Optakt: Et permanent rusmiddel?
Tænk jeg sad netop og bed mærke i de mange indlæg - specielt før 1-0-målet -, men måske jeg har været FOR fokuseret på det ? Ellers ser det spændende ud med hurtige kombinationer som du også påpeger!nono skrev: Det er tydeligt at Zidane har luset ud i de mange indlæg og tildels de mange lange sideskift som spillet har været præget af. Alt i alt flot første halvleg med one-touch fodbold og større fokus på kollektivet - og nostalgisk at Ronaldo og Bale tvunget til at rotere siden konstant, som Figo og Zidane yndede at gøre det.
Eneste streg i regningen er, at James ikke er på banen.
Af rygt for at jinxe det; det lover godt!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ISco fylder godt på banen og indgår i spillet. Han skvatter dog for meget ;)
Alt i alt en udemærket omgang bold de præstere, dog bør Varane være foran Pepe, Ramos og Pepe går jo hele tiden galt af hinanden. Mon Varane ikke er helt klar?
god kamp! og hvor er det fedt at se at Zidane ikke klokker i det, men faktisk er habil (so far ;) )
- Johnson
- Gæst
-
Nu mangler vi bare lige at få James ind på Bales plads!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev: Befriende at se Isco på den avancerede centrale midtbane og ikke isoleret ude på højrekanten. Han har fået bundet midtbanen og angrebet rigtig fint sammen.
Nu mangler vi bare lige at få James ind på Bales plads!
Sindssygt at folk til stadighed er sådan efter Bale, selv når han præsterer! Det er jo en håbløs hetz uden skyggen af saglighed.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jaken skrev: Befriende at se Isco på den avancerede centrale midtbane og ikke isoleret ude på højrekanten. Han har fået bundet midtbanen og angrebet rigtig fint sammen.
Nu mangler vi bare lige at få James ind påBalesRonaldos plads!
Florentino Pérez
Pelle skrev: Sindssygt at folk til stadighed er sådan efter Bale, selv når han præsterer! Det er jo en håbløs hetz uden skyggen af saglighed.
Man kunne også se det som en værdsættelse af James og et ønske om et mere sammenhængende hold.
Bale har da været helt fin i dag. Ingen tvivl om det. Flotte mål.
EDIT: @Sahinovic
Så længe at det er på højrekanten. Om det så er Ronaldo eller Bale på venstre er for mig underordnet.
Jaken skrev:
Pelle skrev: Sindssygt at folk til stadighed er sådan efter Bale, selv når han præsterer! Det er jo en håbløs hetz uden skyggen af saglighed.
Man kunne også se det som en værdsættelse af James og et ønske om et mere sammenhængende hold.
Bale har da været helt fin i dag. Ingen tvivl om det. Flotte mål.
Bale har været den bedste af de offensive kræfter - IGEN i dag. Det er fint at være kritisk overfor waliseren, men det er ikke okay at være det, når han rent faktisk gør sit job. Han er den farligste af de 3 i front, har scoret to kasser, og han er den, der arbejder hårdest defensivt af de 3. Lige i dag kan jeg ganske enkelt ikke se, hvorfor det er Bale, du ønsker ud istedet for eksempelvis Ronaldo?
EDIT: 3 kasser. Står du seriøst ved dine ord, Jaken?!
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
Pelle skrev: Bale har været den bedste af de offensive kræfter - IGEN i dag. Det er fint at være kritisk overfor waliseren, men det er ikke okay at være det, når han rent faktisk gør sit job. Han er den farligste af de 3 i front, har scoret to kasser, og han er den, der arbejder hårdest defensivt af de 3. Lige i dag kan jeg ganske enkelt ikke se, hvorfor det er Bale, du ønsker ud istedet for eksempelvis Ronaldo?
Bemærk at jeg skrev "på Bales plads". Om det så er Ronaldo eller Bale på venstre er underordnet for mig.
EDIT:
Pelle skrev: 3 kasser. Står du seriøst ved dine ord, Jaken?!
Ja da. Jeg har altid ment at James skal starte inde på højrekanten og jeg kritiserede ikke Bale. Jeg vil bare gerne have James derop.
Jaken skrev:
Pelle skrev: Bale har været den bedste af de offensive kræfter - IGEN i dag. Det er fint at være kritisk overfor waliseren, men det er ikke okay at være det, når han rent faktisk gør sit job. Han er den farligste af de 3 i front, har scoret to kasser, og han er den, der arbejder hårdest defensivt af de 3. Lige i dag kan jeg ganske enkelt ikke se, hvorfor det er Bale, du ønsker ud istedet for eksempelvis Ronaldo?
Bemærk at jeg skrev "på Bales plads". Om det så er Ronaldo eller Bale på venstre er underordnet for mig.
Haha ja - klart ;-)