Optakt Real Madrid – Valencia: Endnu en finale i vente

• Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #37 af AvatarEyes
Ronaldo sætter igen tyk streg under at han er THE ANTI-CLUTCH. Ude af stand til at præstere når det gælder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #38 af Steen
Nå, så blev det endelig lovligt at kritisere Ancelotti herinde :)

Står det til mig, fyres han når sæsonen er slut (af grunde som jeg har nævnt mange gange før), MEN, det afhænger dog af, hvem man har udset til at være hans erstatning. Jeg er ikke fan af Zidane løsningen, så hvis det står mellem Carlo og Zidane, så vil jeg hellere have, at han fortsætter. Det samme gælder i øvrigt også for Benitez.

Klopp og Löw er to trænere, jeg gerne vil have. Begge praktiserer en spillestil, jeg er fan af. Klopp er ledig, mens Löw burde kunne fristes. Jeg tror, at begge ville være i stand til, at forbedre holdet gevaldigt.

Jeg tror dog, uanset om vi vinder eller taber til Juventus, at han fortsætter. Han har spillernes opbakning, og tilsyneladende også Florentino Perez'.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Steen.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #39 af Inspektøren

AvatarEyes skrev: Ronaldo sætter igen tyk streg under at han er THE ANTI-CLUTCH. Ude af stand til at præstere når det gælder.

Hvad vil man egentlige kalde det, hvis en spiller laver et hattrick i en vanvittig afgørende kamp i bestræbelserne på at vinde ligaen, mod et hold på deres hjemmebane, som de ikke har tabt på i over et år?

Umiddelbart... umiddelbart vil jeg da kalde det 'Clutch'. Især når, det vi kun lige akkurat vandt med en enkelt pga. herrens hattrick.

Hmm...

Afgørende, kan han altså godt finde ud af at værre. Vi så det også mod Sverige i vm play-off, da han ene mand sikrede dem en tur til Brasilien. Han scorede også Manchester Uniteds eneste mål i Champions League finalen i 2008 i Moskva mod Chelsea. Et mål, der var med til at sikre straffesparkskonkurrence, som hans hold vandt, hvor han til gengæld brændte. Men han var stadig clutch.

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #40 af Tobiasillas

Inspektøren skrev:

AvatarEyes skrev: Ronaldo sætter igen tyk streg under at han er THE ANTI-CLUTCH. Ude af stand til at præstere når det gælder.

Hvad vil man egentlige kalde det, hvis en spiller laver et hattrick i en vanvittig afgørende kamp i bestræbelserne på at vinde ligaen, mod et hold på deres hjemmebane, som de ikke har tabt på i over et år?

Umiddelbart... umiddelbart vil jeg da kalde det 'Clutch'. Især når, det vi kun lige akkurat vandt med en enkelt pga. herrens hattrick.

Hmm...

Afgørende, kan han altså godt finde ud af at værre. Vi så det også mod Sverige i vm play-off, da han ene mand sikrede dem en tur til Brasilien. Han scorede også Manchester Uniteds eneste mål i Champions League finalen i 2008 i Moskva mod Chelsea. Et mål, der var med til at sikre straffesparkskonkurrence, som hans hold vandt, hvor han til gengæld brændte. Men han var stadig clutch.

Vi er også meget glad for at manden kan præstere hver femte år, det var derfor vi gav 100 mill EURO for ham

11 år 2 måneder siden #41 af Sahinovic

Siempre Madrid skrev:

Sahinovic skrev:

Siempre Madrid skrev: La Undécima eller Farvel Ancelotti. Det kan ikke være anderledes.

Jeg kan mærke at du allerede har afløseren klar?

Det ved vi jo alle, at det bliver Zinedine Zidane.

Fedt, så begynder CirkusMadrid årene igen.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

11 år 2 måneder siden #42 af SR4
Carlo fortjener EN sæson til.
Hvor han vælger at forstærke truppen således at der ikker undskyldninger for ikke at skifte ud og når der er skader. At vinde ligaen kræver stabilitet igennem et helt år og det kræver altså man har en bred trup og man tør skifte ud. Det er 2 år i træk vi nu smider ligaen væk så nemt.
Men ja ryger han ud ALLEREDE i semifinalen til Juventus, så det vi ses Carlo.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #43 af Inspektøren

SR4 skrev: Carlo fortjener EN sæson til.
Hvor han vælger at forstærke truppen således at der ikker undskyldninger for ikke at skifte ud og når der er skader. At vinde ligaen kræver stabilitet igennem et helt år og det kræver altså man har en bred trup og man tør skifte ud. Det er 2 år i træk vi nu smider ligaen væk så nemt.
Men ja ryger han ud ALLEREDE i semifinalen til Juventus, så det vi ses Carlo.

Ay dios mío!

Allerede!? Stop nu med det der snobberi! Faktisk kunne vi have været ude ved 1/8 finalen. Okay, så ville der have været tale om "allerede".

Men ved semi-finalen!? Og så i en tunering, hvor vi gennem 00'erne har haft problemer ved bare at komme videre fra 1/8 finalen.

Real Madrid CF har kæmpe store ambitioner og forventinger. Men det her.. det er bare ren arrogance og snobberi.

11 år 2 måneder siden #44 af Roesen7
Jeg er mest af alt bare lidt bekymret over, at vi for anden sæson i træk ikke kan stå distancen og det virker til, at vi lidt selv smider mesterskabet væk. Selvfølgelig har Barcelona været gode og de fortjener det da helt sikkert. Men så må vi jo forsøge, at blive bedre og der synes jeg ærligt, at vi ligner at lide under det samme problem som sidste år. Luften går simpelthen af ballonen på et kritisk tidpunkt af sæsonen og jeg begynder at frygte det, som nogle har nævnt før; at Ancelotti ikke er en liga-træner. At han simpelthen tilrettelægger træning, spilletid osv. efter at præstere i cup turneringer og ikke ligaen. Bevidst eller ubevidst, så har det fået tvivlen på ham frem i mig, at tænke lidt over, hvor få ligatitler han har fået sig. Et eller andet må han jo gøre forkert ligamæssigt, når han med så gode hold som Milan, Chelsea, PSG og Real kun vinder 3(?) ligatitler på så mange år.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

11 år 2 måneder siden #45 af Dios
Jeg kan egentlig rigtig godt lide Ancelotti som træner, og jeg elsker specielt hans ro udenfor banen. Indenfor banen er det dog helt anderledes. Den ro og tålmodighed han altid mener holdet skal have, den har simpelthen dræbt holdet fuldstændig. Vi spiller for langsomt 9 ud af 10 gange, og det resultere i indlæg, som er dårligere end Bale's sæson.
Roen og tålmodigheden har fået kørt Kroos helt ned i tempo, hvor han simpelthen er blevet elendig og oftest bliver udstillet á la Alonso. Alt går for langsomt, og jeg tror vitterligt ikke spillerne kan finde hoved og hale i deres nuværende roller.
Vores 2 bedste centrale spillere Isco og James ligger oftere på kanten end inde centralt, hvor de er langt farligere.

Vores centrale midtbane er stærkest teknisk, men når tingene ikke fungere, og vi altid har den midtbane/hold som løber mindst, så bliver de udstillet. Vi har været inde i en spillemæssig krise siden Modric blev skadet. Vi er stadig ikke kommet ud af den, og det må falde tilbage på Ancelotti. La Undecima eller ej, så burde han fyres IMO!
Jeg kan ikke se han kan rette op på fejlen, da hans personlighed i mine øjne er grunden til holdet fejler. "How can you face your problem if your problem is your face?".
Vi mangler vilje, gejst og intensivt spil. Jeg tror ikke Zidane er klar, så jeg hælder simpelthen til det ekstreme og kortvarige projekt, så Zidane også kan få noget mere erfaring, og få bevist at han overhovedet har niveauet først og fremmest. Manden er Bielsa! Psykopaten over dem alle, men han står for det holdet mangler IMO. Intensitet, løbevilje, possession-spil og fart.
Han er på ingen måder et langvarigt projekt, men det er der jo ingen trænere i Real Madrid der er i forvejen. Klopp kunne også sagtens gøre det i mine øjne, og jeg har allerede nævnt hvorfor.
Vi har altså spillerne til at udføre et arbejdesraseri, og man ser altså ikke mange tophold i verden, som har så mange offensive intensive spillere med et så stort løbearbejde som Real Madrid's offensiv.
Isco og James har en kæmpe arbejdsradius, og selvom det ikke virker sådan, så får Benzema også løbet sine kilometer hver kamp. Bale har vi tidligere set kan udføre noget lignende, og indstillingen var der også i første halvleg igår. Modric og Kroos er heller ikke spillere som løber lidt. De skal bare alle guides i samme retning, så det hele ikke ender ud i et langt Di María one-man-show som det er nu.
Mange savner Mourinho's hjernedøde udskiftninger, men det gør jeg egentlig ikke. Plan A var der aldrig med Mourinho, så det er klart, at han bare kan rokere holdet som han vil, for det var alligevel tilfældigheder som gjorde udfaldet.
Der skal være en idé med galskaben, og den har hverken Mourinho eller Ancelotti løst til perfektion IMO.

Hvis vi ikke går videre imod Juve, så vil jeg nok kalde det den mest skuffende sæson i dette årti. Forhåbninger var enorme efter sidste sæson, og efterårsspillet var forbandet godt, men de sidste 6-7 måneder er det kun gået 1 vej.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Dios.

11 år 2 måneder siden #46 af Abefar
Det er egentlig sjovt, at man i slutningen af 2014 snakkede om at det var det bedste Real Madrid-hold i historien, og 5 måneder senere er størstedelen af spillerne elendige (i følge jer) og træneren skal fyres. Didn't see that coming.

Jeg er sikker på at Ancelotti fortsætter, uanset om RM ryger ud til Juventus eller ej. Bielsa er et håbløst forslag, nøjagtigt som det var et håbløst forslag da han blev rygtet til Barcelona. Manden er simpelthen for kontroversiel til at være træner i en storklub, og jeg vil næsten sige at jeg er overbevist om at det ville være en katastrofe hvis han blev manager for RM. Zidane vil også være et kæmpe sats, og har RM nogensinde ansat en træner med så lidt erfaring? Jeg mindes det ikke. Klopp og Löw ser jeg ikke som typiske RM-trænere. Ergo; Ancelotti er den bedste på markedet. Han har vel også tanket lidt tillid efter sidste sæson.

Sidst men ikke mindst; tak til Valencia. De spillede ikke nogen stor kamp, men forsvaret + Diego Alves var overraskende gode. Otamendi er et monster. Så må vi håbe at vi kan gengælde tjenesten ved at slå Atletico og derved også hæve pokalen i Madrid.

11 år 2 måneder siden #47 af Kroos
Jeg må erklære mig uenig med dem, som vil have Ancelotti fyret - også selvom vi ryger ud til Juve.

Ja, der er i den grad elementer af Ancelottis evner som træner der kan forbedres. Jeg synes dog, at han er den bedste træner vi har haft i rimelig lang tid nu. Og hvis vi virkelig er seriøse omkring at ændre på den vane, hvor ligeså snart tingene ikke går som de skal, så skal træneren fyres, så er Ancelotti den bedste træner til det.
Lad os nu give ham kontrakten ud, alt andet ville ikke give mening. Specielt når han har vist at han kan få det her hold til at spille flot fodbold - især når han har hele truppen til rådighed

Altså, første sæson var jo mere end godkendt med 4 trofæer, og jeg vil da i den grad sige at den her sæson vil være godkendt med en CL titel (hvilket vil så føre til at vi kan vinde 3 titler i alt).Hvis vi ikke vinder noget i år, så vil jeg også sige at han haft en godtkendt periode over to sæsoner, specielt hvis man tænker over de skader vi har haft...

Lad manden få en sæson mere, så vi kan vurdere om det har været en under middel periode eller over middel. Den ligger nu på en middel periode, hvis vi altså ryger ud til Juve, eller Barca.

Jeg glæder mig specielt til at se, hvordan Ancelotti og co. vil handle denne sommer, har en god fornemmelse af at man har lært af sine fejl og ved nu, hvad det er for nogle spillere man vil hente.

Før vi dog tænker på alt det her, så vil jeg se et top tændt Real hold, som spiller Juventus ud af banen. Jeg ved Ancelotti og co. bare ikke tillader at vi smider det hele på en halv uge. KOM NU FOR FANDEEEEEENN KAN IK VENTEEEEE.......

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #48 af Cristiano
Jeg vil gerne beholde Ancelotti, selvom han alt for ofte er sød og giver f.eks Bale en lang snor..
Mener vores sæson har været påvirket af Modric's skade og at Illarra/Silva/Khedira er ikke gode supplementer når Ancelotti hellere vil bruge Ramos eller kun Kroos alene som centrale defensive midtbanespillere... Håber der kommer et par gode centrale midtbanespillere i sommeren.

Leveret af Kunena Forum