Optakt: Et permanent rusmiddel?

10 år 5 måneder siden #37 af JimmyBroe
Bale gør iaften det samme som Ronaldo gjorde... da portugiseren scorede mål engang. Han scorer en masse mål, men deltager ellers ikke synderligt i spillet. -Det er fint, hvis han kan gøre det hver kamp, lige som det var fint at have Ronaldo da han leverede kuk-kuk målsnit. Men jeg tror vi har set nok til Bale, til at vide, at det ikke kommer til at ske.

Send begge vores kanter afsted til sommer, smid James på højrekanten, Isco i midten og Harzard til venstrekanten.

Neeemt.

Edit: Hold mig... Bale har haft sin måske bedste aften i sæsonen. Lad det endelig fortsætte.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #38 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Et permanent rusmiddel?
Der er rigtig mange gode ting i det her, må man sige. For det første, så står der ikke længere 4 spillere på linje helt oppe i modstanderens bagkæde. Nu søger disse i højere grad rummet mellem forsvar og midtbane og er i det hele taget langt mere farlige. Og så glæder det mig at se lidt hurtigere spil med flere korte afleveringer.

Isco har løst opgaven rigtig flot i dag. Han har bevæget sig i gode rum og har virkelig hjulpet både midtbanen og Marcelo med det defensive. Bale har for alvor sprudlet! Han viser, at han kan andet end at løbe lige ud og slå et indlæg. Og så har det været en fornøjelse at få Carvajal tilbage! Virkelig pålidelig i begge ender.

Jeg mangler egentlig bare en bedre attitude og langt hårdere arbejde fra Ronaldo. Det kan ikke være rigtigt, at man stopper op og tuder, fordi Benzema ikke kan komme ordentligt til bolden og servere den til ham. Så står han pigesur og glor, mens Bale og Benzema skal forsøge at kæmpe sig igennem 4-5 spillere. Hvorfor ikke vente med at være fornærmet til bagefter og så hjælpe holdet?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #39 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Et permanent rusmiddel?

JimmyBroe skrev: Bale gør iaften det samme som Ronaldo gjorde... da portugiseren scorede mål engang. Han scorer en masse mål, men deltager ellers ikke synderligt i spillet. -Det er fint, hvis han kan gøre det hver kamp, lige som det var fint at have Ronaldo da han leverede kuk-kuk målsnit. Men jeg tror vi har set nok til Bale, til at vide, at det ikke kommer til at ske.

Edit: Hold mig... Bale har haft sin måske bedste aften i sæsonen. Lad det endelig fortsætte.

A hva? Bale har sgu da været synlig i store dele af kampen? :D

Du ser ham hele tiden løbe rundt og finde plads mellem modstandernes kæder eller ude på kanten. Det er jo ikke bare de tre mål, han har lavet, men bl.a. også et fantastisk vip ind i panden på Ronaldo, som bare skulle have scoret. Derudover er han kommet ud af næsten alle sine vanskelige situationer og har også slået et par fantastiske bolde afsted til de andre forreste spillere.

10 år 5 måneder siden #40 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Et permanent rusmiddel?

Brylle skrev:

JimmyBroe skrev: Bale gør iaften det samme som Ronaldo gjorde... da portugiseren scorede mål engang. Han scorer en masse mål, men deltager ellers ikke synderligt i spillet. -Det er fint, hvis han kan gøre det hver kamp, lige som det var fint at have Ronaldo da han leverede kuk-kuk målsnit. Men jeg tror vi har set nok til Bale, til at vide, at det ikke kommer til at ske.

Du ser ham hele tiden løbe rundt og finde plads mellem modstandernes kæder eller ude på kanten. Det er jo ikke bare de tre mål, han har lavet, men bl.a. også et fantastisk vip ind i panden på Ronaldo, som bare skulle have scoret. Derudover er han kommet ud af næsten alle sine vanskelige situationer og har også slået et par fantastiske bolde afsted til de andre forreste spillere.

Ovenud enig med dig, Brylle. Det er fint at kritisere. Men det er også på sin plads at give kredit, når det er fortjent. Og Bale har om nogen fortjent det i aften. Kritikken fra visse brugere viser med al tydelighed, hvor blind man har set sig på Bale og hans spil.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

10 år 5 måneder siden #41 af JimmyBroe

Brylle skrev:

Jeg trækker sguda os i land til sidst Brylle:D Jeg ser ikke kampen, jeg ville bare lige nedgøre Bales præstation for gammel debats skyld:'D

-Jeg ser kampen<3

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Doc.juego

10 år 5 måneder siden #42 af Sahinovic
Varane ser godt nok utrolig usikker ud, lad os dog håbe på at et par kampe vil ændre dette.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 5 måneder siden #43 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Optakt: Et permanent rusmiddel?

Sahinovic skrev: Varane ser godt nok utrolig usikker ud, lad os dog håbe på at et par kampe vil ændre dette.

Jeg mindes også at sidst varane var ude med skade og gjorde comback at han virkede meget usikker. Jeg er overbevist om at han bare lige mangler noget kamptræning - forståeligt. Jeg må ærligt indrømme at jeg er ved at miste fidusen til Kroos. Han er bestemt en god pasningsspiller, men han kan absolut intet defensivt, han er ikke aggressiv nok, modric derimod føler jeg altid er den første på midten til at presse modstanderen med bolden. Skal man bruge Kroos i en kamp mod Deportivo, ja, men imod en modstander som Barcelona, der er jeg ikke så sikker.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #44 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Optakt: Et permanent rusmiddel?

Kiwes skrev:

Sahinovic skrev: Varane ser godt nok utrolig usikker ud, lad os dog håbe på at et par kampe vil ændre dette.

Jeg mindes også at sidst varane var ude med skade og gjorde comback at han virkede meget usikker. Jeg er overbevist om at han bare lige mangler noget kamptræning - forståeligt. Jeg må ærligt indrømme at jeg er ved at miste fidusen til Kroos. Han er bestemt en god pasningsspiller, men han kan absolut intet defensivt, han er ikke aggressiv nok, modric derimod føler jeg altid er den første på midten til at presse modstanderen med bolden. Skal man bruge Kroos i en kamp mod Deportivo, ja, men imod en modstander som Barcelona, der er jeg ikke så sikker.

Jeg er helt enig. Det kunne være interessant at se Casemiro blive spillet ind på den position.

10 år 5 måneder siden #45 af LasseRMD

Brylle skrev: Der er rigtig mange gode ting i det her, må man sige. For det første, så står der ikke længere 4 spillere på linje helt oppe i modstanderens bagkæde. Nu søger disse i højere grad rummet mellem forsvar og midtbane og er i det hele taget langt mere farlige. Og så glæder det mig at se lidt hurtigere spil med flere korte afleveringer.

Isco har løst opgaven rigtig flot i dag. Han har bevæget sig i gode rum og har virkelig hjulpet både midtbanen og Marcelo med det defensive. Bale har for alvor sprudlet! Han viser, at han kan andet end at løbe lige ud og slå et indlæg. Og så har det været en fornøjelse at få Carvajal tilbage! Virkelig pålidelig i begge ender.

Jeg mangler egentlig bare en bedre attitude og langt hårdere arbejde fra Ronaldo. Det kan ikke være rigtigt, at man stopper op og tuder, fordi Benzema ikke kan komme ordentligt til bolden og servere den til ham. Så står han pigesur og glor, mens Bale og Benzema skal forsøge at kæmpe sig igennem 4-5 spillere. Hvorfor ikke vente med at være fornærmet til bagefter og så hjælpe holdet?

Det er simpelthen det pinligste at være vidne til. Har lyst til at slukke for fjernsynet, når han opfører sig som en lille pige på 8 år, der ikke får sin vilje.....

Det komiske er jo at han slår ud med armene og råber, når medspillerne ikke kan servere boldene på et sølvfad. Men han er måske selv den dårligste i vores trup til at slå en bold, som kan splitte et forsvar ad.... Pinligt at glo på.

- Undskyld for et lille anfald, men jeg synes det var under al kritik i aftes, når vi vinder kampen flot med 5-0, og giver Zidane den debut, han fortjener. Der mangler Ronaldo sgu lidt klasse. Han skal da fejre det med holdet, ligesom alle andre.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, madrid2000, Brylle, Pelle, Sahinovic

10 år 5 måneder siden #46 af Sahinovic
Benzema og Jesé skal nærmest trøste og undskylde over for ham ved det sidste mål, vanvittigt!

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 5 måneder siden #47 af madrid2000

Send begge vores kanter afsted til sommer, smid James på højrekanten, Isco i midten og Harzard til venstrekanten.

Neeemt.

Hazard er det ikke ham, der spiller helt fænomenalt i Premier League og hans hold Chelsea ligger suværant nr. 1 som resultat af hans fantastiske spil.?

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #48 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Optakt: Et permanent rusmiddel?
Real Madrid ville have større chancer for at vinde titler hvis man droppede Ronaldo. Manden er jo destruktiv i forhold til enhver holdsport. Selv en arbejdshest som Vardy der ikke kan tage fire på venstrebenet ville jeg hellere have på holdet.

Leveret af Kunena Forum