Optakt Real Madrid – Betis: Der skal mål på kontoen

10 år 11 måneder siden #13 af Rasmus75
Lige nu anser jeg stort set alle for at værer en gang wankers ingen har smidt et godt link.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #14 af madrid2000

10 år 11 måneder siden #15 af nono
Jeg føler mig så privilegeret over, at holde med et hold der har en spiller som James. Han er jo helt fantastisk. Isco tag noter!

10 år 11 måneder siden #16 af Sahinovic
Ramos med den største klovneaflevering, som kunne have kostet Modric et benbrud.

Florentino Pérez

10 år 11 måneder siden #17 af Rasmus75
Tak for pm så er der kun en mindre wanker herinder, jeg kender jo de fleste andre efterhånden)

10 år 11 måneder siden #18 af Dios
Lad os alle lige være enige om en ting. Hvis man skriver, at man ikke kan se forskel på Ancelotti's Real Madrid og Benitez' Real Madrid på den gode måde, så lad venligst vær med at skriv herinde! ;D
Det her er fodbold efter min smag. Hvis holdet kan spille så godt allerede, så er der en stor sæson i vente. Der er jo ikke én spiller som falder igennem, eller som ikke præstere. Selvfølgelig skulle vi have været foran 3-0. Det ligner ikke Benzema at være så egoistisk, og tage en så forkert beslutning som han gjorde, så jeg tror simpelthen ikke han så Ronaldo. Og Ronaldo alene med målmanden har desværre aldrig været en af hans kompetencer.

Lad os få Kovacic ind i stedet for Modric, og Isco i stedet for James. 2 af holdets bedste spillere i første halvleg, men begge fik et stort slag på foden/anklen. Vi har truppen, vi har resultatet, så lad os nu være kloge og benytte de 2 fordele!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

10 år 11 måneder siden #19 af Siempre Madrid

Dios skrev: Lad os alle lige være enige om en ting. Hvis man skriver, at man ikke kan se forskel på Ancelotti's Real Madrid og Benitez' Real Madrid på den gode måde, så lad venligst vær med at skriv herinde! ;D
Det her er fodbold efter min smag. Hvis holdet kan spille så godt allerede, så er der en stor sæson i vente. Der er jo ikke én spiller som falder igennem, eller som ikke præstere. Selvfølgelig skulle vi have været foran 3-0. Det ligner ikke Benzema at være så egoistisk, og tage en så forkert beslutning som han gjorde, så jeg tror simpelthen ikke han så Ronaldo. Og Ronaldo alene med målmanden har desværre aldrig været en af hans kompetencer.

Lad os få Kovacic ind i stedet for Modric, og Isco i stedet for James. 2 af holdets bedste spillere i første halvleg, men begge fik et stort slag på foden/anklen. Vi har truppen, vi har resultatet, så lad os nu være kloge og benytte de 2 fordele!

Det er alt for defensivt og kedeligt ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 11 måneder siden #20 af Kroos

Dios skrev: Lad os alle lige være enige om en ting. Hvis man skriver, at man ikke kan se forskel på Ancelotti's Real Madrid og Benitez' Real Madrid på den gode måde, så lad venligst vær med at skriv herinde! ;D

Jeg må være ærlig og sige, at jeg ikke kan se det store forskel i denne kamp. Jeg kunne se en markant forskel mod Gijon, men BBC er jo slet ikke med defensivt idag.
Savner lidt det høje genpres, da det piner mig at se Kroos og Modric så håbløse på midtbanen i visse situationer.

Rafa Benitez får dog min tillid indtilvidere :-)
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Kroos.

10 år 11 måneder siden #21 af nono

nono skrev: Jeg føler mig så privilegeret over, at holde med et hold der har en spiller som James. Han er jo helt fantastisk. Isco tag noter!

Han er jo gaven der bliver ved og ved med at give!

10 år 11 måneder siden #22 af JimmyBroe
Hvad skal vi med De Gea. Navas står jo suværent. Og har gjort det under hele optakten.

Jeg er her stadig XOXO

10 år 11 måneder siden #23 af Siempre Madrid

JimmyBroe skrev: Hvad skal vi med De Gea. Navas står jo suværent. Og har gjort det under hele optakten.

Man har sgu fået et seriøst problem, for jeg tror ikke at man trækker sig ud af forhandlingerne nu, men efter den her kamp kan man dæleme da ikke bare sende ham ud af bagdøren.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 11 måneder siden #24 af Sahinovic
Dios skrev:

Hvis holdet kan spille så godt allerede, så er der en stor sæson i vente. Der er jo ikke én spiller som falder igennem, eller som ikke præstere.

Du får det nærmest til at lyde som om at Benítez har opfundet den dybe tallerken?

Jeg er glad for det jeg har set idag, men det er jo næsten det samme hold som har spillet sammen i nu tredje sæson, så jeg synes ikke det er så super overraskende, og specielt taget i betragtning af at vi havde en skuffende sidste sæson, som så gøre at spillerne er ekstra sultne i år. Man kan ikke komme uden om at Ancelotti har gjort et fint stykke forarbejde og gjort livet meget lettere for Benítez.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, madrid2000, Pelle

Leveret af Kunena Forum