Optakt Real Madrid – Betis: Der skal mål på kontoen
- realmadsen
-
Emne forfatter
- Ekspert bruger
-
- Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
Så gælder det denne sæsons hjemmebanedebut for Rafael Benítez ”nye” Real Madrid og efter sidste weekends overvejende ringe præstation i nulløsningen mod Sporting Gijón, står en ting højt på dagsordenen – mål!
Heldigvis for Benítez er Benzema blevet sin skade kvit og Bernabeus kræsne publikum kan derfor forvente en startopstilling med alle tre musketerer i de seneste par sæsoners målfarlige trio BBC.
Forhåbentligt og forventeligt kommer man fra startfløjtet til at se sult og ærgerrighed fra både Ronaldo, der missede flere oplagte chancer mod Gijón og Bale, der var noget nær usynlig i 90 minutter på El Molinón.
På de defensive pladser er der genvalg til første rundes, i denne skribents optik, bedste spiller Varane, der skal agerer midterforsvar sammen med kaptajn Ramos. Derudover forventes nyindkøbte Danilo også at være blandt Benítez udvalgte startere.
Hos de andalusiske oprykkere bliver det til et gensyn med Bernabeus græstæppe for målmand Adan, der nu tjener til chorizoen og quesadillaen hos de grøn stribede.
I løbet af sommerens transfervindue har Betis med Pepe Mel i spidsen været ude og hente den tidligere Tottenham, HSV og Real Madrid stjerne Rafael Van der Vaart på en fri tranfer fra det nordtyske.
Desværre for gæsterne sidder hollænderen fortsat ude med en skade.
Modsat Real Madrid formåede Betis at score i første runde og lavede et ganske godt resultat ved at spille 1-1 hjemme mod Villarreal og ligesom Gijón beviste i første runde, så er Betis givetvis også kommet til den spanske hovedstad med håbet om at vise deres kvaliteter på den allerstørste scene.
De gumpetunge kartoffelhoveder i den kommercielle del af den danske tv-branche synes stadig ikke, La Liga er hverken attraktivt eller spændende fodbold og har derfor ikke haft travlt med at lande en aftale om rettighederne.
Derfor må man nok engang ty til streaming via nettet og her har bettingsiderne unibet og bet365 gode forbindelser. Det kræver blot, at man lige opretter en konto først, men så kan man jo samtidig krydre aftenkaffen med en hurtig omgang livebetting.
Der er kampstart kl. 22.30 og aftenen dommer er Hernández Hernández.
Real Madrids forventede startopstilling (4-2-3-1): Navas – Danilo – Varane – Sergio Ramos – Marcelo – Modric – Kroos – Isco – Bale – Ronaldo – Benzema
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Kl. 22.30, suk.
For os der har børn er de sene kampe, konge:D
Jeg er her stadig XOXO
Fandeme ærgerligt at gå glip af årets første hjemmekamp, men så ser jeg frem til højdepunkter i morgentidlig
- Shevchenko
- Junior bruger
-
Daniel skrev: For os der skal møde kl. 5 i morgentidlig, er 22:30 lige at presse citronen en tand for meget.
Fandeme ærgerligt at gå glip af årets første hjemmekamp, men så ser jeg frem til højdepunkter i morgentidlig
At du prioriterer dit arbejde så højt forstår jeg så ikke, men fair nok;-P Haha
Jeg er her stadig XOXO
- Brylle
- Gæst
-
Er det ligegyldigt hvor mange penge, der står? Jeg mindes at have under en krone tilbage på min konto (fordi jeg ikke evner at oddse)...Shevchenko skrev: Har man tænkt sig at gøre brug af Unibet til at streame kampen, så skal man lige være obs på at der skal stå penge på ens konto før streaming vil virke.
Hej Hej Carvajal.
Jaetinh skrev: Åh nej, Danilo igen med fra start.
Hej Hej Carvajal.
Åh nej simpelthen?
Florentino Pérez
Lad os få minimum tre-fire mål!;)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-