Optakt: Lokalt besøg på Bernabeu
- Raúl 7
- Gæst
-
Raúl 7 skrev:
BBB skrev:
Raúl 7 skrev: Kommentatorerne sidder kraftedeme og roser Bale. For Guds skyld.
Fire mål og en assist. Nogle gange skal man ikke brokke sig....
Altså de roste ham for at generelt være en god spiller i klubben. Og at han fik for meget kritik.
Min mormor kunne have scoret fire gange i dag.
Det skal lige siges at min mormor er Neymar.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kiwes skrev: amen gode gud! Så tager klovnen bale ud, og om han ikke sætter bessefar ind, cmon. Hvor er Isco?
Hahaha, lad nu Arbeloa være. Isco skal selvfølgelig have mere tid, men en udskiftning af Bale er vel fair nok.
Florentino Pérez
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sahinovic skrev:
Kiwes skrev: amen gode gud! Så tager klovnen bale ud, og om han ikke sætter bessefar ind, cmon. Hvor er Isco?
Hahaha, lad nu Arbeloa være. Isco skal selvfølgelig have mere tid, men en udskiftning af Bale er vel fair nok.
Hvis jeg lige skal prøve at tage nogle Isco-briller på, hvis jeg ikke starter mod Sociedad, vil jeg godt nok begynde at overveje et skifte – en anelse tidlig, måske? Jeg synes ikke at det James leverer, er overbevisende, hverken offensivt eller defensivt. Han virker som altid gumpetung (det gør benzema i øvrigt også), indgår ikke i presspillet og gør generelt ikke den store figur af sig defensivt. Specielt defensivt synes jeg at isco virker stærkere og arbejder hårdere, hvilket jeg føler at vi har brug for. Isco har selvfølgelig den store svaghed at han simpelthen BARE IKKE kan afslutte – det kan James derimod.
Real HWL skrev:
Sahinovic skrev: Ronaldo :'-D Først ødelægger han en frispilning til Bale, efterfulgt af en aflevering direkte til en Rayo Vallecano spiller, selvom de kun er 8 markspillere.
Hold nu mund med din konstante nedsabling af Ronaldo. Det er sku da trættende at læse evig og altid.
Sjovt at du konstant har en trang til at forsvare Ronaldo, i modsætning til andre spillere som bliver savet ned gang på gang.
Jeg kan heller ikke se hvor det er denne konstante nedsabling af Ronaldo sker? Det jeg skriver skete rent faktisk i kampen, og det var rart morsomt at det kunne ske på et så stort et niveau, af en af de bedste.
Florentino Pérez
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Men at man nærmest ikke kan finde ét eneste positivt indspark og endda nedladende kommentarer om de fleste offensiv-spillere efter en 10-måls kamp. Det synes jeg egentlig fortæller mere om klubbens fans end om spillerne og træneren.
Neye skrev: Isco skal tydeligvis straffes for sine "øjne" den anden dag
Det er vel helt ok, dumt signal at sende og det skal straffes.
Florentino Pérez
raul7=kongen skrev: Jeg er langt fra imponeret over indsatsen i dag, for sejren kom på en billig baggrund og vi imponerende ingenlunde.
Men at man nærmest ikke kan finde ét eneste positivt indspark og endda nedladende kommentarer om de fleste offensiv-spillere efter en 10-måls kamp. Det synes jeg egentlig fortæller mere om klubbens fans end om spillerne og træneren.
Både og.
Kan godt forstå hvad du siger, men når man er bagud 2-1 til både 11 og 10 mand, og først får udlignet og trækker fra når der er 9 modspillere efter i særdeleshed én mistænksom kendelse, er det bare svært at være mere end mellem-fornøjet.
Den første halve time var jo en fortsættelse på den bedrøvelige trend med alle superstjernerne på banen, 4-2-4-formation og ingen midtbane overhovedet. Det er svært at få det helt store smil på efter sådan en kamp. 10 mål eller ej.
Ved godt at du ikke kræver det helt store smil, men ville også mene at det havde været lidt små-pinligt, hvis vi havde siddet og rost Danilo, Bale og hvad de ellers hedder efter sådan en kamp. At der så måske har været lige en nedladende kommentar eller to for meget, kan vi dog godt blive enige om.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Sahinovic skrev:
Nu tror jeg overhovedet ikke på, at Isco er så snotdum og illoyal at hans handling kan eller skal tolkes som "What, sidder du på bænken, Kroos". Hvis handlingen betyder det, så håber jeg af hele mit hjerte, at Isco er fortid til januar.
Men som nævnt, jeg har slet ikke fantasi til at forestille mig, at den patetiske spanske presse har ret i deres udlægning.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sahinovic skrev:
Aner det ikke. Kender kun pressens udlægning
Siempre Madrid skrev:
Sahinovic skrev:
Nu tror jeg overhovedet ikke på, at Isco er så snotdum og illoyal at hans handling kan eller skal tolkes som "What, sidder du på bænken, Kroos". Hvis handlingen betyder det, så håber jeg af hele mit hjerte, at Isco er fortid til januar.
Men som nævnt, jeg har slet ikke fantasi til at forestille mig, at den patetiske spanske presse har ret i deres udlægning.
Taget Iscos situation i betragtning, så har jeg desværre mine tvivl.
Florentino Pérez