Real Madrid forhandler med Rafael Benítez i næste uge

11 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Det står efterhånden klart, at Carlo Ancelotti ikke står i spidsen for Real Madrid i den kommende sæson, og at han modtager en fyreseddel kort efter sidste kamp mod Getafe i weekenden.

En række kandidater er allerede bragt i spil for italieneren, men lige nu synes Rafael Benítez at stå stærkt i billedet og det menes, at Real Madrid i næste uge vil forsøge at forhandle en kontrakt på plads med spanieren, som forlader Napoli efter denne sæson.

Rafael Benítez har tidligere været i Real Madrid, hvor han har fungeret som ungdomstræner og han var også assistent for Vicente del Bosque i klubben, inden han indledte sin egen karriere som træner.

Rafael Benítez har tidligere træner klubber som Valencia (2 mesterskaber og en UEFA Cup), Liverpool (CL, FA Cuppen, europæisk Super Cup), Inter (VM for klubhold), Chelsea (Europa League) og altså Napoli, hvor han har vundet pokalturneringen og den italienske Super Cup.


No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #2 af Raul7-2880
Ja, når det ikke kører godt i én sæson, skal træneren selvfølgelige fyres selvom han har opbakning fra spillerne. De seneste 14-15 sæsoner har man fyret 12 trænere og det har virkelig hjulpet. Man har nemlig vundet la liga hele 4 gange på 14 år, 2 gange Copa del Rey og ikke mindre end én gang CHL. Det er virkelig mange trofæer for den bedste klub i det 20. Århundrede, den rigeste og den mest spenderende i historien.
Ironi kan forekomme.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Raul7-2880.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #3 af Kassow-Rossing
Jeg siger ikke at man skal fyre Ancelotti og ansætte Benitez (det håber jeg bestemt ikke) men dine argumenter er helt hen i vejret.

Først skriver du at man har fyret 12 trænere på 14 år og at det bestemt ikke har hjulpet i pokalskabet. Jamen tror du ikke der kunne være andre årsager til dette end blot trænerfyringer eller vil du drage direkte paralleler mellem de to? Mit bud er at det er et mix af mange forskellige faktorer hvor den største af dem er at man spiller i en liga mod FC Barcelona, der aldrig har haft så godt et årti, som de sidste 10 år.

Dernæst skriver du at man er den mest spenderende klub i historien. Dette er korrekt. De penge har man selv tjent og dem må man gerne bruge. Real Madrid er desuden klubben med det største overskud på bundlinjen hvert år (Næsten, Storken..) så hvorfor ikke bruge penge, når man alligevel driver en sundere forretning end alle de andre klubber?

Nogle gange er verden ikke kun sort hvid.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #4 af icomeinpeace
Kære Real Madrid

Vi håber i ansætter Rafa Benitez

Mvh

Alle holdene i La Liga
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #5 af Raúl 7
Havde ikke troet at jeg ville sidde og tale varmt for Klopp, men så hører man sådan en nyhed her.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #6 af Raul7-2880

Kassow-Rossing skrev: Jeg siger ikke at man skal fyre Ancelotti og ansætte Benitez (det håber jeg bestemt ikke) men dine argumenter er helt hen i vejret.

Først skriver du at man har fyret 12 trænere på 14 år og at det bestemt ikke har hjulpet i pokalskabet. Jamen tror du ikke der kunne være andre årsager til dette end blot trænerfyringer eller vil du drage direkte paralleler mellem de to? Mit bud er at det er et mix af mange forskellige faktorer hvor den største af dem er at man spiller i en liga mod FC Barcelona, der aldrig har haft så godt et årti, som de sidste 10 år.

Dernæst skriver du at man er den mest spenderende klub i historien. Dette er korrekt. De penge har man selv tjent og dem må man gerne bruge. Real Madrid er desuden klubben med det største overskud på bundlinjen hvert år (Næsten, Storken..) så hvorfor ikke bruge penge, når man alligevel driver en sundere forretning end alle de andre klubber?

Nogle gange er verden ikke kun sort hvid.


Selvfølgelig er der en række foreskrllige faktorer bag den manglende succes (heriblandt træner-fyringerne). Jeg skrev indlægget fordi det er trættende at opleve MINIMUM én trænerfyring HVER SÆSON siden Del Bosque's tid (med undtagelse af Mourinho og Ancelotti). Derfor fatter jeg ikke hvorfor ledelsen (Perez) bliver ved med at køre den samme politik, når den gang på gang slår fejl (du kan selv tælle trofæerne).


Og ja, selvfølgelig skal man have lov til at bruge de penge man har tjent, synes blot det er bemærkelsesværdig at sammenligne antal af trofæer og den økonomi man har brugt på at opnå dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #7 af Kassow-Rossing
Økonomi er ikke noget man bruger. Økonomi er noget man skaber.

Real Madrid har skabt en stærk økonomi, og har derfor haft råd til at spendere en masse penge (Men stadig færre end klubber som Barcelona og United i forhold til deres økonomi) på spillerindkøb.

Det er jo ligegyldigt hvad man bruger sine penge på så længe det kører rundt. Hvis der er klubber, der har lyst til at bruge flere penge på spillerlønninger, så skal de være velkommen, men ingen kan komme og sige, at Real Madrid ikke kører en fornuftig rentabel forretning.

Det er fint nok at du er træt af dit og dat, men derfor behøver du ikke skrive i caps lock halvdelen af tiden :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 100cardel
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #8 af 100cardel
Please! Ansæt ikke Rafa Benítez! Hvordan kan han overhovedet være i nærheden af træner-jobbet i Real Madrid, efter det han gjorde ved Inter?

Fuld opbakning til Carlo Ancelotti herfra!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #9 af Lars1991

Kassow-Rossing skrev: Økonomi er ikke noget man bruger. Økonomi er noget man skaber.

Real Madrid har skabt en stærk økonomi, og har derfor haft råd til at spendere en masse penge (Men stadig færre end klubber som Barcelona og United i forhold til deres økonomi) på spillerindkøb. I Madrid giver vi trods alt ikke lige så store lønninger som de gør i Barcelona, så det lemper lidt på vores konto.

Det er jo ligegyldigt hvad man bruger sine penge på så længe det kører rundt. Hvis der er klubber, der har lyst til at bruge flere penge på spillerlønninger, så skal de være velkommen, men ingen kan komme og sige, at Real Madrid ikke kører en fornuftig rentabel forretning.

Det er fint nok at du er træt af dit og dat, men derfor behøver du ikke skrive i caps lock halvdelen af tiden :)


Du forstår da virkelig at fokusere på de rigtige i hans besked hva? Derudover har han skrevet tre ord i caps lock.

Og selvfølgelig er det ikke ligegyldigt hvad man bruger af penge bare fordi man har råd til det. Det da noget mærkeligt noget at sige.

Din konklusion er " men ingen kan komme og sige, at Real Madrid ikke kører en fornuftig rentabel forretning." og det har han aldrig påstået. Prøv nu at diskuter ordenligt.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #10 af Hierro
Kan godt være vi skaber vores økonomi. Men der skal også være tanke bag hvad vi bruger pengene på. Rettidig omhu er noget Perez burde lære. Men det korte af det lange er at vi skal have en plan, kald det en 2020 plan. Forstået på den måde at vi skal ligge en rød tråd som bliver implementeret i ungdomsholdene som spillestil som skal forplante sig til seniorholdet. Der skaber vi os en identitet og vi kan håndplukke de spillere som passer ind. Og vi skal have kontinuitet på trænerbænken.

Det er en af grundene til Barcelona har større succes end os. De har en klar vision/mission med hvad de vil med klubben og spillet på banen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #11 af Kassow-Rossing
Lars jeg har forstået hans pointe, men det var ikke hvad samtalen drejede sig om. Han havde desuden 12 ord i Caps lock inden har redigerede sit indlæg. Jeg står ikke til ansvar for at han redigere sit indlæg efter mine beskeder.

Edit: Nu laver jeg også lige en redigering. Jeg synes ikke jeg fik formuleret mig ordentligt, så her kommer min follow up:
Man kan altid få tvunget hvilken som helst holdning igennem, hvis man blot bruger falske argumenter. Mit problem med det originale debatoplæg var ikke pointen (At At Real Madrid fyrer deres trænere hver sæson og at Real Madrid bruger masser af penge og at de to ting absolut intet hjælper.) men den måde der blev argumentet på. Det er ikke så sort og hvidt, som han ville have det til at lyde. Jeg er faktisk sikker på at der er langt flere faktorer, der spiller ind.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Scriptophobe
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #12 af Scriptophobe

Kassow-Rossing skrev: I Madrid giver vi trods alt ikke lige så store lønninger som de gør i Barcelona, så det lemper lidt på vores konto.


Jeg beklager virkelig at jeg skal komme sådan rendende, og ødelægge dine ellers så interessante vrangforestillinger, men det er desværre ganske enkelt løgn, det du påstår her. Så sent som i går offentliggjorde Sportingintelligence sin årlige Global Sports Salaries Survey , hvor det kun er Paris Saint-Germain der overgår Real Madrid, for så vidt angår spillerlønninger.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum