Optakt: Må den bedste gladiatorer blive spansk

8 år 8 måneder siden #13 af AmorMadrid
Sidder og ser kampen med en Barcelona fan på 10 år (som jo er gennemsnitsalderen på Barca fans).
Godt nok belastende, håber ikke jeg kommer til at opleve det igen

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida, Ellehamp

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #14 af asp3200
Det sejler, hvornår indser trænere at isco og james samtidig skader vores spil.

Virker godt nok nervøst og spillerne virker bange

8 år 8 måneder siden #15 af Ellehamp
@AmorMadrid, jeg har ondt af dig. Jeg går desværre glip af kampen, da vi er på ferie i det svenske. Håber du nyder kampen (bare lidt) alligevel.

KOM SÅ, MODRIC!

Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Ellehamp. Begrundelse: Ord manglede
Følgende bruger(e) sagde tak: AmorMadrid

8 år 8 måneder siden #16 af raul7=kongen

AmorMadrid skrev: Sidder og ser kampen med en Barcelona fan på 10 år (som jo er gennemsnitsalderen på Barca fans).

Den slags har vel også en sengetid.....
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

8 år 8 måneder siden #17 af Sahinovic
Svag indsats indtil videre, det kan kun blive bedre i anden halvleg.

Florentino Pérez

8 år 8 måneder siden #18 af Macon
Hvad sker der for Benzema, hans dårlige afleveringer har ødelagt en del af vores angreb.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #19 af Johnson
Det har ikke noget med Benitez, Zidane, manglende balance på midtbanen eller hvad nu man kan finde på. Real Madrid er bare et ordinært hold. Roma er ikke nærheden af at være et tophold og alligevel kan vi slet ikke dominere dem. Det her Madrid hold vinder nul og niks. Hvor er det trættende.

8 år 8 måneder siden #20 af zigriaosmani
Benzema er helt ved siden af sig ja, det samme er tilfældet med James. Det hele kommer fra vores venstre side. Virkelig syndt for Carvajal!

Ronaldo spiller virkelig flot indtil videre efter min mening og er sammen med Varane og Kroos en af de bedste på vores hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, MadridistaPorVida

8 år 8 måneder siden #21 af AmorMadrid

raul7=kongen skrev:

AmorMadrid skrev: Sidder og ser kampen med en Barcelona fan på 10 år (som jo er gennemsnitsalderen på Barca fans).

Den slags har vel også en sengetid.....

Ja heldigvis, det kan være jeg for lov at se de sidste 15 minutter uden en konstant jublen for hver gang Roma spillerne rør bolden.

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo

8 år 8 måneder siden #22 af zigriaosmani

Johnson skrev: Det har ikke noget med Benitez, Zidane, manglende balance på midtbanen eller hvad nu man kan finde på. Real Madrid er bare et ordinært hold. Roma er ikke nærheden af at være et tophold og alligevel kan vi slet ikke dominere dem. Det her Madrid hold vinder nul og niks. Hvor er det trættende.

Og alligevel vandt vi CHL for under 2 år siden med et næsten kopi af samme hold. Virkelig trættende, ja.
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved zigriaosmani.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, MadridistaPorVida, Mølbat, Neye

8 år 8 måneder siden #23 af Mølbat
Tacklingerne sidder godt fra Varane, men man sidder stadig med fornemmelsen, at han er den ringeste boldspiller fra Real Madrid, som er på banen lige nu. Han er tydeligt nervøs, hver gang han skal føre bolden frem, og derfor har han oftest holdt sig til de lette, korte afleveringer til Kroos, Ramos, eller Carvajal. De gange, hvor han har forsøgt sig med en lidt mere fremadrettet bold, er den oftest endt på Roma-fødder.

Jeg vil også gerne igen stille mig kritisk overfor James, som jeg slet ikke synes har været med i kampen, ej heller har forsøgt at komme med. Nu ved jeg ikke om Zidane decideret har fortalt ham, at han under ingen omstændigheder må forlade sin højrekant, for det har han godt nok ikke gjort, og derfor har Roma haft alt for let ved at lukke ned for ham, når han har modtaget bolden. Dette er også grunden til, at Real Madrid næsten kun har angrebet igennem venstre side, hvor Ronaldo og Marcelo er meget mere mobile. Carvajal har jo ca. kun været i 1 offensivt raid, og sådan kender man ham bestemt ikke. Han lider i den grad af, at James er alt for let at lukke ned for.

Jeg synes heller ikke, at Isco helt tilbyder nok. Måske burde Zidane overveje Kovacic, der har gjort det fremragende i de sidste to kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, MadridistaPorVida

8 år 8 måneder siden #24 af Doc.juego
Der har godt nok været mange fejlafleveringer i denne halvleg, karrekteristisk svag indsats af modric.

Kom så 2. Halvleg
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Leveret af Kunena Forum