Optakt: Et permanent rusmiddel?
Gåser skrev:
Ellehamp skrev:
Chamartin skrev:
Ellehamp skrev:
Bindslev skrev: du ved jo heller ikke om han vælger "det sikre" det er bare denne sides mening om staropstillingen?? :0)
Som du pointerer så har James været dårlig, han kunne godt ofret. På den anden side syntes jeg Modric har spillet svingende og han bliver ALDRIG sparet så måske skulle man give ham et hvil. Savner at se Isco, han er så dejlig elegant....ligesom vores nye mastodont af en træner :D
Hvad med dem begge! Var der ikke en periode i sidste sæson, hvor vi kørte med Isco på venstre midtbane, Modric/Kross centralt og James på højre midtbane, hvor han så trækker ind og deltager i pasningsspillet (lidt i stil med Mata for Manchester United)?
ZZ har jo klart meldt ud, at BBC starter i forreste kæde, så der bliver kun plads til enten Isco eller James fra start. Den sidste træning i går skulle efter sigende indikere, at Isco starter inde, men nu må vi se.
Er det ved at være tid til tre mand i forsvaret?
Nej
Så vil det blive i form af tre centerback, og hvor vil du så gøre af marcelo og carvajal/Danilo.
Du kan ikke have et tremandsforsvar, hvor en af vores backs indgår
Tja hvad skal vi dog også bruge fuldbacks til? Vi har tre gode CB'er og fire mand på linje på midtbanen giver gode muligheder for bredde.
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Jeg kan seriøst ikke fatte i mit lille hoved, at Pepe kan stå foran Varane i køen som CB!
Det må da kun være for en rum tid. Jeg begriber det heller ikke, og da slet ikke med tanke på, at Varane er Zidanes opfindelse.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg sidder med følelsen af, at vi pludselig ikke kan tabe.
#zizoudependencia
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
FranciscoISCO skrev: Hvordan gør Isco det? :)
Godt:) Jeg synes hele holdet kan være sig selv bekendt. Vi spiller med høj intensitet.
Det er tydeligt at truppen har fået et boost.
Jeg er her stadig XOXO
FranciscoISCO skrev: Hvordan gør Isco det? :)
Han gør det ok.
Han har haft et par gode key-passes, arbejder for holdet og bevæger sig super godt rundt på banen, man kan godt se at han har siddet ude i tre hele kampe og han bliver også ved med at skvatte :-b
Men man kan virkeligt se det store potentiale i alt hvad han foretager sig.
Florentino Pérez
Eneste streg i regningen er, at James ikke er på banen.
- Johnson
- Gæst
-
Hele holdet stråler og Bernabeu er helt med og oppe på dupperne,hvilket er noget tid siden vi har set det,så nu mangler vi lige lidt mere spilletid til Jese.
Genpres,og hele holdet arbejder(næsten)
Det ser lovende ud,tæt på at være den bedste halveg i hele sæsonen
Håber virkelig at Zidane kan få holdet til at holde niveau resten af sæsonen