Optakt Real Madrid – Betis: Der skal mål på kontoen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #25 af Brylle
Hvor bliver man dog lykkelig, når der står 75 på uret og vi ikke har flere udskiftninger tilbage! Kroos skal ikke engang spille samtlige minutter indtil jul, så måske vi har glæde af ham hele sæsonen.

Det glæder mig!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #26 af Siempre Madrid

Brylle skrev: Hvor bliver man dog lykkelig, når der står 75 på uret og vi ikke har flere udskiftninger tilbage! Kroos skal ikke engang spille samtlige minutter indtil jul, så måske vi har glæde af ham hele sæsonen.

Det glæder mig!

Ja, for et år siden var vi ikke engang begyndt at skifte ind endnu!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

10 år 11 måneder siden #27 af madrid2000
Jeg kan nu heller ikke se, hvordan denne sejr er anderledes end nogle af de store sejre over bundholdene sidste sæson.

10 år 11 måneder siden #28 af madrid2000
Ronaldo er håbløs ringe. Brænder alle chancer og hvornår går det op for ham, at han ikke engang er anden bedste på frispark på holdet?

Bale så man ved målet ellers er han også forsvundet.

Ellers er det meget godt.

10 år 11 måneder siden #29 af Sahinovic

madrid2000 skrev: Ronaldo er håbløs ringe. Brænder alle chancer og hvornår går det op for ham, at han ikke engang er anden bedste på frispark på holdet?

Udover målet, så leverede Bale også en flot assist til Benzema, og lagde en klasse aflevering til Ronaldo som desværre ikke var skarp nok. Så alt i alt er det positivt, men ja han falder alt for tit ud af kampene, men jeg tror med en portion selvtillid, som han forhåbentligt får efter denne kamp, så vil han opsøge boldene lidt mere istedet for at gemme sig væk.

EDIT: Der kom lige en lækkerbisken af et langskud fra Bale :-b

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

10 år 11 måneder siden #30 af JimmyBroe
Jeg må tage hatten af for Bale som virkelig har set skarp ud derste par kampe.

Men noget bekymre mig; Ronaldo. Vi har scoret 5 mål uden han har ramt måltavlen. På den anden side ser jeg nu noget af det jeg og andre har efterspurgt. Vi spiller jo fantastisk. Og det virker til at fokus mere er på hold-spillet frem for enkeltmands-præstationer. Jeg kan godt undvære Ronaldos mål, hvis 80% af dem bliver fordelt ud på andre.

Jeg er her stadig XOXO

10 år 11 måneder siden #31 af Sahinovic
Gad vide om der stadig sidder folk og prøver på at løse mysteriet om hvor målene skal komme fra, den dag vi sælger Ronaldo.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Roesen7, JimmyBroe, Deucex

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #32 af Johnson
Vi spiller på alle måder fremragende idag. James får vist hvorfor han kan blive den helt store stjerne i år. Bale får vist hvorfor vi kan forvente at han kan udvikle sig til en målmaskine der gør at vi ikke mangler Ronaldos mål. Holdet får vist igen at det kan følge en stram organisation, hvilket er afgørende for at vinde titler.

Man skal være mere end almindelig mavesur hvis man skal sidde og surmule over noget nu

10 år 11 måneder siden #33 af Dios

Sahinovic skrev: Dios skrev:

Hvis holdet kan spille så godt allerede, så er der en stor sæson i vente. Der er jo ikke én spiller som falder igennem, eller som ikke præstere.

Du får det nærmest til at lyde som om at Benítez har opfundet den dybe tallerken?

Jeg er glad for det jeg har set idag, men det er jo næsten det samme hold som har spillet sammen i nu tredje sæson, så jeg synes ikke det er så super overraskende, og specielt taget i betragtning af at vi havde en skuffende sidste sæson som så gøre at spillerne er ekstra sultne i år. Man kan ikke komme uden om at Ancelotti har gjort et fint stykke forarbejde og gjort livet meget lettere for Benítez.

Han har blot fyldt den med suppe ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 11 måneder siden #34 af real89

madrid2000 skrev: Ronaldo er håbløs ringe. Brænder alle chancer og hvornår går det op for ham, at han ikke engang er anden bedste på frispark på holdet?

Ej så håbløs ringe var han altså ikke. . Han kom til utrolig mange chancer, som ham brændte, men man må også sige at målmand var god til at rede alle hans forsøg som var indenfor målrammen...
Han var med i rigtig meget af vores angrebsspil og havde mange gode kombinationer. Og hans 2 frisparksmål var begge indenfor rammen også.

Altså at han ikke score er IKKE = han var håbløs ringe.

Han skal nok få scoret de mål han skal. Real havde det jo også lidt svært, med at score mål indtil idag.
Det skal nok vende.
Og dejligt at se James, som viser hvorfor han kommer først i køen mellem ham og isco..
Elsker isco, men James er fantastisk, både som playmaker, assisterende og målscore..jamen kan man bede om mere ...og endelig, efter langt tids venten, fik vi set noget af det Bale kan, som vi alle har savnet. Håber han får lidt mere mod i spillet, så han ikke falder sådan ud af kampen i lange perioder.

10 år 11 måneder siden #35 af DarioGomez
Der kommer en madridista.dk mener om netop Cristiano Ronaldo og hans rolle på holdet på din yndlings-Real Madrid-hjemmeside i morgen formiddag. Glæd dig ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 11 måneder siden #36 af Jaken
James og sine vidundermål. Kan vitterligt ikke erindre en spiller med en større procentdel fantommål end ham.

Utroligt.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Leveret af Kunena Forum