Real Madrid forhandler med Rafael Benítez i næste uge

11 år 1 måned siden #13 af Kassow-Rossing
Ja den har jeg faktisk også lige set. Det er første gang i mange år, at det netop ikke ser sådan ud længere. Det ændrer vel ikke på pointen?

At man kan bruge de penge, som man har. Forstår du?

Edit: Det kan være jeg skulle rette i mit indlæg, så jeg kan få andre folk til at se dumme ud ligesom der blev gjort med caps lock ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Scriptophobe
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #14 af Scriptophobe

Kassow-Rossing skrev: Ja den har jeg faktisk også lige set. Det er første gang i mange år, at det netop ikke ser sådan ud længere. Det ændrer vel ikke på pointen?

At man kan bruge de penge, som man har. Forstår du?


Nej, det ændrer givetvis ikke på din pointe, men det er immervæk en dum idé at kaste sådan en påstand ud, når det ganske enkelt ikke er tilfældet. Selv hvis vi går et år tilbage - og ser på GSSS 2014 - så brugte Real Madrid flere penge på spillerlønninger end Barcelona. Det samme var tilfældet i 2013 . Man skal faktisk helt tilbage til 2012, før end din påstand rent faktisk kan forsvares.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #15 af Kassow-Rossing
Jeg er ikke helt med på hvorfor jeg taler for døve øre, men jeg er åbenbart ikke særlig dygtig til at formulere mig, så her prøver jeg igen:

De penge man selv tjener, kan man selv bruge. Om de går til spillerlønninger, spillerindkøb, stadionrenoveringer eller alt muligt andet er ikke vigtigt. De skal selvfølgelig formidles fornuftigt, men man kan ikke komme og 'bebrejde' Real Madrid og Perez for at bruge mange penge på spillerindkøb, hvis man sparer pengene på noget andet.

Derudover tjener ikke alle klubber lige meget. I frygt for at der kommer en artikle i morgen, der modsiger mig, så plejer det at være sådan, at Real Madrid har det største overskud hvert år i sportens verden. Der var vidst et enkelt år, hvor vi kun var nummer to, men ellers plejer det at være sådan. Så hvis Real Madrid har et større overskud efter hver sæson, så er der vel intet galt i at man også køber dyre spillere og mange af dem.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Scriptophobe
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #16 af Scriptophobe

Kassow-Rossing skrev: Jeg er ikke helt med på hvorfor jeg taler for døve øre, men jeg er åbenbart ikke særlig dygtig til at formulere mig, så her prøver jeg igen:

De penge man selv tjener, kan man selv bruge. Om de går til spillerlønninger, spillerindkøb, stadionrenoveringer eller alt muligt andet er ikke vigtigt. De skal selvfølgelig formidles fornuftigt, men man kan ikke komme og 'bebrejde' Real Madrid og Perez for at bruge mange penge på spillerindkøb, hvis man sparer pengene på noget andet.

Derudover tjener ikke alle klubber lige meget. I frygt for at der kommer en artikle i morgen, der modsiger mig, så plejer det at være sådan, at Real Madrid har det største overskud hvert år i sportens verden. Der var vidst et enkelt år, hvor vi kun var nummer to, men ellers plejer det at være sådan. Så hvis Real Madrid har et større overskud efter hver sæson, så er der vel intet galt i at man også køber dyre spillere og mange af dem.


Jeg har aldrig anfægtet noget af det du skriver her, men blot påpeget at det er en ganske dum idé, at påstå at Real Madrid bruger færre penge på lønninger end Barcelona, når det ganske enkelt ikke er tilfældet - og i øvrigt heller ikke har været tilfældet de seneste tre år. Jeg er ikke sikker på at det er dig der taler for døve øre. Det virker derimod som om, at du fuldkommen har misforstået, måske endda ikke rigtig læst, de to indlæg jeg har skrevet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #17 af Inspektøren

Scriptophobe skrev:

Kassow-Rossing skrev: Jeg er ikke helt med på hvorfor jeg taler for døve øre, men jeg er åbenbart ikke særlig dygtig til at formulere mig, så her prøver jeg igen:

De penge man selv tjener, kan man selv bruge. Om de går til spillerlønninger, spillerindkøb, stadionrenoveringer eller alt muligt andet er ikke vigtigt. De skal selvfølgelig formidles fornuftigt, men man kan ikke komme og 'bebrejde' Real Madrid og Perez for at bruge mange penge på spillerindkøb, hvis man sparer pengene på noget andet.

Derudover tjener ikke alle klubber lige meget. I frygt for at der kommer en artikle i morgen, der modsiger mig, så plejer det at være sådan, at Real Madrid har det største overskud hvert år i sportens verden. Der var vidst et enkelt år, hvor vi kun var nummer to, men ellers plejer det at være sådan. Så hvis Real Madrid har et større overskud efter hver sæson, så er der vel intet galt i at man også køber dyre spillere og mange af dem.


Jeg har aldrig anfægtet noget af det du skriver her, men blot påpeget at det er en ganske dum idé, at påstå at Real Madrid bruger færre penge på lønninger end Barcelona, når det ganske enkelt ikke er tilfældet - og i øvrigt heller ikke har været tilfældet de seneste tre år. Jeg er ikke sikker på at det er dig der taler for døve øre. Det virker derimod som om, at du fuldkommen har misforstået, måske endda ikke rigtig læst, de to indlæg jeg har skrevet.


Du kunne faktisk ikke vælge et dårligere tidspunkt at skrive, "at det er en ganske dum idé, at påstå at Real Madrid bruger færre penge på lønninger end Barcelona, når det ganske enkelt ikke er tilfældet", når følgende artikel blev udgivet i går: espn.go.com/espn/story/_/id/12910218/par...global-salary-survey

Fortsat god dag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #18 af Sahinovic
@Scriptophobe

Bare rolig du er ikke den eneste der er forvirret.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #19 af Raul7-2880

Kassow-Rossing skrev: Ja den har jeg faktisk også lige set. Det er første gang i mange år, at det netop ikke ser sådan ud længere. Det ændrer vel ikke på pointen?

At man kan bruge de penge, som man har. Forstår du?

Edit: Det kan være jeg skulle rette i mit indlæg, så jeg kan få andre folk til at se dumme ud ligesom der blev gjort med caps lock ;)


På madridistas.dk computer-version, ses det tydeligt at det indlæg som du løgnagtig hentyder til overhoved ikke er redigeret... 12 caps lock ord !? Jeg har desuden anmeldt dine løgnagtige indlæg.
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Raul7-2880.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #20 af Pelle
STOP NU MED FUCKING FLUEKNEPPERI!!! Jøsses!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #21 af Kassow-Rossing
Drenge stop nu. Jeg har ikke løjet med vilje, og min pointe var ikke angående lønninger men angående at man ikke kunne argumentere for at strategien i Real Madrid har været forkert fordi vi ikke har vundet mange titler. Det samme med økonomien. Kan vi stoppe den her?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #22 af Sahinovic
Af ren nysgerrighed, hvorfor blev brugeren Raul7-2880 bandlyst - lige umiddelbart efter ovenstående episode?

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: El Rojo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #23 af madrid2000

Sahinovic skrev: Af ren nysgerrighed, hvorfor blev brugeren Raul7-2880 bandlyst - lige umiddelbart efter ovenstående episode?


Han kneppede for mange fluer, tror jeg.
:p

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #24 af Inspektøren
Kæft jeg læser dårligt i dag. @Scriptophobe har naturligvis har og jeg understøtter bare hans argument, med linket, som jeg henviste til i mit tidligere indlæg :)

Undskylder gerne, @Scriptophobe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum