Ancelotti: Jeg har lovet Ramos, at han får lov til at spille angriber
- Brylle
- Gæst
-
Pelle skrev: Problemet med vores midtbane med Kroos, Modric og Isco er bare, at de tre ligner hinanden utrolig meget. Det gør dog også, at de har samme mangler. Så når vi bliver fysisk overmatchet i nogle kampe mod lidt mere primitive modstandere, så viser det sig ret hurtigt, hvad vores forcer er, men så sandelig også, hvad vores mangler er. Iscos hovedpine i øjeblikket er, at Modric står foran ham i køen - og med rette. Men Modric holder desværre ikke evigt :-)
Og dette fysiske problem bliver så bedre af at spille med James derinde frem for Isco? Ej vel?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Brylle skrev:
Pelle skrev: Problemet med vores midtbane med Kroos, Modric og Isco er bare, at de tre ligner hinanden utrolig meget. Det gør dog også, at de har samme mangler. Så når vi bliver fysisk overmatchet i nogle kampe mod lidt mere primitive modstandere, så viser det sig ret hurtigt, hvad vores forcer er, men så sandelig også, hvad vores mangler er. Iscos hovedpine i øjeblikket er, at Modric står foran ham i køen - og med rette. Men Modric holder desværre ikke evigt :-)
Og dette fysiske problem bliver så bedre af at spille med James derinde frem for Isco? Ej vel?[/
Nej, så misforstår du. I de fleste kampe kan vi klare os med en tremands-midtbane bestående af små, vævre folk. Men nogle gange hr vi behov for mere fysik i form af f.eks. Illarra eller Khedira. Så tager du jo reelt en mand ud, og da Modric står foran Isco i køen, er det vel naturligt, at det er Isco, der tages ud.
Hele dilemmaet er jo, at vi har 12 verdensklasse spillere, men kun kan stille op med de 11.
Som Linding er inde på, så gør vi nok problemet større end det er, da vi har haft alle de her skader, har Isco jo spillet rigtig meget. Jeg tror, at han er ganske lykkelig i Madrid.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Brylle
- Gæst
-
En sådan tanke må sgu være opslidende på en fodboldspiller i de perioder, hvor folk er ved at være tilbage. Og som Jimmy (mener jeg det var) skrev: Fortsætter det sådan, så skal Isco nok blive en superstjerne i Barcelona, for han har niveauet til at blive blandt de allerbedste, men det bliver ikke her, hvis det her politiske pis fortsætter.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Jeg forstår godt, hvis man udelukkende kigger på slutproduktet, og kun vurdere udfra stats, for så skal James klart vælges fremfor Isco. Jeg står bare af, når selv samme argument ikke overholdes, hvis det sammenlignes med en anden spiller eller position, fordi spillet bliver bedre.
Pelle, den er ikke plantet på dig, selvom du skifter holdning oftere end Naser Khadar :D Men jeg siger bare det er en smule underligt hehe :) Så tá det forhelvede med et smil, selvom det kan være svært i det nordjyske :D
Jeg er ihvertfald langtfra fan af man udelukkende vurdere på et slutprodukt. Men hold da kæft, hvor ville jeg elske hvis Pep gjorde det samme da han var i Barcelona.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Isco laver mange flotte ting, men spillet går ofte i stå omkring ham og han er bare sjældent den der splitter modstandernes forsvar.
Hans formnedgang startede også en del før James kom tilbage, så det kan ikke kun være fordi han været en tur på bænken han er blevet dårligere spillende nu