om to titler:

- Holdet har det godt. At nå semifinalerne i Champions League var meget vigtigt. Nu har vi ny energi og i morgen venter en meget kompliceret kamp mod et hold, som spiller rigtig godt. Jeg mener, at det er sværere at vinde La Liga end Champions League, fordi vi er kommet bagefter, ganske vist kun to points, men det er klart, at Barcelona har en fordel. I Champions League er det helt lige. Det er to komplicerede kamp for alle, men vi er på samme niveau som de andre hold.

Individuelle krav:

- Det vigtigste er, at vi har nået semifinalerne. Holdet har fortjent det og klubben er det vigtigste. I fodboldverdenen snakkes der meget, det er helt normalt.

- Ramos på midtbanen:

- Jeg tænkte, at det var den rigtige beslutning for at vinde den kamp. Hvorfor ikke gøre det igen? Han kan spille alle positioner. Jeg har lovet ham, at han en dag får lov til at spille angriber, som er det han har mest lyst til. Det var en beslutning til denne ene kamp. I morgen er Sergio Ramos tilbage i forsvaret.

De skadedes tilbagekomst:

- Modric kan være klar til slutningen af sæsonen. Kampen mod Getafe er målet. Benzema er klar til første kamp i CL og Bale tror jeg kan være klar til kampen mod Sevilla.

Iscos ord:

- Ingen er glade, når de ikke spiller. Det er Isco ikke og heller ikke Chicharito, Nacho...Det er normalt i fodbolden. Det, som ikke er normalt er, hvis skuffelsen får spilleren til at reagere dårligt på banen. Hvis denne skuffelse fremprovokerer en dårligere trænings-indsats, så er det ikke godt. Det er ikke sket for Isco, Chicharito...Det er holdets velbefindende at have spillere, som ikke er komfortable, men som arbejder godt og med seriøsitet. Chicharito er et eksempel, han har spillet meget lidt, men takket være hans professionalitet var han klar på et afgørende tidspunkt.

Jesé:

- Jeg snakker med ham, som jeg snakker med alle. Jeg forstår hans situation og at han ønsker at spille mere. Han skal holde sig klar, for hans øjeblik kan komme, som det gjorde for Chicharito. Hans fremtid er klar. Han bliver her, for han er en vigtig spiller for fremtiden og for nutiden.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #2 af DarioGomez
Iscos ord? What did I miss?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #3 af Inspektøren

DarioGomez skrev: Iscos ord? What did I miss?

Han har bare udtrykt sin utilfredshed med at blive smidt på bænken, efter at Jamés kom tilbage fra sin skadespause, hvilket jeg har fuldt forståelse for. Manden var jo vores bedste spiller og alligvel røg han på bænken samme sekund, som Jamés blev meldt klar lægerne.
Men sådan er det jo, som Vestager ville ha' sagt det; Jamés kostede 600 mio. kr. Isco kostede 225 mio. kr. Det er det samme med Bale. Manden spiller af helvedes til, alligevel fortsætter man med ham i startopstillingen.

11 år 3 måneder siden #4 af Pelle

Inspektøren skrev:

Han har bare udtrykt sin utilfredshed med at blive smidt på bænken, efter at Jamés kom tilbage fra sin skadespause, hvilket jeg har fuldt forståelse for. Manden var jo vores bedste spiller og alligvel røg han på bænken samme sekund, som Jamés blev meldt klar lægerne.
Men sådan er det jo, som Vestager ville ha' sagt det; Jamés kostede 600 mio. kr. Isco kostede 225 mio. kr. Det er det samme med Bale. Manden spiller af helvedes til, alligevel fortsætter man med ham i startopstillingen.

Iscos formnedgang var allerede begyndt, inden James kom tilbage. Og da James kom tilbage gjorde han det bedre end Isco fra første færd. Stop med at lyde som om alting er politik - see the bigger picture, please!!!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kassow-Rossing, Real HWL, Lars1991, andreashn

11 år 3 måneder siden #5 af FranciscoISCO

Pelle skrev:

Inspektøren skrev:

Iscos formnedgang var allerede begyndt, inden James kom tilbage. Og da James kom tilbage gjorde han det bedre end Isco fra første færd. Stop med at lyde som om alting er politik - see the bigger picture, please!!!

Jo jo, men er det ikke sådan, at Isco efterhånden bør - via en længere periode hvori spanieren har leveret den ene toppræstation efter den anden - have opbygget nok anciennitet, til at man skulle synes, at det ville være svært, at smide ham på bænken lige med det samme?

Nu har jeg så ikke rigtig kunne følge ordenligt med, de sidste par måneder, men har dog dannet et indtryk af, at Isco har været særdeles stærkt spillende i februar, marts samt dele af denne måned. Jeg forstår hvorfor du skriver, som du gør Pelle, og helt overordnet så har du bestemt en vigtig pointe. Men jeg forstår nu ligeledes Iscos skuffelse, det er som om, at det man gik og frygtede er ved at blive cementeret. Af de stærkeste elleve er Isco den svageste...

Altid Real Madrid.

11 år 3 måneder siden #6 af Dios

Pelle skrev:

Inspektøren skrev:

Isco fik godt nok jordforbindelsen igen, men skal vi nu ikke lige?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 3 måneder siden #7 af Pelle

FranciscoISCO skrev:

Pelle skrev:

Inspektøren skrev:

Jo jo, men er det ikke sådan, at Isco efterhånden bør - via en længere periode hvori spanieren har leveret den ene toppræstation efter den anden - have opbygget nok anciennitet, til at man skulle synes, at det ville være svært, at smide ham på bænken lige med det samme?

Nu har jeg så ikke rigtig kunne følge ordenligt med, de sidste par måneder, men har dog dannet et indtryk af, at Isco har været særdeles stærkt spillende i februar, marts samt dele af denne måned. Jeg forstår hvorfor du skriver, som du gør Pelle, og helt overordnet så har du bestemt en vigtig pointe. Men jeg forstår nu ligeledes Iscos skuffelse, det er som om, at det man gik og frygtede er ved at blive cementeret. Af de stærkeste elleve er Isco den svageste...

Jeg forstår udmærket Iscos skuffelse - hvis han ikke var skuffet, ville det være mærkeligt :-) Nu har jeg set alle kampe, og i min optik har han dalet i niveau. Ganske betragteligt endda. Han viste i glimt i returkampen mod Atletico hvorfor han er så fantastisk. Men han er simpelthen ikke stabil nok, hvilket måske også lige ville være en tand for meget at bede om, når han ikke er ældre.

Folk herinde er forblændet af Iscos små tryllerier. Jeg selv inklusive. Hans slutprodukt er bare ikke godt nok, der er James bare bedre. Jeg kan godt forstå, hvorfor han er så likeable. Men jeg har det lidt på samme måde med Iscos snævre driblinger på midtbanen, som jeg har det med Ronaldos step-over finter på kanterne. Det ser pænt ud, men der er ikke nogen færdiggørelse på det. De får intet ud af det. Læg mærke til det med Isco. Det er sjældent han får bolden på midten og driver den helt op i feltet, dertil er han ganske enkelt for langsom. Og det er dét, jeg ikke helt forstår, at nogle folk ikke vil eller kan indse :-)

Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

11 år 3 måneder siden #8 af Roesen7
Det er muligt, at mandens form er nedadgående og James var fantastisk fra dag et efter sin skade, men jeg forstår godt nok hvis Isco er frustreret over pr. automatik at ryge på banken så snart hele offensiven er klar.
Isco har spillet en strålende sæson. Det ændrer en skidt april måned ikke på. En mand som Bale har spillet en skidt sæson. Det ændrer en udemærket april måned ikke på.
Alligevel vrages Isco, selvom han burde have mest goodwill i forhold til man fortsat giver ham chancen når det ikke lige lykkes.
Jeg har hørt argumenterne, at Bale var på vej i form og derfor kunne han ikke vrages, da momentummet skulle fortsættes. Det er jo i og for sig en god pointe, men havde det samme været tilfælde hvis vi byttede rundt på Isco og Bale, så Isco havde spillet skidt, men var begyndt at finde formen, mens Bale havde været god, men dog med nedadgående form?

Jeg forstår godt, hvis han føler han skal kæmpe hårdere for det end andre på holdet og det må være frustrerende.
Jeg ved ikke, om folk savner assist eller mål fra ham, men sammenligner man ham med Iniesta (som nogen jo mener, at han er den nye af), så har Iniesta jo heller aldrig været kendetegnet ved særligt mange mål og assist. Han fik spillet til køre og havde 3. eller 4. sidste fod på. Det samme kan blive bundlinjen for Isco, når hans karriere gøres op og tvivler på at nogen har noget skidt at sige om Iniestas karriere.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

11 år 3 måneder siden #9 af Pelle

Dybro skrev: Ancelottis ord er udtryk for, at Isco med rette har utalt sin utilfredshed med at ryge ud til fordel for James.

Når jeg skriver med rette, så er det fordi det er indlysende for enhver (plus minus nogle få herinde) at Isco i den grad har præsteret, da han fik chancen og endda har præsteret så godt, at man skal være mere end almindelig fodboldblind, hvis man ikke har regnet ham som en af Reals bedste i denne sæson.

At sidde ude fra tid til anden skal en prof leve med. Ja faktisk anser jeg det som en nødvendighed, hvis man skal kunne holde niveau en hel sæson igennem. Det Isco er blevet stødt over, er at han præstere weekend efter weekend og så sættes han af i samme øjeblik, som James vender tilbage fra skade. Det forstår jeg virkelig godt han er stødt over og det er det som Ancelotti italesætter, som noget alle skal kunne leve med. Men Isco er faktisk røget et par niveauer ned de sidste kampe efter han blev vraget til fordel for James og her har Ancelotti måske forregnet sig, ved ikke at forudse de reaktion.

Det er noget absurd vrøvl, at Iscos "slutprodukt" ikke er godt nok. Det er eminent og det europæiske transfermarked kvitterer netop for Iscos eminente slutproduktet, ved at prissætte ham på niveau med andre verdensstjerne. Man ryger ikke på under 1 år, fra 30 mill £ til 40 mill £ hvis ikke slutproduktet er godt nok. Så hvis man synes Isco ikke er ens kop the og derfor ikke skal være på holdet, så er det fair nok med sådan en udmelding men stop med alt det usaglige vrøvl om "slutprodukt" ikke er godt nok.

Isco rygtes ofte til andre europæiske storklubber og sammenlignes lige så ofte med fodboldens største. Jeg tror Real leger med ilden, hvis det altså er meningen de vil beholde et af verdens største talenter. Og det er slet ikke sikkert de vil, hvis de går med tanker om at hente f.eks. Pogba, som bestemt også er et af de største midtbanetalenter i verden.

Personligt vil jeg næsten ønske Isco til en klub som Man City, der ser ud til at være på vej til at designe holdet til at kunne begå sig på europæisk CLp-niveau og ikke kun på PL-niv. I Real er der ofte for mange kokke med forskellige ønsker til menukortet......

Du er da helt ude på dybt vand med din argumentation. Jeg vil vove den påstand, at flere brugere herinde savner Iscos slutprodukt end der er brugere, der synes det er et godt slutprodukt.

Isco har gennemsnitligt spillet en god sæson. Men nu er sæsonen i sin afsluttende fase, så hvad kan du brug et gennemsnit til, når det er et øjebliksbillede, du reelt har behov for. Iscos øjebliksbillede er dårligere end James. Det er et fact, som alle med en smule fodboldforstand burde kunne se. Isco er min kop the, men det ændrer bare ikke på, at spillet går for langsomt, når bolden er ved hans fødder, modstanderne når at komme på plads og han laver for få mål og assists!

Isco er ikke røget et par niveauer ned efter James tilbagekomst. Det gjorde han inden!

Jeg vil gerne have, Dybro, at du forklarer mig hvorfor Iscos slutprodukt er godt nok? Hvordan har du overbevist dig selv om det?? Hans stats er virkelig ikke overbevisende for en mand på hans position.

Roesen: Jeg er langt hen ad vejen enig. Folk kan bare ikke sammenligne Bale og Isco, da det er to forskellige positioner. Jeg håber, at vi ser mere til James på den højrekant, men jeg synes stadig han gør det sindssygt godt på Iscos position på midtbanen.
Den med Iniesta er jeg ikke enig med dig i. Se hans stats fra tidligere sæsoner, så vil du se, at han hr lavet ganske mange assists. Iniesta var også sublim til at åbne modstanderen i sin storhedstid. En egenskab som mange tillægger Isco, men som vi - hvis vi skal se lidt objektivt på det - ikke har set det store af fra hans side endnu?

11 år 3 måneder siden #10 af Pelle

Dybro skrev:

Roesen7 skrev: Det er muligt, at mandens form er nedadgående og James var fantastisk fra dag et efter sin skade, men jeg forstår godt nok hvis Isco er frustreret over pr. automatik at ryge på banken så snart hele offensiven er klar.
Isco har spillet en strålende sæson. Det ændrer en skidt april måned ikke på. En mand som Bale har spillet en skidt sæson. Det ændrer en udemærket april måned ikke på.
Alligevel vrages Isco, selvom han burde have mest goodwill i forhold til man fortsat giver ham chancen når det ikke lige lykkes.
Jeg har hørt argumenterne, at Bale var på vej i form og derfor kunne han ikke vrages, da momentummet skulle fortsættes. Det er jo i og for sig en god pointe, men havde det samme været tilfælde hvis vi byttede rundt på Isco og Bale, så Isco havde spillet skidt, men var begyndt at finde formen, mens Bale havde været god, men dog med nedadgående form?

Jeg forstår godt, hvis han føler han skal kæmpe hårdere for det end andre på holdet og det må være frustrerende.
Jeg ved ikke, om folk savner assist eller mål fra ham, men sammenligner man ham med Iniesta (som nogen jo mener, at han er den nye af), så har Iniesta jo heller aldrig været kendetegnet ved særligt mange mål og assist. Han fik spillet til køre og havde 3. eller 4. sidste fod på. Det samme kan blive bundlinjen for Isco, når hans karriere gøres op og tvivler på at nogen har noget skidt at sige om Iniestas karriere.

Berigende indlæg i debatten

Det problematiske i situationen omkring Isco, er jo netop, at han har mistet et par streger i niveauet, fordi han ikke fik den goodwill som han havde fortjent. Det kan være mere end svært for en nu 23 årig mand at håndtere og derfor må man også tilskrive Ancelotti en stor del af skylden for, at Isco de sidste kampe - efter han blev sat af - ikke har præsteret som i den øvrige sæson.

Det er sjovt som indlæg, der er enige med dig, altid er berigende ;-)

11 år 3 måneder siden #11 af JimmyBroe
Det lader til Isco kun har en plads på holdet, når vi har skader eller karantæner.
Vi må nok erkende, at hvis "det her" fortsætter, så bliver Isco kæmpe stor.... i Barcelona.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7

11 år 3 måneder siden #12 af Pelle

Dybro skrev:

Pelle skrev:

Dybro skrev: Ancelottis ord er udtryk for, at Isco med rette har utalt sin utilfredshed med at ryge ud til fordel for James.

Når jeg skriver med rette, så er det fordi det er indlysende for enhver (plus minus nogle få herinde) at Isco i den grad har præsteret, da han fik chancen og endda har præsteret så godt, at man skal være mere end almindelig fodboldblind, hvis man ikke har regnet ham som en af Reals bedste i denne sæson.

At sidde ude fra tid til anden skal en prof leve med. Ja faktisk anser jeg det som en nødvendighed, hvis man skal kunne holde niveau en hel sæson igennem. Det Isco er blevet stødt over, er at han præstere weekend efter weekend og så sættes han af i samme øjeblik, som James vender tilbage fra skade. Det forstår jeg virkelig godt han er stødt over og det er det som Ancelotti italesætter, som noget alle skal kunne leve med. Men Isco er faktisk røget et par niveauer ned de sidste kampe efter han blev vraget til fordel for James og her har Ancelotti måske forregnet sig, ved ikke at forudse de reaktion.

Det er noget absurd vrøvl, at Iscos "slutprodukt" ikke er godt nok. Det er eminent og det europæiske transfermarked kvitterer netop for Iscos eminente slutproduktet, ved at prissætte ham på niveau med andre verdensstjerne. Man ryger ikke på under 1 år, fra 30 mill £ til 40 mill £ hvis ikke slutproduktet er godt nok. Så hvis man synes Isco ikke er ens kop the og derfor ikke skal være på holdet, så er det fair nok med sådan en udmelding men stop med alt det usaglige vrøvl om "slutprodukt" ikke er godt nok.

Isco rygtes ofte til andre europæiske storklubber og sammenlignes lige så ofte med fodboldens største. Jeg tror Real leger med ilden, hvis det altså er meningen de vil beholde et af verdens største talenter. Og det er slet ikke sikkert de vil, hvis de går med tanker om at hente f.eks. Pogba, som bestemt også er et af de største midtbanetalenter i verden.

Personligt vil jeg næsten ønske Isco til en klub som Man City, der ser ud til at være på vej til at designe holdet til at kunne begå sig på europæisk CLp-niveau og ikke kun på PL-niv. I Real er der ofte for mange kokke med forskellige ønsker til menukortet......

Du er da helt ude på dybt vand med din argumentation. Jeg vil vove den påstand, at flere brugere herinde savner Iscos slutprodukt end der er brugere, der synes det er et godt slutprodukt.

Isco har gennemsnitligt spillet en god sæson. Men nu er sæsonen i sin afsluttende fase, så hvad kan du brug et gennemsnit til, når det er et øjebliksbillede, du reelt har behov for. Iscos øjebliksbillede er dårligere end James. Det er et fact, som alle med en smule fodboldforstand burde kunne se. Isco er min kop the, men det ændrer bare ikke på, at spillet går for langsomt, når bolden er ved hans fødder, modstanderne når at komme på plads og han laver for få mål og assists!

Isco er ikke røget et par niveauer ned efter James tilbagekomst. Det gjorde han inden!

Jeg vil gerne have, Dybro, at du forklarer mig hvorfor Iscos slutprodukt er godt nok? Hvordan har du overbevist dig selv om det?? Hans stats er virkelig ikke overbevisende for en mand på hans position.

Roesen: Jeg er langt hen ad vejen enig. Folk kan bare ikke sammenligne Bale og Isco, da det er to forskellige positioner. Jeg håber, at vi ser mere til James på den højrekant, men jeg synes stadig han gør det sindssygt godt på Iscos position på midtbanen.
Den med Iniesta er jeg ikke enig med dig i. Se hans stats fra tidligere sæsoner, så vil du se, at han hr lavet ganske mange assists. Iniesta var også sublim til at åbne modstanderen i sin storhedstid. En egenskab som mange tillægger Isco, men som vi - hvis vi skal se lidt objektivt på det - ikke har set det store af fra hans side endnu?

Jeg tror ikke du fangede min pointe. Jeg giver ikke fem potter pis for subjektive tilkendegivelser om hvilke spiller der er bedst, ligesom du tydeligvis heller ikke giver fem potter pis for hvad jeg mener om Isos præstationer. Det er også noget ligegyldigt sludder som at debattere om hvilken ret der smager bedst. Det afhænger som bekendt af de personlige præferencer. Der hvor jeg går irette med dit sludder, er atdu kritiserer Iscos "slutprodukt". Det er noget forbandet sludder og her argumenterer jeg hvorfor det er noget forbandet sludder - med henvisning til Iscos markedspris, der bestemt ikke lå hvor den ligger, hvis hans "slutprodukt" ikke var godt.

Er du seriøs nu? Så fordi Isco med flot spil i denne sæson er gået fra 30 til 40 mio euro i markedspris, så er hans slutprodukt godt?
Er du helt seriøs nu???

EDIT: Hvis du er, så har du ret - så giver jeg ikke "5 potter pis for dit vrøvl". Magen til elendig argumentation skal man godt nok lede længe efter!

Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Pelle.

Leveret af Kunena Forum