Bedømmelse af truppen mod Deportivo

10 år 6 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (48 brugere)

3.0 Keylor Navas
4.1 Carvajal
4.0 Marcelo
2.8 Pepe
3.0 Ramos
2.8 Varane
4.8 Bale
3.4 Isco
2.8 James Rodríguez
3.5 Modrić
3.0 Toni Kroos
3.5 Benzema
2.7 Cristiano Ronaldo
2.8 Jesé
Hele holdet 3.3
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #2 af Steen
Hvordan i alverden kan man give Ronaldo andet end 1? Han fejlede i alt hvad han foretog sig og viste endnu engang en kvalmende attitude.
Men fin kamp ellers. Perfekt start for Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, LasseRMD, Sahinovic

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #3 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Bedømmelse af truppen mod Deportivo
Bale og Marcelo var ren verdensklasse. Benzema og Ronaldo skal tage mere del i det defensive arbejde hvis det skal blive rigtig godt.

10 år 6 måneder siden #4 af real89

Steen skrev: Hvordan i alverden kan man give Ronaldo andet end 1? Han fejlede i alt hvad han foretog sig og viste endnu engang en kvalmende attitude.

Det kan godt være han ikke fik scoret sit mål, men der er verdens til forskel i en spiller der hele tiden prøver, en der er synlig i sit spil, som er med i 95 % af alle vores angreb, som laver en assist til Bale med flot overblik, til en spiller der skal have 1 tal for ikke at lave noget som helst rigtigt. Han fejlede ikke i alt hvad han fortog sig-lang fra. Det eneste han fejlede var at få bolden over modstanderens mål linje. Hvis du har fuldt med i Ronaldos karriere, (som i altid, og ikke kun i Real Madrid) ville du vide at han er nok den spiller i verden, der formår at have den attetude i alle kampe hvor ham ikke score, sådan er han, det vil ikke ændre sig nogensinde. Lev med det, og kom videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Doc.juego, 2:18, zigriaosmani

10 år 6 måneder siden #5 af Redando
Han kom trods alt frem til chancer. Jeg så ham endda i en glidende tackling. Synes han forsøgte mere end vi har set i lang tid. Når det så ikke lykkes, er det selvfølgelig ikke godt nok. Jeg har givet ham 2.

Jeg er mere rystet over, at alle ikke er enige om at give Bale 5!!? Hvad skal der så til? Udover hattrick og mange andre gode offensive aktioner, var han nede som bagerste mand og via en sidste-øjebliks-glidende tackling i feltet med til at holde nullet!!

¡MI UNICO ESTIMULANTE FUE LA CAMISETA BLANCA!
Følgende bruger(e) sagde tak: Doc.juego

10 år 6 måneder siden #6 af Sahinovic
Dios, du vælger simpelthen at give Keylor Navas et 1-tal, fordi han havde et dårligt udspark eller to - hvori den ene af dem delvist var Varanes skyld, grundet hans dårlige aflevering, samt det at hverken Marcelo, Carvajal eller Pepe var på deres pladser så de kunne hjælpe ham i situationen.

Hvad så med den friløber til Deportivo han redder i starten af kampen? Det havde godt nok blevet lidt akavet hvis den var gået ind. Han havde også andre gode indgreb, men dem regner man vel ikke med i hans karaktergivning.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: zigriaosmani

10 år 6 måneder siden #7 af LasseRMD

real89 skrev:

Steen skrev: Hvordan i alverden kan man give Ronaldo andet end 1? Han fejlede i alt hvad han foretog sig og viste endnu engang en kvalmende attitude.

Det kan godt være han ikke fik scoret sit mål, men der er verdens til forskel i en spiller der hele tiden prøver, en der er synlig i sit spil, som er med i 95 % af alle vores angreb, som laver en assist til Bale med flot overblik, til en spiller der skal have 1 tal for ikke at lave noget som helst rigtigt. Han fejlede ikke i alt hvad han fortog sig-lang fra. Det eneste han fejlede var at få bolden over modstanderens mål linje. Hvis du har fuldt med i Ronaldos karriere, (som i altid, og ikke kun i Real Madrid) ville du vide at han er nok den spiller i verden, der formår at have den attetude i alle kampe hvor ham ikke score, sådan er han, det vil ikke ændre sig nogensinde. Lev med det, og kom videre.

Jeg kan ikke leve med det, når jeg sidder med en fornemmelse af at Ronaldo føler sig større end holdet.
Hans latterlige fægten med armene, og nedladende attitude mod medspillerne i en kamp, hvor man er foran 4-0 (for ja, han begyndte først der), er under al kritik. Det hører ingen steder hjemme, så er jeg ligeglad med hvor ærgerrig han er for at være verdens bedste.
Fodbold er en holdsport, og det skal ikke glemmes bare fordi han har scoret ih-og-åh så mange mål i den hvide trøje.
Hvad har de mål bragt os? Mange titler? Næææh.
Personlige titler? Ja....... Men det kan vi ikke bruge til en skid.

Er SÅ træt af det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Marcisco

10 år 6 måneder siden #8 af asp3200

LasseRMD skrev:

real89 skrev:

Jeg kan ikke leve med det, når jeg sidder med en fornemmelse af at Ronaldo føler sig større end holdet.
Hans latterlige fægten med armene, og nedladende attitude mod medspillerne i en kamp, hvor man er foran 4-0 (for ja, han begyndte først der), er under al kritik. Det hører ingen steder hjemme, så er jeg ligeglad med hvor ærgerrig han er for at være verdens bedste.
Fodbold er en holdsport, og det skal ikke glemmes bare fordi han har scoret ih-og-åh så mange mål i den hvide trøje.
Hvad har de mål bragt os? Mange titler? Næææh.
Personlige titler? Ja....... Men det kan vi ikke bruge til en skid.

Er SÅ træt af det.

Helt enig, 1 herfra også. Det er kvalmende efterhånden.

10 år 6 måneder siden #9 af zigriaosmani
1) Jeg forstår ikke din enorm kritik af Ronaldo @Steen. . Han vil altid have sin egoistisk tilgang, da han stræber på at score mål. Han har en vindermentalitet. Han kommer frem til chancer, men som real89 skriver, så er man ikke tilbøjelig til at gi ham højere end 2, da han ikke udnytter sin chancer. Derimod er jeg uenig omkring at man ikke kan give ham mere end 1. Ronaldo havde sin første glidende tackling (en perfekt en) for første gang i langt tid! Det i sig selv burde hive ham op over 1

2) Bale var helt fantastisk. Det er så sjovt, at så mange kritiserede ham så meget i hans sidste sæson og at han skulle ud med det samme osv. Helt fantastisk præstation! Han er ikke bundet til Ronaldo mere, men jeg synes han mindede meget om Ronaldo af en eller grund. Han er robust, yngre, kan hoppe ligeså højt (næsten), er hurtig, hat en fantastisk sparke teknik. Han minder mig bare meget mere af Ronaldo.

3). Carvajal. Jeg kunne bande af helvedes til lige nu. Carvajal er verdens bedste højre back! Uden diskussion. Hvis man mener anderledes, så har man Barca briller på. Han lavede ikke en eneste ting forkert, og reddet endda sågar 1-2 mål med sin formidable tacklinger i feltet. Han er 10 gange bedre end Danilo. Desværre for Danilo. Marcelo var naturlig også helt fantastisk igen, igen.

4). Defensiven: Et eller andet siger mig, at Pepe er en verdensklassespiller, men så er der den anden som siger, at Pepe er blevet for langsom og ikke rigtig holder sin position på banen/forsvaret, som han burde gør. Vores midteforsvarer er nød til at stramme op!

5). Deportivo: Folk får vores 5-0 sejr til at lyde som om, at vi løb over ende mod et bundhold. Deportivo spiller underholdende fodbold, Perez er en fighter af guds nåde og de har en rigtig god træner i Sanchez, som har gjort et forrygende job efter min mening.

6) Udskiftningen er Ramos: Jeg er lidt bekymret for Ramos skulder helbred, og jeg håber vi får gode nyheder i den nære fremtid.

Generelt en rigtig fin debut af Zidane. Jeg er positiv lige nu, men ved selvfølgelig godt, at det er kun er starten. Modric og Kroos lignede hindanden. Vi dropper ikke så mange dumme indlæg som før, vi spiller meget direkte og vi har meget mere tempo i kampen. Det er selvfølgelig lidt for tidligt at komme ud med en klar udmelding omkring spillet, men det var dog meget bedre end under Benitez.
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved zigriaosmani.

10 år 6 måneder siden #10 af Dios

Sahinovic skrev: Dios, du vælger simpelthen at give Keylor Navas et 1-tal, fordi han havde et dårligt udspark eller to - hvori den ene af dem delvist var Varanes skyld, grundet hans dårlige aflevering, samt det at hverken Marcelo, Carvajal eller Pepe var på deres pladser så de kunne hjælpe ham i situationen.

Hvad så med den friløber til Deportivo han redder i starten af kampen? Det havde godt nok blevet lidt akavet hvis den var gået ind. Han havde også andre gode indgreb, men dem regner man vel ikke med i hans karaktergivning.

Jeg talte mig frem til 6 elendige udspark, som jeg også skrev i min bedømmelse?

Ligesom et mål ikke er specielt afgørende for min vurdering af spilleren, så skal en redning heller ikke være det. Jeg vil faktisk være så flabet og sige, at jeg rent faktisk forventer vores målmand skal diske op med nogle verdensklasse redninger i ny og næ. Hvis vores målmand kun tager de bolde vi forventer, så kan vi jo ligeså godt hente Deportivo's målmand som gjorde det samme idag.
Når Navas laver så fatale fejl i opspillet, så koster det ligeså meget når Ronaldo laver dem i den anden ende. Det er hvergang Navas skal sparke en bold op, så ryger den enten udover sidelinjen eller direkte til en modstander. Det er bare ikke godt nok, og faktisk langtfra.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 6 måneder siden #11 af Real HWL
Ronaldos attitude og passion for altid at villle vinde og være den bedste fortjener 5. Udover sit iver efter at score, har han også et flot overblik for sine holdkammerater. Flot debut Zizou <3
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Real HWL.

10 år 6 måneder siden #12 af SR4
Nøj hvor ville Ronaldo's karaktere bare være langt højere, hvis man rent faktisk undgik og legede psykolog og faktisk kiggede på spillet. Han var utrolig god, var med i spillet og skabte utrolig meget og havde flotte langskud. Så var han egentlig bare uheldig ikke at score 2-3 kasser.

Nej Ronaldo ser ikke flot ud når han ikke lige scorer, men heldigvis er det ikke det Zidane eller nogen træner i Real, der har gjort det til en faktor for hvem der skulle starte inde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Leveret af Kunena Forum