Optakt Real Madrid – Valencia: Endnu en finale i vente
Hvis vi skal vinde næste sæson, skal vi have et bedre tag på atl. madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sahinovic skrev:
Siempre Madrid skrev: La Undécima eller Farvel Ancelotti. Det kan ikke være anderledes.
Jeg kan mærke at du allerede har afløseren klar?
Det ved vi jo alle, at det bliver Zinedine Zidane.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: La Undécima eller Farvel Ancelotti. Det kan ikke være anderledes.
Det er desværre nok den vi er ude i... Ikke fordi jeg nødvendigvis ønsker det, men det kan vel netop ikke være anderledes:(
Det ærgrer mig lidt, for jeg tror han kunne have været god for Real Madrid på endnu længere sigt. Men der er altså bare nogle ting der ikke fungerer - og IGEN fatter jeg ikke, hvordan mesterskabet kan ryge væk. Der bliver prioriteret forkert, og ikke satset der hvor der skal satses, fra Ancelottis side...
Er Zidane klar? Og kan han arbejde bedre sammen med Perez og co. end Mou og Carlo kan/kunne?
Jeg ved, at vi er uheldige med Bales frispark, men både Ronaldos hovedstød og Chicharitos stolpeskud er altså chancer, hvor vi godt kan forvente, at målet bliver ramt. Derudover er mange af Alves' redninger skud, der kommer lige på ham. Det er ikke for at tage æren fra ham, men det er også vores egen skyld, at vi ikke scorer på de chancer.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Fyrer man Ancelotti, så bliver det jo nok ham. Men hvad har han vist, der berettiger til tro på en bedre præstation end Ancelotti?ikke at jeg tror, at du Siempre mener, han har det - så det er mere et generelt spørgsmål.Siempre Madrid skrev:
Sahinovic skrev:
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
M_linding skrev:
Det er desværre nok den vi er ude i... Ikke fordi jeg nødvendigvis ønsker det, men det kan vel netop ikke være anderledes:(
Det ærgrer mig lidt, for jeg tror han kunne have været god for Real Madrid på endnu længere sigt. Men der er altså bare nogle ting der ikke fungerer - og IGEN fatter jeg ikke, hvordan mesterskabet kan ryge væk. Der bliver prioriteret forkert, og ikke satset der hvor der skal satses, fra Ancelottis side...
Er Zidane klar? Og kan han arbejde bedre sammen med Perez og co. end Mou og Carlo kan/kunne?
Hvornår er man klar som træner? Det kan ingen sige. Til gengæld kan man roligt sige at Florentino Pérez er vild ivarmen efter Zidane.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
DarioGomez skrev:
Fyrer man Ancelotti, så bliver det jo nok ham. Men hvad har han vist, der berettiger til tro på en bedre præstation end Ancelotti?ikke at jeg tror, at du Siempre mener, han har det - så det er mere et generelt spørgsmål.Siempre Madrid skrev:
Sahinovic skrev:
Han har jo i hvert fald vist, at han er en populær skikkelse blandt spillerne, godt nok kun som assistenttræner, men alligevel. Og så vil han være et populært valg alle steder.
- Inspektøren
- Gæst
-
Skal han fyres?
Inden vi kan snakke fyring, bør vi så ikke lige kigge, om der er et bedre alternativ på markedet?
Löw? NEJ! Det er ingen tilfældighed, at han har trænet - inden han blev træner for det tyske landshold - hele SEKS klubber. Og ingen af dem har været en topklub.
Klopp? Ja tak. Desværre har han sagt, at han ikke gider at træne en klub i Spanien, pga. sproget. Det var ovenpå rygterne om hans mulige skifte til Barcelona, sidste sommer, inden Enrique blev valgt.
Er der andre potentiel ledige til sommer?
Guardiola? NEJ! Barcelona i blodet. Han skulle også eftersigende være tæt på City.
Pellegrino? Been there, done that. Det var ikke kønt.
Ser ud til, at vi ikke rigtig kan få fat på et bedre alternativ. Mourinho skulle være tæt på at forlænge med Chelsea, hvor han også først lige er begyndt på at hente trofæer til klubben, igen. Desuden endte det heller ikke lykkeligt imellem os.
Benitez er Real Madrid fan og han er en erfaren herre. Men hvad kan han biddrage med som Ancelotti ikke kan? Måske ville han være bedre mod Atletico. Desværre kunne man godt forestille sig en noget kedeligere tilgang til fodbolden fra hans side. Han er jo ikke ligefrem berømt for at spille smuk fodbold. Og da Real Madrid CF ikke kun handler om at vinde (som Chelsea), men også måden man vinder på, så er det også udelukket.
Vi må bare fortsætte med Ancelotti og så bag ham.
I øvrigt, hvad nu hvis vi ender i finalen i Berlin og vinder over Barcelona i finalen, så de skal hylde os, fordi vi har vundet UEFA Champions League to år i streg, som det første hold nogensinde til at gøre det. Vil kritikerne så stadig af med ham?
Noget at tænke over...
Vi var så gode i første halvdel af sæsonen, men på 2-3 måneder smed vi jo nærmest alt væk. Lige nu glæder jeg mig ikke engang til Juve kampen. Jeg glæder mig til sæsonen er ovre. Jeg troede virkelig det her skulle være sæsonen, hvor vi for alvor igen erobret tronen som verdens bedste klub ved at vinde ligaen og måske også CL. Nu er ligaen tabt og det samme er CL måske om 4 døgn.
Jeg har været så glad for Ancelotti og jeg synes han virker som en så sympatisk mand og dygtig træner, men jeg føler snart ikke jeg kan forsvare ham længere. Det er mega hårdt og muligvis også uretfærdigt, men så dårligt spil over så lang en periode. Det kan altså ikke bare tilskrives manglende marginaler, skader osv.
Jeg kan godt leve med, at vi ingen titler får (det har vi jo desværre prøvet nogle gange) selvom det er utroligt skuffende, men hvad værre er, at vi spiller så skidt og kedeligt ofte. Vi spiller godt nok i dag, men får kun uafgjort, men ellers så spiller vi ret kedeligt i flere kampe i 2015.
Jeg synes løsningen med Zidane er interessant. Svært at sige om han har kvalifikationerne, men det er i min verden heller ikke altid det vigtigste. Vi har haft de største trænere og de har skuffet. Vi har haft Mourinho, som bliver regnet som den største taktiker i dagens fodbold - og han skuffede. Måske er løsningen at kopiere Barca. Folk der kender klubben gennem spillerkarrirere fremfor ens renomme som træner. Guardiola er vel foruden Messi det bedste der er sket for Barcelona i dette årtusind. Og Guardiola havde da intet CV når det kom til at være træner.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Og jeg er også lodret uenig i at Ancelotti har nedprioriteret ligaen. Faktisk har han stillet i noget nær stærkeste opstilling hver evig eneste runde i ligaen for at få så mange point som mulige. Det er det modsatte af at nedprioritere ligaen.
Det eneste jeg synes Ancelotti mangler som træner for Real Madrid er viljen til at ville skifte tre spillere ud, når tingene ikke går vores vej. Lidt ala Mourinho og Capello.
Edit: Men det er selvfølgelig spændende med Zidane :) Er vi virkelig så desperate at vi skifter træner allerede?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)