Bedømmelse af truppen mod Deportivo

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #13 af Bindslev
Besvaret af Bindslev på emne Bedømmelse af truppen mod Deportivo
ALT GÅR EFTER PLANEN! :D

Jeg har i lang tid bedt til fodboldguden (Alfredo di Stefano R.I.P) efter at Zinedine Zidane skulle være vores næste træner og så lykkedes det sgu!!!! yyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeees

Jeg har forsvaret Gareth Bale imod så mange typer herinde som åbenbart har røget for meget bønne for deres hukommelse/fodboldindsigt?? er åbenbart ikke til mere. Til alle jer (og jeg ved du er iblandt dem Dios :D) bliv ved med at skrive tandløse ting om ham, hver gang i gør det så bliver han bare bedre OG BEDRE!!!

Bale bliver LEDEREN, han er for alvor ved at træde ud af Cristianos skygge og idag assisterede Ronaldo ham istedet for det altid er omvendt....lidt symbolik der??? hold nu godt øje med ham i kære hates, i kommer til at æde jeres ord så hårdt for han er ikke engang varmet op endnu ;)

overall NICE præstation Los Blancos det var første kamp og man kan simpelthen fornemme hvordan drømmene er ved at blusse op hos alverdens madridistas. Der var selvfølgelig nogen små ting her og der der skal rettes, men man kunne fornemme en speciel ting...spilleglæde!! folk ville gerne have bolden, der skulle ske noget!!! vores genpres kan Zidane selvfølgelig ikke gøre perfekt på 5-6 dage, men jeg syntes der var bedre tendenser idag.

La (UN)Decima here we come

HALA MADRID, VIVA LOS BLANCOS

HALA MADRID

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #14 af Pelle
Jeg bliver nødt til at brokke mig her.
Bale scorer 3 kasser, indgår virkelig fornemt i spillet, laver geniale oplæg - specielt et til Ronaldo, som bare skal score. Han er nede og redde en bold på målstregen. Han laver by far det bedste genpres af BBC-trioen

Alligevel er der visse brugere - Neye naturligvis!!! - der kun giver ham 4?! Jeg kan simpelthen ikke lade være med at have den tanke, om man er for stolt til bare at anerkende, når waliseren spiller flot? Fordi det måske ikke lige harmonerer med, hvad man tidligere har givet udtryk for herinde. Havde Isco lavet 3 kasser og gode oplæg i dag, så havde disse 3-4 brugere givet 5 og råbt og skreget om fast spilletid. Men når Bale yder en så fabelagtig indsats, så er det kun til 4. Jeg kan simpelthen ikke vente med at få svar på, hvordan det kan være! Saglighed, fodboldindsigt og selverkendelse længe leve!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Redando, M_linding, Real HWL, Steen, Kaká8, Sebberg, FranciscoISCO, zigriaosmani

10 år 6 måneder siden #15 af Neye

Pelle skrev: Jeg bliver nødt til at brokke mig her.
Bale scorer 3 kasser, indgår virkelig fornemt i spillet, laver geniale oplæg - specielt et til Ronaldo, som bare skal score. Han er nede og redde en bold på målstregen. Han laver by far det bedste genpres af BBC-trioen

Alligevel er der visse brugere - Neye naturligvis!!! - der kun giver ham 4?! Jeg kan simpelthen ikke lade være med at have den tanke, om man er for stolt til bare at anerkende, når waliseren spiller flot? Fordi det måske ikke lige harmonerer med, hvad man tidligere har givet udtryk for herinde. Havde Isco lavet 3 kasser og gode oplæg i dag, så havde disse 3-4 brugere givet 5 og råbt og skreget om fast spilletid. Men når Bale yder en så fabelagtig indsats, så er det kun til 4. Jeg kan simpelthen ikke vente med at få svar på, hvordan det kan være! Saglighed, fodboldindsigt og selverkendelse længe leve!

Nu har jeg sgu aldrig kendt magen til kællingeævl. Du brokker dig simpelthen personligt over at jeg har give Bale 4 i stedet for 5.

Bale spillede fremragende - den bedste kamp jeg har set i lang tid fra hans side - så han får naturligvis et stort 4 firetal. Skal man i min verden have prædikatet "fantastisk", skal jeg op og ringe og der være fuld score på markørerne, og det var der ikke med Bale - og jeg ha svært ved at tro det kommer, hvis vi skal spille efter konceptet boldbesiddelse, som vi lykkedes godt med i første halvleg. Bale bliver et problem i den boldbesiddende del af opbygningen, da han stadig har problemer med boldfart på små områder. Men okay, han scorer i dag topkrakter på mange andre parametre. Han lavede virkelig mange gode ting idag. Mere af det......
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 6 måneder siden #16 af Doc.juego

real89 skrev:

Steen skrev: Hvordan i alverden kan man give Ronaldo andet end 1? Han fejlede i alt hvad han foretog sig og viste endnu engang en kvalmende attitude.
Men fin kamp ellers. Perfekt start for Zizou!

Det kan godt være han ikke fik scoret sit mål, men der er verdens til forskel i en spiller der hele tiden prøver, en der er synlig i sit spil, som er med i 95 % af alle vores angreb, som laver en assist til Bale med flot overblik, til en spiller der skal have 1 tal for ikke at lave noget som helst rigtigt. Han fejlede ikke i alt hvad han fortog sig-lang fra. Det eneste han fejlede var at få bolden over modstanderens mål linje. Hvis du har fuldt med i Ronaldos karriere, (som i altid, og ikke kun i Real Madrid) ville du vide at han er nok den spiller i verden, der formår at have den attetude i alle kampe hvor ham ikke score, sådan er han, det vil ikke ændre sig nogensinde. Lev med det, og kom videre.

Jeg er meget enig, at give Ronaldo 1 er i min optik - subjektiv som den er - helt "forkert". Det kommer vel an på hvordan man dømmer, folk der har en tendens til ikke at bryde sig om Ronaldo vil ofte kalde ham ringe når han ikke scorer, og når han scorer er den gal fordi han ikke kan andet og er usynlig i kampene. Jeg har dog en anden holdning. Det er tydeligt at dette langt fra har været hans bedste sæson, faktisk har det været en af hans dårligste. MEN der har været mange ting galt, Ronaldo har været uskarp, men hele holdet har generelt spillet horibelt, og de få kampe de spiller godt, har han generelt været med synes jeg. Derudover har han godt nok ramt træværket MANGE gange i denne sæson. Havde CR7 haft lidt mere held denne sæson, havde han nok lavet minimum 3-4mål mere, da jeg tror han har ramt stolpen en 8-9 gange i ligaen alene. (jeg siger ikke at han kun er uskarp pga. held, jeg siger bare at det har været en faktor der har stået for nogle af de manglende mål)

Så mere konkret, kampen i går. Han mangler mere i genpresset - true, dog ser vi ham i en flot glidende ;) Men han er generelt med i mange angreb synes jeg, og får endda en flot assist fra kanten. Derudover har han en 2-3 gode skud, og 2 "næsten 100%" chancer. den første tager stolpen (igen fristes man til at sige) men i min optik betyder dét at den tager stolpen bare at det var et ganske habilt forsøg, og jeg synes det er rent og skært uheld at han ikke scorer der, dvs jeg mener ikke det som sådan er "Ronaldo's skyld fordi han er dårlig". 2) kommer Ronaldo og Jese i en 2 mod målmanden kind of situation. Her bliver vandende igen delt i to, er Ronaldo ringe fordi han fumler? Jeg mener at Jese´s aflevering er alt for dårlig. Den kommer lidt for sent - måske, og den er alt for langt bag Ronaldo, manden er jo i løb, så han kan ikke sparke en bold ind som han har bag sig. Han prøver at gøre noget ved den og den ender hos Benzema, som scorer hans andet mål.

Her synes jeg bare der er et eksempel på at Ronaldo lige manglede lidt held, og at de små ting bare ikke lige faldt ud til hans fordel i dag, han kommer stadig til mange chancer. Havde Jese´s aflevering lige været lidt bedre, og havde Ronaldo haft lidt held med hovedstødet havde han pludselig scoret 2 mål. og havde Ronaldo lavet en dårlig aflevering til Bale, som Jese gjorde til ham, havde Bale "kun" scoret 2.

Nåh nu er mit indlæg hvis også langt nok, pointen er bare at jeg mener at Ronaldo klart viser muligheder, og han deltager mere i spillet i denne kamp, end under mange andre som Rafa stod i spidsen for. Han mangler lige marginalerne, så skal han nok banke kasser ind igen. i hvert fald synes jeg han som minimum fortjener en 2'er, og synes ikke det er repræsenterende for præstationerne at han fx får lavere score end Varane, der i den grad lignede en der skulle igang igen.
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Doc.juego.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 6 måneder siden #17 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Bedømmelse af truppen mod Deportivo
Real Madrid vinder ikke titler med Ronaldo fordi han ikke spiller for holdet. Vi spillede en god kamp igår men både Ronaldo og Benzema viste også hvad der er Real Madrids problem. Vi arbejder ikke sammen som et hold når vi forsvarer. Der var intet genpres fra de to spillere. Zidane bør give dem et ultimatum, enten arbejder de eller også sidder de på bænken.

10 år 6 måneder siden #18 af Zyconith

Johnson skrev: Real Madrid vinder ikke titler med Ronaldo fordi han ikke spiller for holdet. Vi spillede en god kamp igår men både Ronaldo og Benzema viste også hvad der er Real Madrids problem. Vi arbejder ikke sammen som et hold når vi forsvarer. Der var intet genpres fra de to spillere. Zidane bør give dem et ultimatum, enten arbejder de eller også sidder de på bænken.

Benzema er da tit og ofte med i genpresset. Al ære og respekt for Depor, så var der sgu ikke behov for Ronaldo og Benz i noget genpres igår.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, LasseRMD

10 år 6 måneder siden #19 af FranciscoISCO

Neye skrev: Bale spillede fremragende - den bedste kamp jeg har set i lang tid fra hans side - så han får naturligvis et stort 4 firetal. Skal man i min verden have prædikatet "fantastisk", skal jeg op og ringe og der være fuld score på markørerne, og det var der ikke med Bale - og jeg ha svært ved at tro det kommer, hvis vi skal spille efter konceptet boldbesiddelse, som vi lykkedes godt med i første halvleg. Bale bliver et problem i den boldbesiddende del af opbygningen, da han stadig har problemer med boldfart på små områder. Men okay, han scorer i dag topkrakter på mange andre parametre. Han lavede virkelig mange gode ting idag. Mere af det......

Jeg er med på mange af de ting, du skriver. Jeg er fuldstændig enig mht. koncept, og hvordan en type som Bale kan blive en hæmsko heri. En type som Bale... Jeg er en af dem, som har været efter Bales spillerprofil; mit problem har aldrig så meget været Bale i sig selv, som det har været, at vi i Bale og Ronaldo har to typer, som ligner hinanden for meget. Sammen udgør de et alvorligt benspænd, hvis man er til et lidt mere boldfast koncept, hvor opbygningen af spillet er mere centreret og mindre afhængigt af kanterne. Det vil dog ikke gøre mig det mindste, hvis man beholdte én af de to. Hvis vi udelukkende tager udgangspunkt i præstationerne fra denne sæson, samt tænker en smule langsigtet, ja så ved jeg godt, hvem jeg vil beholde af Bale og Ronaldo.

Med andre ord: lige nu er det ikke - i hvert fald ikke i mine øjne - Bale som er problemet...

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, Neye

10 år 6 måneder siden #20 af Sahinovic

Bindslev skrev: ALT GÅR EFTER PLANEN! :D

Jeg har i lang tid bedt til fodboldguden (Alfredo di Stefano R.I.P) efter at Zinedine Zidane skulle være vores næste træner og så lykkedes det sgu!!!! yyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeees

Jeg har forsvaret Gareth Bale imod så mange typer herinde som åbenbart har røget for meget bønne for deres hukommelse/fodboldindsigt?? er åbenbart ikke til mere. Til alle jer (og jeg ved du er iblandt dem Dios :D) bliv ved med at skrive tandløse ting om ham, hver gang i gør det så bliver han bare bedre OG BEDRE!!!

Bale bliver LEDEREN, han er for alvor ved at træde ud af Cristianos skygge og idag assisterede Ronaldo ham istedet for det altid er omvendt....lidt symbolik der??? hold nu godt øje med ham i kære hates, i kommer til at æde jeres ord så hårdt for han er ikke engang varmet op endnu ;)

overall NICE præstation Los Blancos det var første kamp og man kan simpelthen fornemme hvordan drømmene er ved at blusse op hos alverdens madridistas. Der var selvfølgelig nogen små ting her og der der skal rettes, men man kunne fornemme en speciel ting...spilleglæde!! folk ville gerne have bolden, der skulle ske noget!!! vores genpres kan Zidane selvfølgelig ikke gøre perfekt på 5-6 dage, men jeg syntes der var bedre tendenser idag.

HALA MADRID

Beklager, men sikke da en omgang munddiarre.

Bale spillede en god kamp igår ja, men skal vi nu ikke vente med at kalde ham for lederen og alt muligt andet til når modstanderen bliver bare en tand sværere? Det sker ret tit at Bale, og resten af holdet, ikke formår at sætte sig igennem når niveauet bliver lidt højere.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Zyconith

10 år 6 måneder siden #21 af Pelle

Neye skrev:

Nu har jeg sgu aldrig kendt magen til kællingeævl. Du brokker dig simpelthen personligt over at jeg har give Bale 4 i stedet for 5.

Bale spillede fremragende - den bedste kamp jeg har set i lang tid fra hans side - så han får naturligvis et stort 4 firetal. Skal man i min verden have prædikatet "fantastisk", skal jeg op og ringe og der være fuld score på markørerne, og det var der ikke med Bale - og jeg ha svært ved at tro det kommer, hvis vi skal spille efter konceptet boldbesiddelse, som vi lykkedes godt med i første halvleg. Bale bliver et problem i den boldbesiddende del af opbygningen, da han stadig har problemer med boldfart på små områder. Men okay, han scorer i dag topkrakter på mange andre parametre. Han lavede virkelig mange gode ting idag. Mere af det......

Sjovt, jeg forventede netop det svar fra dig. Så nu kommer mit næste spørgsmål, som jeg glæder mig endnu mere til at høre svaret på. Skal man have prædikatet fantastisk fra dig, så skal du op og ringe. Så en spiller, der scorer 3 kasser, forsvarer defensivt, indgår enormt godt i spillet og generelt spiller en af sine bedste kampe i den hvide trøje får et 4-tal fra dig.
Imens vælger du at give Marcelo et 5-tal. Det er så her, jeg står helt af?! How the flying fuck hænger det sammen for dig?? Jovist, Marcelo spillede en habil kamp, men til et 5-tal kan han da aldrig komme, når man vælger at give Bale 4.

Ser frem til svaret!

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 6 måneder siden #22 af Gåser

Bindslev skrev: ALT GÅR EFTER PLANEN! :D

HALA MADRID

Don't drink and write ;-)

10 år 6 måneder siden #23 af Neye

FranciscoISCO skrev:

Neye skrev: Bale spillede fremragende - den bedste kamp jeg har set i lang tid fra hans side - så han får naturligvis et stort 4 firetal. Skal man i min verden have prædikatet "fantastisk", skal jeg op og ringe og der være fuld score på markørerne, og det var der ikke med Bale - og jeg ha svært ved at tro det kommer, hvis vi skal spille efter konceptet boldbesiddelse, som vi lykkedes godt med i første halvleg. Bale bliver et problem i den boldbesiddende del af opbygningen, da han stadig har problemer med boldfart på små områder. Men okay, han scorer i dag topkrakter på mange andre parametre. Han lavede virkelig mange gode ting idag. Mere af det......

Jeg er med på mange af de ting, du skriver. Jeg er fuldstændig enig mht. koncept, og hvordan en type som Bale kan blive en hæmsko heri. En type som Bale... Jeg er en af dem, som har været efter Bales spillerprofil; mit problem har aldrig så meget været Bale i sig selv, som det har været, at vi i Bale og Ronaldo har to typer, som ligner hinanden for meget. Sammen udgør de et alvorligt benspænd, hvis man er til et lidt mere boldfast koncept, hvor opbygningen af spillet er mere centreret og mindre afhængigt af kanterne. Det vil dog ikke gøre mig det mindste, hvis man beholdte én af de to. Hvis vi udelukkende tager udgangspunkt i præstationerne fra denne sæson, samt tænker en smule langsigtet, ja så ved jeg godt, hvem jeg vil beholde af Bale og Ronaldo.

Med andre ord: lige nu er det ikke - i hvert fald ikke i mine øjne - Bale som er problemet...

Jeg tror sgu også jeg ville vælge Bale hvis jeg skulle vælge mellem de to. Var i øvrigt stor fan af Bale i Tottenham og tror stadig, at PL ville ligge langt bedre til hans type end La Liga og Real.

10 år 6 måneder siden #24 af Neye

Pelle skrev:

Neye skrev:

Sjovt, jeg forventede netop det svar fra dig. Så nu kommer mit næste spørgsmål, som jeg glæder mig endnu mere til at høre svaret på. Skal man have prædikatet fantastisk fra dig, så skal du op og ringe. Så en spiller, der scorer 3 kasser, forsvarer defensivt, indgår enormt godt i spillet og generelt spiller en af sine bedste kampe i den hvide trøje får et 4-tal fra dig.
Imens vælger du at give Marcelo et 5-tal. Det er så her, jeg står helt af?! How the flying fuck hænger det sammen for dig?? Jovist, Marcelo spillede en habil kamp, men til et 5-tal kan han da aldrig komme, når man vælger at give Bale 4.

Ser frem til svaret!

Der er vel ikke noget der er mere subjektivt end "hvornår man kommer op og ringe" så mon ikke det er her du skal finde svaret på dit spørgsmål. Jeg er mere til de teknisk begavede med kattepoterne end giganterne på omstillingsfodbold og alle deres attributter. Lidt ligesom jeg hellere vil have at oksestegen skal være rød i midten end gennemstegt. Hvorfor kællingebitcher du iøvrigt sådan over sådan en nuance med Bale. Har du det altid så svært, hvis folk ikke er enige med dig i detaljen?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum