Real Madrid forhandler med Rafael Benítez i næste uge

11 år 2 måneder siden #37 af tskovgaard
Ja se det var noget af en historie..... :O
Kan jo sagtens følge de issues. Men er nu stadig ikke sikker på Ancelotti - Synes han er er magtesløs mod de andre tophold i ligaen.
Der er noget der bestemt ikke fungere mod hold som Barcelona og særdeles Atl. Madrid.

Men bestemt en spændende historie......

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #38 af M_linding

tskovgaard skrev: Ja se det var noget af en historie..... :O
Kan jo sagtens følge de issues. Men er nu stadig ikke sikker på Ancelotti - Synes han er er magtesløs mod de andre tophold i ligaen.
Der er noget der bestemt ikke fungere mod hold som Barcelona og særdeles Atl. Madrid.

Noget der bestemt ikke fungerede mod Barcelona? Hvilke to opgør så du?:-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe, andreashn, Pelle, zigriaosmani

11 år 2 måneder siden #39 af zigriaosmani

M_linding skrev:

tskovgaard skrev: Ja se det var noget af en historie..... :O

Noget der bestemt ikke fungerede mod Barcelona? Hvilke to opgør så du?:-)

Måske sidste sæson, for Vi dominerede i 3-1 kampen og var uheldig med at tabe 2-1 senere hen! Måske er det sidste sæson han hentyder til ;)

11 år 2 måneder siden #40 af tskovgaard
I ligaen har han 1 sejr og 3 nederlag....... ;)
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved tskovgaard.

11 år 2 måneder siden #41 af Pelle

tskovgaard skrev: I ligaen har han 1 sejr og 3 nederlag....... ;)

Det ændrer ikke på, at vi fuldstændig dominerede Barcelona på Bernabeu. Den kunne være endt 6-1 til os.
På Camp Nou var Barca mere end heldige med at vinde, og det var reelt kun pga. et decideret forsvar - og målmandskiks, der gjorde, at de vandt den kamp. Selv Barca-fans ved dette - det burde slet ikke være til diskussion herinde :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, andreashn

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #42 af Johnson
Der er en nødvendig sammenhæng mellem at skille sig af med Ancelotti hvis man ikke vil sælge Bale. Ancelottis boldbesiddende system passer ganske enkelt ikke med Bales kompetencer. Man kan i øvrigt sige det samme om Cristiano hvis han skal spille på fløjen. Både Bale og Cristiano er bedst på omstillinger, selvom Cristiano har dog vist at han også kan spille på toppen. Det har han trods alt gjort for det meste under Ancelotti. Det er enten eller. Vi kan ikke spille Ancelottis system hvis en spiller som Bale skal fredes.
Siden Perez ikke vil sælge Bale eller Cristiano for den sags skyld, så bliver man vel nødt til at finde en træner der praktiserer omstillingsfodbold.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Johnson.

11 år 2 måneder siden #43 af Pelle
Jeg forstår ikke, at man forsøger at skabe en kobling mellem de to. Ancelotti har formået at spille fantastisk flot med både Cristiano og Bale. Efteråret beviste dette. Det spil kan vi komme tilbage til igen. Også med dem på holdet.

Jeg tror dog ikke, at Bale bliver i Madrid.

11 år 2 måneder siden #44 af henrikcomn

Pelle skrev: Jeg forstår ikke, at man forsøger at skabe en kobling mellem de to. Ancelotti har formået at spille fantastisk flot med både Cristiano og Bale. Efteråret beviste dette. Det spil kan vi komme tilbage til igen. Også med dem på holdet.

I efteråret var Bale netop skadet da Real spillede bedst - Bl.a. 3-1 over Barca
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, Kroos

11 år 2 måneder siden #45 af tskovgaard
:) ja det er nu dejligt vi er så forskellige - det der gør det sjovt og spændende.
Jeg er nu af en anden holdning :) Jeg synes det er ok at vi spiller fint - men er resultaterne der ikke...... :)

Men tilbage til snakken om træner. Jeg tror meget ofte på at holde på en træner i længere tid. Men som en del af jeg har skrevet, det her er altså Real Madrid. Så selvfølgelig er og skal snoren være kortere. Men til Jer der som mig ikke mener at det skal være Ancelotti eller Benithez, hvad er Jeres valg?!?

Om der findes nogen som mig :D

11 år 2 måneder siden #46 af SR4

M_linding skrev: www.marca.com/en/2015/05/22/en/football/...drid/1432281028.html

...og så bliver Ancelotti måske alligevel.

Marca mener at vide, at ledelsen overvejer at beholde Ancelotti, men med krav om at han ændrer nogle ting.

-Det drejer sig om ændringer i træner teamet.
-Træningsmetoderne, da vi bl.a. har haft 17 muskelskader denne sæson.
-Og så skal truppen bruges. Man er ikke tilfredse med at Lucas Silva ikke har fået en reel chance.

Kravene virker da fair nok - men så må Ancelotti godt tillade sig at kræve selv at bestemme hvem truppen skal bestå af.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, JimmyBroe, andreashn

11 år 2 måneder siden #47 af Pelle

henrikcomn skrev:

Pelle skrev: Jeg forstår ikke, at man forsøger at skabe en kobling mellem de to. Ancelotti har formået at spille fantastisk flot med både Cristiano og Bale. Efteråret beviste dette. Det spil kan vi komme tilbage til igen. Også med dem på holdet.

I efteråret var Bale netop skadet da Real spillede bedst - Bl.a. 3-1 over Barca

I den kamp var han skadet, ja, er det den eneste kamp fra efteråret, du vælger at fokusere på? BBC var rimelig ustoppelige i efteråret.
Sidste sæson spillede Bale også en rigtig god sæson. Dette var også under Ancelotti. Så at sige at Ancelottis boldbesiddende system ikke passer med hhv. Ronaldo og Bale, det giver jeg ikke meget for.

Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

• KesseBM
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #48 af KesseBM
Ja men i denne sæson er han gået over til at være mere boldbesiddende, ergo står vi længere fremme på banen hvorved Bale ikke kommer til sin ret da han ikke kan udnytte sin fart. Selvfølgelig har Bale også spillet godt i nogle kampe, men han har på ingen måde været så dominerende som man kunne ønske sig da stilen ikke passer til og Modric har været skadet. Modric er glimrende til at sætte Bale op, det mener jeg bestemt også har noget at gøre med Bales dårlige sæson.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved KesseBM. Begrundelse: Manglende tekst

Leveret af Kunena Forum