Ancelotti: Jeg har lovet Ramos, at han får lov til at spille angriber

11 år 3 måneder siden #25 af Daniel

Dybro skrev:

Daniel skrev: Dybro

Hvad er din definition på slutprodukt hos en fodboldspiller?

Min definition på et "slutprodukt", er vel i grunden summen af det spileren præsterer på banen (summen af spillerens kvalifikationer)

Det du ser med det blotte øje, eller det statistikker efterfølgende også kan berette?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #26 af Sebberg

Dybro skrev: @Sebberg, hvis man ikke har noget klogt at tilføje, så er det ofte klogest at holde sin kæft.

'

Rolig nu, Mulle.

Jeg ville faktisk skrive et langt indlæg, hvor jeg udpenslede tingene endnu mere, men da jeg læste dit indlæg igen, slog det mig, at du simpelthen anskuer fodbold på en så forunderlig måde, at jeg hellere vil lade en tredje fortælle dig, hvordan tingene hænger sammen.

11 år 3 måneder siden #27 af Daniel

Dybro skrev: @Daniel

Det man ser med det blotte øje. Statistik er blot faktuelle oplysninger man kan bruge til at underbygge det man har set. Der er intet der er mere manipulerende end statistik, hvis man anskuer statistik uden for en valid ramme.

Måske. Men så har du også set, at James er mere målfarlig end Isco, mere assisterende end Isco og mere kreerende end Isco i det offensive afgørende aspekt.... det har vel sagtens noget at gøre med en spillers slutprodukt (den samlede pakke)?

Her er James bedre, sågar over færre kampe set over sæsonen.

Hvor vil jeg hen? Jeg synes det er kende flabet at smide rundt om sig med fraser, som "vrøvl" samt bede sine ligemænd på madridista.dk (vi er alle blot debattører) om at "holde kæft" o.lign. Der absolut intet faktuelt forkert i det såvel Pelle, som Sebberg har frembragt i denne debat.

Edit: Der er forresten ingen, der har sagt, at Iscos kvaliteter og slutprodukt ikke er godt nok til Real Madrid; det er det. Nej, det handler om, hvorvidt det er godt nok til at starte inde i stedet for James; det er det ikke...... på nuværende tidspunkt.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

11 år 3 måneder siden #28 af Siempre Madrid

Dybro skrev: @Sebberg, hvis man ikke har noget klogt at tilføje, så er det ofte klogest at holde sin kæft.

Nu var det Pelle der mente at vide, at Iscos "slutprodukt" ikke slog til på Reals hold. Pelles påstand glimrer jo netop med fraværet af argumentation, hvor jeg påpeger Iscos markedspris tyder på alt andet end fravær af "slutprodukt".

Der er slet ingen tvivl om, at James styrker gør ham mere målfarlig end Isco, der derimod glimrer med en boldsikkerhed, som får James til at blegne osv. Men det var ikke det vi debatterede. Det var det vrøvl Pelle kom med, at Iscos "slutprodukt" ikke slog til på Reals hold.

Iscos "slutprodukt" er i den grad af høj karakter og ualmindelig velegnet til Reals hold og afspejles netop ved hans markedspris. En spiller uden slutproduktet i orden, koster ikke meget på markedet. Markedsprisen afspejler vel den totale sum af de spillemæssige præferencer en spiller kan levere til en evt. køber.
Det kan godt være han ikke har James præferencer men så har han nogle præferencer eller et "slutprodukt" om du vil, der er så meget bedre end James kan levere - alt afhængig af hvad man søger. Derfor er markedsprisen så meget bedre et argument for at Iscos slutprodukt er ok, end en banal "synsning" som Pelle - og nu også dig - kommer med.

Misforstod jeg noget, eller betyder det at James´ "slutprodukt" er væsentligt større end Iscos, eftersom hans markedspris var mere end dobbelt så høj?

I så fald er det måske grunden til, at James starter inde i stedet for Isco.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

11 år 3 måneder siden #29 af Pelle

Dybro skrev: @Sebberg

Men du skal alligevel have tak fordi du gad forkynde din sandhed og alligevel valgte at kaste perler for svinene..... JEZZZ!

Du har en virkelig kedelig og provokerende måde at debattere på, Allan Dybro. Skriv da i det mindste i et pænere sprog. Stram venligst op!

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 3 måneder siden #30 af Elkrimi
Det er sjovt hvordan der hersker en enorm skråsikkerhed omkring "hvordan tingene hænger sammen", når der er tale om en debat hvor ganske finurlige nuancer adskiller de to spillere. Og kan det komme bag på nogen, at folk har forskellige måder at argumentere på?

@ Sebberg, du er da ellers så god til at forklare, især med jokes, hvordan tingene hænger sammen - give it another try ;)

11 år 3 måneder siden #31 af Pelle

Elkrimi skrev: Det er sjovt hvordan der hersker en enorm skråsikkerhed omkring "hvordan tingene hænger sammen", når der er tale om en debat hvor ganske finurlige nuancer adskiller de to spillere. Og kan det komme bag på nogen, at folk har forskellige måder at argumentere på?

@ Sebberg, du er da ellers så god til at forklare, især med jokes, hvordan tingene hænger sammen - give it another try ;)

Helt rigtigt, Elkrimi. Og der skal være plads til forskelle. Men derfor behøver man vel ikke være decideret nedladende overfor dem, som ikke enige.

11 år 3 måneder siden #32 af Siempre Madrid

Dybro skrev: @Pelle

Det ville være fint om du selv levede op til det. Du startede da den nedladende tone i den her tråd

Pelle og Dybro, Madridista.dk´s egen turtelduer......Kan I ikke føre jeres lille ord-krig et andet sted (endnu bedre, helt stoppe den). Det er lidt trættende at læse i en ellers god debat, hvor mange glemmer, at man altid kan enes om at være uenige.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

11 år 3 måneder siden #33 af Pelle
Det synes jeg bestemt ikke, at jeg gjorde. Et udråbstegn er ikke det samme som en nedladende tone.
For min egen og andre brugeres skyld vil jeg lade være med at debattere mere med dig, det kommer der ikke noget godt ud af, når vi ser så forskelligt på tingene. Men jeg er dog glad for, at jeg ikke er den eneste, der stiller spørgsmålstegn ved din manglende argumentation. Jeg håber - for din egen skyld - at du bliver bedre til denne del i dine fremtidige debatter.

11 år 3 måneder siden #34 af Pelle

Siempre Madrid skrev:

Dybro skrev: @Pelle

Det ville være fint om du selv levede op til det. Du startede da den nedladende tone i den her tråd

Pelle og Dybro, Madridista.dk´s egen turtelduer......Kan I ikke føre jeres lille ord-krig et andet sted (endnu bedre, helt stoppe den). Det er lidt trættende at læse i en ellers god debat, hvor mange glemmer, at man altid kan enes om at være uenige.

Okay okay, du kom først ;-)

11 år 3 måneder siden #35 af Sebberg

Elkrimi skrev: Det er sjovt hvordan der hersker en enorm skråsikkerhed omkring "hvordan tingene hænger sammen", når der er tale om en debat hvor ganske finurlige nuancer adskiller de to spillere. Og kan det komme bag på nogen, at folk har forskellige måder at argumentere på?

Nu blev min ekstremt lange joke jo modtaget på forskellig vis sidst, så jeg tror, at jeg holder mig fra at gøre et forsøg.

En helt anden ting er så også, at jeg dårligt er i stand til at tænke på noget sjovt. Ramte lige en god gammel kollegiefest i går m. billige øl, shots til en 5'er og alle klassikerne på dansegulvet. Er fuldstændig kvæstet i dag! God søndag :)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Pelle

11 år 3 måneder siden #36 af Elkrimi

Sebberg skrev:

Nu blev min ekstremt lange joke jo modtaget på forskellig vis sidst, så jeg tror, at jeg holder mig fra at gøre et forsøg.

En helt anden ting er så også, at jeg dårligt er i stand til at tænke på noget sjovt. Ramte lige en god gammel kollegiefest i går m. billige øl, shots til en 5'er og alle klassikerne på dansegulvet. Er fuldstændig kvæstet i dag! God søndag :)

Haha, det var nu også ment sarkastisk! God bedring

Leveret af Kunena Forum