Optakt Real Madrid – Valencia: Endnu en finale i vente
- Storken
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
madrid2000 skrev: Har lige satset 140 på Real til 6.90
Vi vinder!
Havde været bedre at give dem til en hjemløs.
- Johnson
- Gæst
-
Storken skrev: Jeg synes sagtens Real Madrid kan være deres kndsats bekendt. De har bare været pisse uheldige i første halveg. Valencia har scoret på alt, hvor Real Madrid har haft marginalerne imod sig. Det sker nogle gange i fodbold. Barca oplevede noget lignende i en kamp mod Celta Vigo tidligere på sæsonen.
Skal vi ikke bare blive enige om at det har været en omgang elendigt forsvarsspil Real Madrid har leveret, specielt ved det andet mål, ikke noget uheldigt ved det. Hvad angår det offensive så har vi bare ikke været skarpe nok.
Florentino Pérez
Kæft hvor er jeg sur og skuffet!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Florentino Pérez
Jeg synes vi spillede hæderligt. Jeg vil ikke kritisere enkelte spillere. Der var et par chancer vi skulle ha' scoret på og så var der en fejl eller to i forsvaret/målmanden. Men overordnet set, så er vi, i kampen idag bare uheldige.
Noget nyt om Kroos?
Jeg er her stadig XOXO
Sahinovic skrev:
Storken skrev: Jeg synes sagtens Real Madrid kan være deres kndsats bekendt. De har bare været pisse uheldige i første halveg. Valencia har scoret på alt, hvor Real Madrid har haft marginalerne imod sig. Det sker nogle gange i fodbold. Barca oplevede noget lignende i en kamp mod Celta Vigo tidligere på sæsonen.
Skal vi ikke bare blive enige om at det har været en omgang elendigt forsvarsspil Real Madrid har leveret, specielt ved det andet mål, ikke noget uheldigt ved det. Hvad angår det offensive så har vi bare ikke været skarpe nok.
Det første mål var bestemt ikke elendigt forsvarspil, det var et fantastisk indlæg og både Ramos og Pepe markerede deres mand.,
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Pelle skrev: Min tillid til Ancelotti er væk efter den her kamp. Det fungerer ikke. Det har ikke fungeret i 5 måneder. Der skal ske noget andet, og jeg er snart ligeglad med, hvad det er. Jeg er træt af at se på konstant elendige indlæg og spil, der bare ikke hænger sammen.
Kæft hvor er jeg sur og skuffet!
Værre er det heller ikke.
Det var ikke decideret ringe forsvarspil, men Valencia var bare super effektive i første halveg. Vi kommer frem til alle de chancer vi skal, at spillerne ikke kan putte dem ind er jo ikke rigtig Ancelottis skyld.
Vi var bare hamrende dårlige foran mål. Deres målmand stod en fantastisk kamp.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: La Undécima eller Farvel Ancelotti. Det kan ikke være anderledes.
Jeg kan mærke at du allerede har afløseren klar?
Florentino Pérez
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Real Madrid 1-2 Atletico Madrid
Valencia 2-1 Real Madrid
Atletico Madrid 4-0 Real Madrid
FC Barcelona 2-1 Real Madrid
Real Madrid 2-2 Valencia
Uden Kroos er CHL sandsynligvis også tabt.
Av, havde virkelig ik set for 4-5 måneder siden, at Barca ville få så meget succes!