Optakt: Må den bedste gladiatorer blive spansk
- AmorMadrid
- Guld bruger
Godt nok belastende, håber ikke jeg kommer til at opleve det igen
"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Virker godt nok nervøst og spillerne virker bange
KOM SÅ, MODRIC!
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
- raul7=kongen
- Moderator
AmorMadrid skrev: Sidder og ser kampen med en Barcelona fan på 10 år (som jo er gennemsnitsalderen på Barca fans).
Den slags har vel også en sengetid.....
Florentino Pérez
- Johnson
- Gæst
- zigriaosmani
- Senior bruger
Ronaldo spiller virkelig flot indtil videre efter min mening og er sammen med Varane og Kroos en af de bedste på vores hold.
- AmorMadrid
- Guld bruger
Ja heldigvis, det kan være jeg for lov at se de sidste 15 minutter uden en konstant jublen for hver gang Roma spillerne rør bolden.raul7=kongen skrev:
AmorMadrid skrev: Sidder og ser kampen med en Barcelona fan på 10 år (som jo er gennemsnitsalderen på Barca fans).
Den slags har vel også en sengetid.....
"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
- zigriaosmani
- Senior bruger
Johnson skrev: Det har ikke noget med Benitez, Zidane, manglende balance på midtbanen eller hvad nu man kan finde på. Real Madrid er bare et ordinært hold. Roma er ikke nærheden af at være et tophold og alligevel kan vi slet ikke dominere dem. Det her Madrid hold vinder nul og niks. Hvor er det trættende.
Og alligevel vandt vi CHL for under 2 år siden med et næsten kopi af samme hold. Virkelig trættende, ja.
Jeg vil også gerne igen stille mig kritisk overfor James, som jeg slet ikke synes har været med i kampen, ej heller har forsøgt at komme med. Nu ved jeg ikke om Zidane decideret har fortalt ham, at han under ingen omstændigheder må forlade sin højrekant, for det har han godt nok ikke gjort, og derfor har Roma haft alt for let ved at lukke ned for ham, når han har modtaget bolden. Dette er også grunden til, at Real Madrid næsten kun har angrebet igennem venstre side, hvor Ronaldo og Marcelo er meget mere mobile. Carvajal har jo ca. kun været i 1 offensivt raid, og sådan kender man ham bestemt ikke. Han lider i den grad af, at James er alt for let at lukke ned for.
Jeg synes heller ikke, at Isco helt tilbyder nok. Måske burde Zidane overveje Kovacic, der har gjort det fremragende i de sidste to kampe.
Kom så 2. Halvleg