Ancelotti: Jeg har lovet Ramos, at han får lov til at spille angriber

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #37 af Brylle

Pelle skrev: Problemet med vores midtbane med Kroos, Modric og Isco er bare, at de tre ligner hinanden utrolig meget. Det gør dog også, at de har samme mangler. Så når vi bliver fysisk overmatchet i nogle kampe mod lidt mere primitive modstandere, så viser det sig ret hurtigt, hvad vores forcer er, men så sandelig også, hvad vores mangler er. Iscos hovedpine i øjeblikket er, at Modric står foran ham i køen - og med rette. Men Modric holder desværre ikke evigt :-)

Og dette fysiske problem bliver så bedre af at spille med James derinde frem for Isco? Ej vel?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #38 af Pelle

Brylle skrev:

Pelle skrev: Problemet med vores midtbane med Kroos, Modric og Isco er bare, at de tre ligner hinanden utrolig meget. Det gør dog også, at de har samme mangler. Så når vi bliver fysisk overmatchet i nogle kampe mod lidt mere primitive modstandere, så viser det sig ret hurtigt, hvad vores forcer er, men så sandelig også, hvad vores mangler er. Iscos hovedpine i øjeblikket er, at Modric står foran ham i køen - og med rette. Men Modric holder desværre ikke evigt :-)

Og dette fysiske problem bliver så bedre af at spille med James derinde frem for Isco? Ej vel?[/

Nej, så misforstår du. I de fleste kampe kan vi klare os med en tremands-midtbane bestående af små, vævre folk. Men nogle gange hr vi behov for mere fysik i form af f.eks. Illarra eller Khedira. Så tager du jo reelt en mand ud, og da Modric står foran Isco i køen, er det vel naturligt, at det er Isco, der tages ud.

Hele dilemmaet er jo, at vi har 12 verdensklasse spillere, men kun kan stille op med de 11.
Som Linding er inde på, så gør vi nok problemet større end det er, da vi har haft alle de her skader, har Isco jo spillet rigtig meget. Jeg tror, at han er ganske lykkelig i Madrid.

"Maybe they hate me because I'm too good."

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #39 af Brylle
Jeg tror nu også, at det er lidt opblæst, men det er ikke svært at forstå, hvis Isco bliver træt af tilværelsen. Han kan løbe rundt hver dag med den tanke, at hvis alle er klar, så kommer han ganske enkelt ikke til at spille en stor kamp, da han er købt for billigt og resten er freddet. Han ved altså, at uanset hvor godt han præsterer og hvor meget han kæmper, så betyder det ikke det store.

En sådan tanke må sgu være opslidende på en fodboldspiller i de perioder, hvor folk er ved at være tilbage. Og som Jimmy (mener jeg det var) skrev: Fortsætter det sådan, så skal Isco nok blive en superstjerne i Barcelona, for han har niveauet til at blive blandt de allerbedste, men det bliver ikke her, hvis det her politiske pis fortsætter.

11 år 3 måneder siden #40 af DarioGomez
Men altså med alle de skader, der unægteligt er, så kommer han vist ikke til at savne kamptræning. Det viser kamptallet for i år jo også - og han er decideret naiv, hvis han tror på, at får procentvis flere kampe i City, Barcelona, Arsenal eller andre steder.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

11 år 3 måneder siden #41 af Dios
Egentligt er det sjovt, at dem som foretrækker James hellere vil spille ham som højrekant i stedet for Bale, fordi spillet bliver bedre, men kigger man på hans stats, så er de væsentlig ringere end hans stats på den centrale midtbane. Og hans stats er netop hovedargumentet for, hvorfor han skal vælges fremfor Isco.

Jeg forstår godt, hvis man udelukkende kigger på slutproduktet, og kun vurdere udfra stats, for så skal James klart vælges fremfor Isco. Jeg står bare af, når selv samme argument ikke overholdes, hvis det sammenlignes med en anden spiller eller position, fordi spillet bliver bedre.

Pelle, den er ikke plantet på dig, selvom du skifter holdning oftere end Naser Khadar :D Men jeg siger bare det er en smule underligt hehe :) Så tá det forhelvede med et smil, selvom det kan være svært i det nordjyske :D

Jeg er ihvertfald langtfra fan af man udelukkende vurdere på et slutprodukt. Men hold da kæft, hvor ville jeg elske hvis Pep gjorde det samme da han var i Barcelona.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe, Kroos

11 år 3 måneder siden #42 af Pelle
Skifter holdning ofte? What? Synes da mine holdninger er rimelig klare :-)

11 år 3 måneder siden #43 af anes
Jeg er enig med Pelle, vores dårlige stime sluttede også først rigtigt da James kom tilbage.
Isco laver mange flotte ting, men spillet går ofte i stå omkring ham og han er bare sjældent den der splitter modstandernes forsvar.
Hans formnedgang startede også en del før James kom tilbage, så det kan ikke kun være fordi han været en tur på bænken han er blevet dårligere spillende nu
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

11 år 3 måneder siden #44 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne gg
Kampen i går viste jo egentlig meget godt, hvad vi mener, når vi betegner Iscos "slutprodukt". Hold da op en rædderlig kamp af den lille, sympatiske spanier.

Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Leveret af Kunena Forum