Real Madrid forhandler med Rafael Benítez i næste uge

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #25 af Inspektøren
"Økonomi er ikke noget man bruger. Økonomi er noget man skaber."

- Kassow-Rossing

Jeg kunne simpelthen ikke lade være. :D

Hva, Mr. Keynes, hvor kommer al din kendskab til økonomi fra?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madrid12
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #26 af Madrid12
Jeg er ved at få det fysisk skidt, hvis Benitez bliver næste træner, om end Ancelotti har været forfærdelig ringe den sidste sæson, så er det mig en gåde ud over det sædvanelige, at lige netop Benitez skulle være næste træner #mourinho-light. Men igen undrer det mig ikke, Florentino er den mest magtliderlige, ego centrede, fatsvage nar, Real nogensinde har haft som præsident, lige med undtagelse af Calderon. Han er som en forkælet møgunge der vil have alt hvad, han peger på.

Det gør ondt og sige det, men Real er en joke, og har været det de sidste 10 år. At klubben "Florentino" bliver ved med at tro at fortidens storhed er lig med triumfer nutiden, er den åbentlyse sandhed til at hele verden griner af klubben, det er et freakshow, hvor penge og magt vejer tungere en sportslig succes.

Det hjælper en ny træner ikke på!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #27 af Kassow-Rossing
Inspektøren skriv til mig i Private Beskeder, og så skal jeg nok svare dig.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #28 af Macon
Puha Rafael Benítez, håber at det ikke sker.

En træner jeg ikke synes om, samme hans spillestil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #29 af KesseBM
Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde, måske begge dele. Eller nok mest græde. Fordi det er da utroligt sørgeligt hvis Ancelotti skal byttes ud med ham. For mig findes der ikke en træner som er mere intet sigende end ham i forhold til spillestil osv.

Tænk at man kan synke så dybt. Så vil jeg 100 gange hellere tage Zidane, Klopp osv end ham.

For mig er der dog ikke nogen tvivl om at Ancelotti skulle have lov til at fortsætte. Jeg er dog bange for at det kommer ikke til at ske når der er så mange medier som melder Benitez på vej.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Draagel
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #30 af Draagel
BUM! Så er agurke sæsonen da vidst for alvor skudt igang!

Hvis vi nu lige ridser nogle fakta op: Er der vundet store trofæer i år? Nej. Har holdet spillet godt? Til tider. Hvad vægter mest i Real Madrid? Titler..

Er det så berettiget at fyre Ancelotti? Nej, ville de fleste herinde måske sige, men er man så ikke lidt naiv, taget i betragtning hvilket klublogo der sidder ynglingstrøjen i skabet? Real Madrid KRÆVER titler og ikke bare det små af slagsen. Det må man affinde sig med ellers kan man lige så godt spare sig hjertesorgerne og finde sig et andet hold at følge. Men det er ikke noget man skal skamme sig over - Det er grunden til at netop vores klub med rette kan kalde sig den største og mest succesfulde (i hvert fald europæisk set).

Hvad så med Benitez? Jeg er ikke fan. Men at kalde det vanvid at ansætte ham, synes nu alligevel at være lidt forhastet. Jeg kan godt huske hvilken magtfaktor Valencia var med ham i spidsen og er lige så klar over hvordan de har været siden han forlod. De vandt altså 2 (!) mesterskaber back-to-back i en tid præget af galacticos indkøb. Manden fik også kritik dengang. Efter det første mesterskab blev der råbt højt (ligesom herinde) at der blev spillet for defensivt og ikke scoret nok mål. Året efter var holdet det MEST scorende. Kritik taget til eftermæle må man sige. Succeshistorierne i Liverpool kender de fleste nok, men jeg var egentlig mest imponeret over hans tid i Chelsea. Der var massiv kritik og had fra alle sider inkl. truppen og alligevel vandt de et europæisk trofæ. Det viser altså en mand som kan stå fast når kritikken blæser ind og det får han brug for i Madrid!

Når alt det er sagt, så er han ikke min personlige favorit. Han ville ikke kunne figurere på min top-5 liste. Men jeg tror også at vi alle skal være ærlige og indse at Real Madrid HELT store problem er ikke magtliderlige præsidenter, spillere med primadonna attituder eller inkompetente trænere. Nej, vores problem har altid været os fans! De selv samme fans som lige nu kaster op med armene om at det er vanvid at fyre Ancelotti og hyre Benitez. Jeg læser en del på dette forum og kan sagtens huske folks mening om Ancelotti efter 4-0 nederlaget til Atletico i år - på daværende tidspunkt virkede det som om konsensus var at man ligeså godt kunne hyre bolddrengen, så længe Ancelotti røg ud.

Måske os fans måske hellere skulle kigge indad og beherske os en smule når tingene ikke lige går som vi lyster. Langtids løsninger bliver der i hvert fald ikke mange af når temperamenter svinger mere end hos en middagstræt børnehaveklasse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #31 af SR4
Lad os diskutere hvem der træner Real i 2016, efter Benitez er fyret. Jeg tror på Zidane ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, JimmyBroe, Zyconith, Kroos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Draagel
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #32 af Draagel

SR4 skrev: Lad os diskutere hvem der træner Real i 2016, efter Benitez er fyret. Jeg tror på Zidane ;)


Haha - og som tingene går for tiden, skal vi så gætte på Raul januar 2017?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #33 af Bismo
Det her må være en joke. Han er på ingen måde en bedre træner end Carlo, hverken spilmæssigt eller mht. spillerhåndtering.

Problemet ligger i ledelsen, som endnu ikke har fattet, hvordan man bygger et hold. Vi har brug for kontinuitet, og vi har brug for, at de ikke bare køber spillere pga. deres marketingværdi, men fordi de passer ind i trænerens/klubbens filosofi og strategi/taktik. Uanset om vi vælger at gå med Rafa, Klopp eller et helt tredje valg, så vil de aldrig nogensinde få fuld tillid af ledelsen til at bygge et hold og et spilkoncept op.

Om ét eller to år så er vi igen tilbage ved udgangspunktet, og så har vi en lignende debat om, hvem vi nu skal have som træner, og hvilke spillere klubben skal investere i.

Det mest tragiske er, at vi er ved at tabe en generation af formidable talenter på gulvet. Talenter som på et hvilket som helst andet tophold ville have udviklet sig til store stjerner. Tænk bare på Isco, Varane, Jesé, Illara, Silva osv.. Vi får aldrig deres fulde potentiale at se, og det bekræfter desværre, hvad mange har sagt i lang tid: Madrid er ikke en klub for talenter.

Var jeg Isco, Varane m.fl. ville jeg søge væk fra klubben hurtigst muligt. Var jeg Pogba, Verratti, De Gea ville jeg aldrig nogensinde søge mod Real.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 uger siden #34 af Johnson
Det kunne være ret interessant at se hvordan folk vil reagere når Benitez får held med sin typiske 4-2-3-1 opstilling. Det betyder trods alt at det bliver muligt at få Bale over på venstrekanten og Isco på midten og James på højrekanten. Det er da ihvertfald noget flere herinde har efterlyst i månedsvis.

………Casillas

Carvajal Ramos Pepe Marcelo

…Modric…….Kroos

James…..Isco…….Bale

……….Ronaldo


Personligt kan jeg godt lide ideen med at vi erstatter trioen BBC med et firkløver der skal tage kampen op med MSN
Sidste redigering: 11 år 4 uger siden ved Johnson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #35 af tskovgaard
Ancelotti er ikke manden og mener heller ikke, han har været det. Men det er bestemt heller ikke Benitez.
Den mand har jo gang på gang, fået ry for at han ikke har forstand på mandskabs-pleje. Det går slet ikke i Real Madrid.

Hvem.......!!?? Ja der er så et godt spørgsmål.

Klopp har vidst at han kan det - men kan han på så højt et niveau og med spiller af den klasse - alt respekt for Dortmunds spillere.
Men det har trods alt ikke været af de 20 mands kalibre man har i Real Madrid - plus de sidste :)

Så Det er ikke et nemt job, at finde en afløser her.
Sidste redigering: 11 år 4 uger siden ved tskovgaard.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #36 af M_linding
www.marca.com/en/2015/05/22/en/football/...drid/1432281028.html

...og så bliver Ancelotti måske alligevel.

Marca mener at vide, at ledelsen overvejer at beholde Ancelotti, men med krav om at han ændrer nogle ting.

-Det drejer sig om ændringer i træner teamet.
-Træningsmetoderne, da vi bl.a. har haft 17 muskelskader denne sæson.
-Og så skal truppen bruges. Man er ikke tilfredse med at Lucas Silva ikke har fået en reel chance.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum