Optakt: Lokalt besøg på Bernabeu

10 år 7 måneder siden #61 af BBB

Kiwes skrev: Jeg synes ikke at det James leverer, er overbevisende, hverken offensivt eller defensivt. Han virker som altid gumpetung (det gør benzema i øvrigt også), indgår ikke i presspillet og gør generelt ikke den store figur af sig defensivt. Specielt defensivt synes jeg at isco virker stærkere og arbejder hårdere, hvilket jeg føler at vi har brug for. Isco har selvfølgelig den store svaghed at han simpelthen BARE IKKE kan afslutte – det kan James derimod.

James lavede 3 assists på 12 minutter, og blev hevet ud 11 minutter senere. Modsat Isco er der slutprodukt i James' spil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #62 af Dios

BBB skrev:

Kiwes skrev: Jeg synes ikke at det James leverer, er overbevisende, hverken offensivt eller defensivt. Han virker som altid gumpetung (det gør benzema i øvrigt også), indgår ikke i presspillet og gør generelt ikke den store figur af sig defensivt. Specielt defensivt synes jeg at isco virker stærkere og arbejder hårdere, hvilket jeg føler at vi har brug for. Isco har selvfølgelig den store svaghed at han simpelthen BARE IKKE kan afslutte – det kan James derimod.

James lavede 3 assists på 12 minutter, og blev hevet ud 11 minutter senere. Modsat Isco er der slutprodukt i James' spil.

James var piv hamrende elendig, igen - inden Rayo fik deres mænd udvist, hvor han faktisk fortsatte med at være elendig. Vi har for mange usynlige spillere på holdet, og James er i den grad en af dem! Lige siden BBC og James har været på banen samtidig, så har vores midtbane slet ikke været eksisterende illustreret med mange billeder på de sociale medier, og 2 nederlag.
Slutproduktet hos Isco er en eksisterende midtbane, som vinder kampene. Altså ham spilleren, som stort set alene mand under Ancelotti vandt alle kampene.
Er bange for James er blevet Bale wannabe, hvor det kun gælder om, at gøre sig bemærket på papiret og ikke banen, men hey det tæller jo i sidste ende :S

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Sahinovic, Neye

10 år 7 måneder siden #63 af DarioGomez
Det er mig ærlig talt en gåde, at man ikke anerkender James' betydning for holdet!

Han laver tre assists i dag, men får stadig prædikatet 'dårlig', hvordan hænger det på nogen måde sammen??? Det må en af jer seriøst gerne forklare os andre, for jeg kan umuligt være den eneste, der ikke forstår den sammenhæng.

Isco - tja - jeg ærgrer mig mere over, når han er på banen, end jeg savner ham, når han ikke er ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

10 år 7 måneder siden #64 af BBB

Dios skrev: Slutproduktet hos Isco er en eksisterende midtbane, som vinder kampene. Altså ham spilleren, som stort set alene mand under Ancelotti vandt alle kampene.

Du har naturligvis ret. Det var derfor, at vores rekord lange sejrsstime blev stoppet i januar i år, da Isco blev skadet.

Jeg huskede det ellers som skader til Modric og James. Jeg er lidt fjollet nogle gange.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 7 måneder siden #65 af Dios

DarioGomez skrev: Det er mig ærlig talt en gåde, at man ikke anerkender James' betydning for holdet!

Han laver tre assists i dag, men får stadig prædikatet 'dårlig', hvordan hænger det på nogen måde sammen??? Det må en af jer seriøst gerne forklare os andre, for jeg kan umuligt være den eneste, der ikke forstår den sammenhæng.

Isco - tja - jeg ærgrer mig mere over, når han er på banen, end jeg savner ham, når han ikke er ...

Hvordan synes du Benzema spillede idag?

10 år 7 måneder siden #66 af Dios

BBB skrev:

Dios skrev: Slutproduktet hos Isco er en eksisterende midtbane, som vinder kampene. Altså ham spilleren, som stort set alene mand under Ancelotti vandt alle kampene.

Du har naturligvis ret. Det var derfor, at vores rekord lange sejrsstime blev stoppet i januar i år, da Isco blev skadet.

Jeg huskede det ellers som skader til Modric og James. Jeg er lidt fjollet nogle gange.

Så du kan selv se det ;)

10 år 7 måneder siden #67 af mohbar
Kæft hvor har folk bare sure opstød... Ronaldo er ikke kun pensionist, nej han er så gammel at han skal visiteres til varm mad fra kommunen...James er piv ringe...

Synes lige vi skal slå koldt vand i blodet. Ronaldo har stadig tid til at vise han kan afgøre kampe og det vil han med sikkerhed snart gøre. James laver 3 assists idag og problemet med ham..jeres problem er at han uanset hvordan han spiller scorer (flotte) mål og laver masser af assists.

10 år 7 måneder siden #68 af asp3200
Jeg tror folks sure opstød inkl mine mange egne kommer af at vi indenfor de først 15 minutter intet havde vist og var i samme spor som mod Villareal, Barcelona osv osv osv.

Det skulle ikke undre mig hvis der stadig var 11 vs 11 så have vi nok vundet til sidst, men 3-2 eller lign. Sejren var på en meget billig baggrund og dommerens hjælp. Selvom han nok kunne have dømt et par flere reelle straffespark senere i kampen.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved asp3200.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

10 år 7 måneder siden #69 af Roesen7
Jeg ved der ofte bliver OVERfortolket på Ronaldo og hans ageren - og måske det er netop hvad jeg gør nu.
Men jeg bed blot mærke i, at Ronaldo ikke fejrede nogle af hans egne mål. Netop fejring af mål har jo før været et tema med Ronaldo, hvor han er blevet kritiseret for ikke at fejre holdkammeraterne nok. I går fejrede han dog ikke sine egne mål, hvilket han plejer at være god til.

Ser jeg spøgelser?

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

10 år 7 måneder siden #70 af Sahinovic

Roesen7 skrev: Jeg ved der ofte bliver OVERfortolket på Ronaldo og hans ageren - og måske det er netop hvad jeg gør nu.
Men jeg bed blot mærke i, at Ronaldo ikke fejrede nogle af hans egne mål. Netop fejring af mål har jo før været et tema med Ronaldo, hvor han er blevet kritiseret for ikke at fejre holdkammeraterne nok. I går fejrede han dog ikke sine egne mål, hvilket han plejer at være god til.

Ser jeg spøgelser?

Jeg tror grunden til at han ikke gad at fejre dem, var publikums reaktion efter Ray Vallecanos mål til 2-1, han var mildest talt ikke glad. Men du kan eventuelt se denne video, og selv bedømme det, ellers får jeg bare kastet en øl i hovedet af Sebberg.

www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601d6e7c8b46b0.html

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 7 måneder siden #71 af NDR
Nu ved jeg ikke hvorfor Ronaldo ikke fejrede sine mål igår, men et gæt kunne være at han er ved at være træt af de pipekoncerter der konstant er, og alt det negative skriverier der hele tiden er!! Jeg har fuld forståelse.
Iøvrigt så er jeg selv lidt forundret over de brugere herinde som gider bruge krudt på at kritisere holdet for deres 10-2 sejr....muligvis havde de kun vundet 4-2 hvis det havde været 11 mod 11, men man er sku nød til at fejre de sejre man får!
Jeg er også pisse træt af at en mand som Benitez bliver behandlet som en gammel karklud på siden her og derovre....giv nu manden en chance!!! Klopp vinder heller ikke hver gang, og Mourinho gjorde heller ikke!!! hvor vil i finde en træner henne der vinder hver gang???
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved NDR.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MadridistaPorVida

10 år 7 måneder siden #72 af Higuain99
Nu beder folk jo heller ikke om, at man vinder alle kampene, hvilket alle herinde godt ved ikke kan lade sig gøre. MEN det kunne da være rart, hvis træneren kunne sætte sit hold op til at vinde kampene imod de store hold (Sevilla, Barca, Villarreal, Atletico etc.), istedet for vi kun kan vinde mod b-trupper.

Jeg siger ikke, at man ikke skal give ham en chance, men han har godt nok ikke overbevist mig om, at jeg skal ligge den skeptisk, som jeg allerede havde da vi startede sæsonen bag mig.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Roesen7, LasseRMD

Leveret af Kunena Forum