Ancelotti: Jeg har lovet Ramos, at han får lov til at spille angriber

11 år 3 måneder siden #13 af JimmyBroe
Jeg mener bare. Kan nogen her nævne én kamp hvor Isco er startet inde, selvom alle af de andre offensivespillere har været klar? Og det til trods for, at Isco (set over hele sæsonen) har spillet bedst.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved JimmyBroe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #14 af Pelle
Men Isco kæmper vel reelt kun med Modric og James om den plads på midtbanen? Så er det jo klart, at han kkke er startet mere inde.
Ancelotti foretrækker jo Bale på den højrekant istedet for James. Det kan vi så blive ved at græde over, eller vi kan indse at det er sådan det er og få det bedste ud af det derfra.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 3 måneder siden #15 af Pelle

Dybro skrev:

Pelle skrev:

Dybro skrev:

Pelle skrev:

Dybro skrev: Ancelottis ord er udtryk for, at Isco med rette har utalt sin utilfredshed med at ryge ud til fordel for James.

Når jeg skriver med rette, så er det fordi det er indlysende for enhver (plus minus nogle få herinde) at Isco i den grad har præsteret, da han fik chancen og endda har præsteret så godt, at man skal være mere end almindelig fodboldblind, hvis man ikke har regnet ham som en af Reals bedste i denne sæson.

At sidde ude fra tid til anden skal en prof leve med. Ja faktisk anser jeg det som en nødvendighed, hvis man skal kunne holde niveau en hel sæson igennem. Det Isco er blevet stødt over, er at han præstere weekend efter weekend og så sættes han af i samme øjeblik, som James vender tilbage fra skade. Det forstår jeg virkelig godt han er stødt over og det er det som Ancelotti italesætter, som noget alle skal kunne leve med. Men Isco er faktisk røget et par niveauer ned de sidste kampe efter han blev vraget til fordel for James og her har Ancelotti måske forregnet sig, ved ikke at forudse de reaktion.

Det er noget absurd vrøvl, at Iscos "slutprodukt" ikke er godt nok. Det er eminent og det europæiske transfermarked kvitterer netop for Iscos eminente slutproduktet, ved at prissætte ham på niveau med andre verdensstjerne. Man ryger ikke på under 1 år, fra 30 mill £ til 40 mill £ hvis ikke slutproduktet er godt nok. Så hvis man synes Isco ikke er ens kop the og derfor ikke skal være på holdet, så er det fair nok med sådan en udmelding men stop med alt det usaglige vrøvl om "slutprodukt" ikke er godt nok.

Isco rygtes ofte til andre europæiske storklubber og sammenlignes lige så ofte med fodboldens største. Jeg tror Real leger med ilden, hvis det altså er meningen de vil beholde et af verdens største talenter. Og det er slet ikke sikkert de vil, hvis de går med tanker om at hente f.eks. Pogba, som bestemt også er et af de største midtbanetalenter i verden.

Personligt vil jeg næsten ønske Isco til en klub som Man City, der ser ud til at være på vej til at designe holdet til at kunne begå sig på europæisk CLp-niveau og ikke kun på PL-niv. I Real er der ofte for mange kokke med forskellige ønsker til menukortet......

Du er da helt ude på dybt vand med din argumentation. Jeg vil vove den påstand, at flere brugere herinde savner Iscos slutprodukt end der er brugere, der synes det er et godt slutprodukt.

Isco har gennemsnitligt spillet en god sæson. Men nu er sæsonen i sin afsluttende fase, så hvad kan du brug et gennemsnit til, når det er et øjebliksbillede, du reelt har behov for. Iscos øjebliksbillede er dårligere end James. Det er et fact, som alle med en smule fodboldforstand burde kunne se. Isco er min kop the, men det ændrer bare ikke på, at spillet går for langsomt, når bolden er ved hans fødder, modstanderne når at komme på plads og han laver for få mål og assists!

Isco er ikke røget et par niveauer ned efter James tilbagekomst. Det gjorde han inden!

Jeg vil gerne have, Dybro, at du forklarer mig hvorfor Iscos slutprodukt er godt nok? Hvordan har du overbevist dig selv om det?? Hans stats er virkelig ikke overbevisende for en mand på hans position.

Roesen: Jeg er langt hen ad vejen enig. Folk kan bare ikke sammenligne Bale og Isco, da det er to forskellige positioner. Jeg håber, at vi ser mere til James på den højrekant, men jeg synes stadig han gør det sindssygt godt på Iscos position på midtbanen.
Den med Iniesta er jeg ikke enig med dig i. Se hans stats fra tidligere sæsoner, så vil du se, at han hr lavet ganske mange assists. Iniesta var også sublim til at åbne modstanderen i sin storhedstid. En egenskab som mange tillægger Isco, men som vi - hvis vi skal se lidt objektivt på det - ikke har set det store af fra hans side endnu?

Jeg tror ikke du fangede min pointe. Jeg giver ikke fem potter pis for subjektive tilkendegivelser om hvilke spiller der er bedst, ligesom du tydeligvis heller ikke giver fem potter pis for hvad jeg mener om Isos præstationer. Det er også noget ligegyldigt sludder som at debattere om hvilken ret der smager bedst. Det afhænger som bekendt af de personlige præferencer. Der hvor jeg går irette med dit sludder, er atdu kritiserer Iscos "slutprodukt". Det er noget forbandet sludder og her argumenterer jeg hvorfor det er noget forbandet sludder - med henvisning til Iscos markedspris, der bestemt ikke lå hvor den ligger, hvis hans "slutprodukt" ikke var godt.

Er du seriøs nu? Så fordi Isco med flot spil i denne sæson er gået fra 30 til 40 mio euro i markedspris, så er hans slutprodukt godt?
Er du helt seriøs nu???

EDIT: Hvis du er, så har du ret - så giver jeg ikke "5 potter pis for dit vrøvl". Magen til elendig argumentation skal man godt nok lede længe efter!

Skal vi sige det på den måde, markedsmekanismerne er langt mere valide end dit vrøvl om Iscos påståede ringe slutprodukt. Længere er den bare ikke

Altså du kan blive ved med at snakke om, hvor meget jeg vrøvler. Det ændrer bare ikke på, at Iscos stats taler for sig selv.
Jeg har stadig ikke set en argumentation for, hvorfor Iscos slutprodukt er godt. Og hvis din eneste argumentation er markedsprisen, så behøver vi ikke diskutere yderligere, for det er simpelthen ren nonsens.

Ha' en god dag.

11 år 3 måneder siden #16 af JimmyBroe
@Dybro & Pelle

Det er ikke nødvendigt at "citere" hinanden gennem en hel debat:P Nøjes med at lave et "@" hvis der kan være tvivl om til hvem indlægget er skrevet:)

Så holder vi forummet lidt mere overskueligt og slipper for de her unødvendigt lange sider:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved JimmyBroe.

• sramos47
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #17 af sramos47
at isco ikke spiller i stedet for en evigt underpræsterende og ukomfortabel bale er mere eller mindre skandaløst...

at iscos slutprodukt er dårligt er noget af det værste volapyk jeg har læst herinde, og der er ellers rigeligt at vælge i mellem

vi spillede det bedste fodbold overhovedet da bale var ude i foråret med både isco og james inde

11 år 3 måneder siden #18 af Fondo_Sur
Isco skal da have lov til at spille, men det bliver ikke på bekostning af James og Modric - det er de simpelthen alt for gode til. For mig handler det egenligt bare om, at Isco skal bevise at han skal starte inde i stedet for Bale.

11 år 3 måneder siden #19 af Sebberg
@Dybro

Jeg er ked af at ødelægge din illusion, men jeg må - som Pelle - sige, at din argumentation er helt i vejret. Du hiver fat i to faktorer (markedspris og slutprodukt) og finder en ikke-eksisterende forbindelse mellem dem. Det er lidt ligesom at sige, at Messi må da også være god på hovedstød, når nu hans markedspris er 200 mio. euro.

Isco er fantastisk på mange punkter, og især hans tekniske kompetencer i de små rum er guddommelige, men Pelle har altså ret, når han siger, at Isco oftest forvalter den sidste aflevering eller det afgørende skud dårligt. Det er et punkt, hvor Jamés simpelthen er bedre, hvilket fint blev bevist i kampen i onsdags, hvor han efter en middelmådig kamp laver den afgørende aflevering, der splitter forsvaret. Det samme er simpelthen ikke tilfældet med Isco.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, mat_hattrick

11 år 3 måneder siden #20 af Sahinovic

Fondo_Sur skrev: Isco skal da have lov til at spille, men det bliver ikke på bekostning af James og Modric - det er de simpelthen alt for gode til. For mig handler det egenligt bare om, at Isco skal bevise at han skal starte inde i stedet for Bale.

Det gør det desværre ikke i Real Madrid, konkurrence er ikke et element i Real Madrid, ellers havde Bale for længst fundet sig godt til rette på bænken. Isco har allerede spillet kampe langt over Bale's niveau, men Bale vil altid være en sikker starter lige meget hvad, Isco er ganske enkelt chanceløs.

Jeg har fuld forståelse for hvis Isco og Jesé smutter til sommer.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Sahinovic.

11 år 3 måneder siden #21 af Sahinovic

Sebberg skrev: @Dybro

Jeg er ked af at ødelægge din illusion, men jeg må - som Pelle - sige, at din argumentation er helt i vejret. Du hiver fat i to faktorer (markedspris og slutprodukt) og finder en ikke-eksisterende forbindelse mellem dem. Det er lidt ligesom at sige, at Messi må da også være god på hovedstød, når nu hans markedspris er 200 mio. euro.

Isco er fantastisk på mange punkter, og især hans tekniske kompetencer i de små rum er guddommelige, men Pelle har altså ret, når han siger, at Isco oftest forvalter den sidste aflevering eller det afgørende skud dårligt. Det er et punkt, hvor Jamés simpelthen er bedre, hvilket fint blev bevist i kampen i onsdags, hvor han efter en middelmådig kamp laver den afgørende aflevering, der splitter forsvaret. Det samme er simpelthen ikke tilfældet med Isco.

Så du synes simpelthen at James's simple aflevering til Ronaldo var bedre end Isco's stikning til Chicharito som kommer ud af det blå og splitter et helt Atletico Madrid hold? Se dét er et f****** ''slutprodukt'' der vil noget.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe

11 år 3 måneder siden #22 af M_linding
Men overdriver nogle brugere ikke lidt omfanget af katastrofen?;)

Isco er den 5. mest benyttede markspiller denne sæson, og har helt åbenlyst trænerens og publikums tillid. Han er fremtiden, men skal stadig blive endnu bedre til at spille nede på midtbanen. Jeg ser ham som en mulig Modric-afløser:)

"Men hvordan kan du sige at han har trænerens tillid, når både Bale og James står foran ham i køen?"

Tonen fra ledelsen har vist været ganske tydlig, når det drejer sig om James og Bale - de skal spille! Hver gang der kommer antydningen af et spørgsmål om Bales fremtid, er det hurtigt blevet gjort klart, at han skal triumfere i Real Madrid. Og da Ancelotti, i starten af sæsonen, havde svært ved at få James helt integreret på holdet, var beskeden, at ledelsen ikke forstor hvordan dette kunne være et problem. Desuden gætter jeg på, at Ancelotti ser Bales fart som et vigtigt redskab at have på holdet... Den mangler de små teknikere i nogen grad.

Men det er tydeligt for mig, at Ancelotti er glad for Isco. Han er nervøs for hvordan han skal bruge Illarra, Silva, Jesé og Mexi-boy, og tøver ofte med at sætte dem på banen. Men Isco smider han gerne ind, uanset om det er som VM, CM, 10'er eller sågar falsk 9'er... Også i svære kampe.

Jeg tvivler ærligt talt på, at Isco er så frustreret som medierne måske gerne vil gøre det til. Jeg vil faktisk sige, at det går skide godt med Isco i Real Madrid, og han skal bare blive ved med at udvikle sit spil, så er hans stjernestatus garanteret.

Og ja: Jeg så da også gerne, at Bale fik lidt kortere snor... Men Ancelotti har nok en dele flere ting at tage hensyn til, end hvad vi lige er klar over:-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

11 år 3 måneder siden #23 af Pelle
Sahinovic:
Du har ret, det var en fantastisk flot stikning. Der er bare for få af dem, hvorimod James er mere leveringsdygtig i den slags - i øjeblikket.

Jeg synes personligt, at Bale har hævet sit niveau en lille smule. Dog stadig ikke godt nok. Min teori er, at Ronaldo forlader holdet til sommeren 16, Bale er udset som arvtageren, han rykkes derfor over på venstrekanten, James spiller højrekanten og vupti - så er der plads til Isco. Problemet med vores midtbane med Kroos, Modric og Isco er bare, at de tre ligner hinanden utrolig meget. Det gør dog også, at de har samme mangler. Så når vi bliver fysisk overmatchet i nogle kampe mod lidt mere primitive modstandere, så viser det sig ret hurtigt, hvad vores forcer er, men så sandelig også, hvad vores mangler er. Iscos hovedpine i øjeblikket er, at Modric står foran ham i køen - og med rette. Men Modric holder desværre ikke evigt :-)

11 år 3 måneder siden #24 af Daniel
Dybro

Hvad er din definition på slutprodukt hos en fodboldspiller?

Leveret af Kunena Forum