Real Madrid forhandler med Rafael Benítez i næste uge

11 år 4 uger siden #49 af Roesen7
Siden Juve kampen er jeg gået fra, at overveje, måske endda ønske at Ancelotti blev fyret, til at jeg for al i verden ønsker han bliver.
Vi havde et meget svært forår, men efter at have spillet halvandet år rigtigt godt, så synes jeg faktisk ikke det er retfærdigt, at kræve Ancelottis afgang.
Han skal have lov, at få næste sæson med. Jeg ser simpelthen ikke nogen kandidater, som er bedre egnet. Der er kandidater, som har samme niveau som Ancelotti, men de er alligevel ikke tilgængelige. Ancelotti har sine problemer i ligaen, men så var vi heller ikke længere fra, at blive mestre. Både denne sæson og sidste sæson har det været marginaler der gjorde udslaget. Det er ikke tilfredstillende, men Mourinho fik længere snor på trods af at præstere mindre og tror man der findes en realistisk kandidat derude, som ville gøre det bedre, så vil jeg faktisk gerne høre nogle bud. Benitez er i hvert fald et ufatteligt ringe bud i mine øjne. Hans bedste kvalitet er, at han oprindeligt er fra Madrid.
Dernæst så skal vi igen starte et nyt projekt, hvilket selvfølgelig vil gælde uanset hvem, som måtte erstatte Ancelotti. Måske pånær Zidane, som kunne videreføre nogle af de samme ideer, da han sandsynligvis har stået lidt i skole hos Ancelotti.
Men netop Zidane kan også være et argument i sig selv for, at lade Ancelotti blive. I hvert fald hvis man ønsker at se Zidane være cheftræner i Real Madrid en dag. Giver man Ancelotti 1-3 år mere (alt efter succes), så har Zidane formentlig udviklet sig yderligere som træner og vil måske være klar til at spring ud i den største udfordring af dem alle.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, JimmyBroe, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #50 af Kassow-Rossing
Skrevet af en Barcelona fan:

"Real har ikke brug for en ny træner. De har bare brug for en god sommerferie og pre-season, hvor kun et fåtal af deres spillere skal i aktion i Copa America (James, Marcelo, Danilo og Chicharito), og så har de brug for at hente et par spillere på nogle af nøglepositionerne (her tænker jeg primært på angriber-posten og målmandsposten og så noget kvalitet til bredden på midten, og evt. en afløser til Bale, hvis man shipper ham, selvom det ikke er absolut nødvendigt). Real har verdensklasse på samtlige pladser og når de har fået en velfortjent pause henover sommeren, så vender de allesammen tilbage med både sult og energi og bliver formentlig endnu farligere, end de har været denne sæson, hvilket er en skræmmende tanke som Barca-mand. Der er ikke nogen tilgængelige trænere, der er hverken lige så dygtige eller lige så erfarne som Ancelotti, så det vil i mine øjne være et klart selvmål at smide ham på porten - de var et mulehår fra både den spanske liga og CL-finalen i år, og det var endda med flere skader på nøglespillere i løbet af sæsonen. Selv for en så stor klub som Real er det altså ikke et elendigt resultat (omend måden det skete på måske var lidt bitter), da de hold, som de tabte de to store titler til, begge ser ud til at skulle spille CL-finale om at vinde hver deres respektive Trebler i år. Det eneste virkeligt skuffende resultat i år for Real var CdR, hvor de trods alt røg ud til et på papiret dårligere hold, som dog var forsvarende mestre og CL-finalister, men som de så også slog i knock-out fasen i CL senere. Tingene ser bare værre ud for Real, fordi det ser ud til, at det er Barca, der løber med det hele i år. Hvis Barca kun havde nappet ligaen i år, så tror jeg slet ikke, at krise-snakken i Real havde været så udtalt, som den har været. En trofæløs sæson er aldrig acceptabel i hovedstadsklubben, men hvis man kigger på, hvordan og hvorfor sæsonen er endt trofæløs, så er det altså ikke så sløjt, som mange gør det til. Det er vel reelt kun to-tre mål, der har gjort, at Real ikke skal spille mod Barca om The Double om et par uger i stedet for at ende sæsonen uden trofæer. "

Jeg håber Perez lytter.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Pelle, Fondo_Sur, Kroos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Real madrid emil
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 uger siden #51 af Real madrid emil
Besvaret af Real madrid emil på emne Real Madrid forhandler med Rafael Benítez i næste uge
Jeg synes ikke vi skal give alt skylden på ancelotti fordi, allerede før sæsonen sagde vi, at det blev en meget hård sæson med masser af turneringer, og masser af kampe, og hvis man skal komme igennem en hård sæson, skal man bruge gode spillere på bænken,hvilket vi ikke helt har haft og et hold uden så mange skader hvilket, som vi jo har haft vanvittigt mange af.
Så min mening er, at vi skal give ancelotti en chance mere i den nye sæson hvor, der ikke venter helt så mange turneringer og kampe.

Hala madrid!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #52 af Abefar
Katastrofe hvis Ancelotti ryger og Benitez bliver ansat. Jeg fatter det ikke, men Barca, Real & Bayern er nu engang galehuse hvis sæsonen ender som flop, og så bliver der taget kontroversielle/drastiske beslutninger. Efter min mening har Ancelotti formået at tage Real op på et ekstra niveau, efter Mourinho byggede fundamentet. Husk på, at man i efteråret 2014 snakkede om det var det bedste RM-hold NOGENSINDE. 5 måneder efter skal manageren fyres. Det giver ikke mening.

Den eneste kritik jeg vil give Ancelotti er, at han har vundet for få liga-trofæer, på trods af at have haft nogle af de bedste spillere i verden til rådighed. Derfor kunne man godt spekulere i om han mere er en cup-træner fremfor en liga-træner.

Benitez er dog et håbløst forslag. Han er en defensivt orienteret træner, der aldrig har vist noget på højeste niveau udover CL-triumfen med Liverpool for 100 år siden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 uger siden #53 af Inspektøren
Edit: Forkert tråd
Sidste redigering: 11 år 4 uger siden ved Inspektøren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #54 af zigriaosmani
Bum! Så er det seneste landet:

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Hvad siger I ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #55 af Fondo_Sur

zigriaosmani skrev: Bum! Så er det seneste landet:

Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Hvad siger I ?


Er der ikke også snart nogen som kan holde et møde med Florentino og få hans kontrakt "terminated"!?

Vanviddet vil jo ingen ende tage...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 uger siden #56 af Inspektøren
Meget tyder på, at kampen mod Getafe i dag, bliver Ancelottis sidste som manager for Real Madrid:

Ancelotti ya sabe que no seguirá en el Madrid
Kilde: www.marca.com/2015/05/23/futbol/equipos/...drid/1432375409.html


Det er Carlos bagland, der eftersigende har modtaget oplysninger om, at italieneren ikke fortsætter.

Men man kan ikke have andet end ondt af manden. Skide sympatisk person og har aldrig gjort nogen noget ondt. Har altid skabt god stemning og masser af harmoni. Og så ender det med, at han bliver syndebuk i en sæson uden trofæer.

Det eneste som jeg havde imod italieneren, var, at han ikke roterede nok og, at han havde en alt for naiv taktik i kampene mod Atletico. Alt andet gjorde han fremragende. Bedømt udfra hans to sidste kampe - de to kvart-finale opgør på Atletico - så det faktisk ud til, at stimen endelig var vendt i en positiv retning.


Men al held og lykke frem over, Carlo og forhåbentlig finder du den rette klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #57 af Neye
Ancelottis eneste fejl var hans manglende vilje til rotation og hans alt for konservative holden fast i 4-3-3

BTW, en 4-5-1 kan sagtens være et festfyrværkeri ud i offensiv fodbold. Det afhænger i den grad af hvilke spillere man har at gøre med. Og meget kan man sige om Real men de har den "undelydemig" mange fantastiske offensive kræfter på midtbanen
Sidste redigering: 11 år 4 uger siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
11 år 4 uger siden #58 af Tobiasillas
Jeg har sagt det for et par år siden
I Real har vi ikke bruge for en ny træne eller ny stjernespiller, for så bliver det bare endnu en lappeløsning
Vi har brug for en ledelsesgruppe der kan stable et sportsprojekt på ben, Perez er en forretningsmand så hans projekter har været ren og skær økonomiske
Ronaldo Skal selvfølgelig blive også bygge et hold omkring ham
Balle og benzemma skal skride selvom det vil betyde et nederlag for Perez
Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke beder i det sur æble og smider dem vi ikke skal bruge, stable et sportsprojekt, have to super gode spille på hver plads osv. På dette virker Barca langt foran os selv når de skal købe midterforsvare går de efter bestemte typer en højre og en venstrefodet!! Hvorfor vores køb virker altid sådan nogle tilfældig køb?
Vi grinte over Ronaldinho salget og kaldt pep for en amatør træner, det var et sindssygt genistreg af ham
Vi grinte over David villa salget, se nu hvad de har på de forreste pladser og forstille jer David villa blev i Barcelona.

Jeg kræver Perez ud
Sidste redigering: 11 år 4 uger siden ved Tobiasillas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 4 uger siden #59 af madrid2000
Så har Ronaldo offentligt på hans facebook erklæret støtte til Carlo.

Great coach and amazing person. Hope we work together next season - Til et billede af Ancelotti.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum