Optakt: Må den bedste gladiatorer blive spansk
Sahinovic skrev: Det er mig en gåde hvordan dommeren overser det straffe til Roma, det er helt igennem vanvittigt.
For ikke at tale om stemplingen i hovedet på James, som bagerste mand :) Men sådan er vi alle forskellige.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
R7CR7GB11 skrev:
Ellehamp skrev: YEES!! Hvem skulle have troet det? Vi vinder! Vi vinder! Jeg turde ikke engang håbe på et kryds! Vi vinder!
Dejligt med en god omgang negativitet.
Jeg synes maaske jeg kan dufte en smule ironi, men jeg er meget i tvivl :-D
Jeg havde heldigvis selv $200 paa dem
På os? Tillykke med det!
Jeg er bestemt ikke ironisk. Hold da op, hvor er jeg glad! Jeg så ikke kampen, så jeg skal ikke kommentere på spillet, men jeg havde godt nok ikke regnet med en sejr (jeg krydsede i stilhed fingre om en uagjort men turde ikke sige det højt). Men der kan man bare se. Nogle gange besejrer David Goliat.
Tag den!
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
Sahinovic skrev: Det er mig en gåde hvordan dommeren overser det straffe til Roma, det er helt igennem vanvittigt.
Som jeg umiddelbart så det, så var Florenzi allerede begyndt at falde, efter han havde afsluttet, da Carvajal ramte ham. Jeg kan dog sagtens tage fejl, men det var mit første indtryk.
asp3200 skrev:
BBB skrev: Ronaldo jubler med Jesé. Hvad skal vi nu trække ned i Ronaldos karakter?! :'(
Hans utallige dårlige beslutninger med at aflevere til en holdkammerat.
Det må da være den uduelige franskmand du taler om. Til min overraskelse ramte Ronaldo faktisk ret mange af sine holdkammerater idag, alene mand sørger han for videre avancement, Ronaldos mål ødelagde fuldstændigt Roma.
Florentino Pérez
Ellehamp skrev:
R7CR7GB11 skrev:
Ellehamp skrev: YEES!! Hvem skulle have troet det? Vi vinder! Vi vinder! Jeg turde ikke engang håbe på et kryds! Vi vinder!
På os? Tillykke med det!
Jeg er bestemt ikke ironisk. Hold da op, hvor er jeg glad! Jeg så ikke kampen, så jeg skal ikke kommentere på spillet, men jeg havde godt nok ikke regnet med en sejr (jeg krydsede i stilhed fingre om en uagjort men turde ikke sige det højt). Men der kan man bare se. Nogle gange besejrer David Goliat.
Tag den!
Jeg kan sgu godt lide dit positive mindset, men det var nu bare AS Roma vi spillede imod, vi fik dem til at se bedre ud end de egentligt er, fordi vi næsten er ligeså udueligt et hold.
Florentino Pérez
Fair nok, Salah er lynhurtig, men de 2 eneste gange han kommer forbi Ramos, så er det dårligt forsvarspil af Ramos, og ikke godt angrebsspil af ham selv. Den nye Rommedahl, som mister balance og kontrol over bolden når der ikke er flere lige meter at løbe på.
James skal kysse sit venstreben hverdag, og lade det restituere og pleje det som bare fanden, for resten af hans teknik og kontrol er ligeså kedeligt og forudsigeligt som hans højreben. Fra hver kamp James spiller, så spiller han sig længere og længere væk fra en start plads i Real Madrid IMO. Bale har med længder været bedre end James under Zidane, og det siger hvis det hele, hvis jeg hellere vil ofre James fremfor en spiller som jeg mener har været et flop i Real Madrid, og som er skadet 70% af tiden.
Jeg bliver så irriteret når jeg skal høre alle eksperter kritisere Real Madrid gang på gang i optakten, og om de virkelig har niveauet og det sædvanlige pjat. Sandheden er jo desværre bare, at al den uvished og negativitet viser sig at være holdbar.
De har endelig muligheden for at spille et Roma hold under græstæppet, men så går de ud og levere en sådan slags fodbold, hvor en afretning skal være skyld i målet og sejren. Jeg vil ikke tage noget fra Ronaldo's mål, men jeg tvivler på den havde været gået ind uden den blev rettet af.
Det er så kedeligt og frustrerende at se et Real Madrid falde fuldstændig fra hinanden når det virkelig gælder. Uanset hvad, så havde jeg forventet en sejr. Alt andet havde været utrolig skuffende for mig, da målestoksforholdene skal revurderes, hvis ikke det skal være forventeligt at vinde imod et tamt Roma hold.
Sløset, ukoncentreret og langsomt forudsigeligt spil var kendetegnet for indsatsen idag. Jeg vil ikke sige mine forventninger var for høje, men mere at jeg forventede samme indstilling og boldspil som Zidane's 6 kampe indtil videre. Hold kæft hvor er jeg skuffet!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Ellehamp skrev:
R7CR7GB11 skrev:
På os? Tillykke med det!
Tag den!
Troller du? David slår Goliat? Real Madrid var favoritter til at vinde denne kamp uagtet din skeptisk før kampen.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Dios skrev: Fandt ud af, at James og Salah minder utrolig meget om hinanden. Begge skal være utrolig glade for deres spidskomptence, for uden dem var de aldrig blevet set på den store scene.
Fair nok, Salah er lynhurtig, men de 2 eneste gange han kommer forbi Ramos, så er det dårligt forsvarspil af Ramos, og ikke godt angrebsspil af ham selv. Den nye Rommedahl, som mister balance og kontrol over bolden når der ikke er flere lige meter at løbe på.
James skal kysse sit venstreben hverdag, og lade det restituere og pleje det som bare fanden, for resten af hans teknik og kontrol er ligeså kedeligt og forudsigeligt som hans højreben. Fra hver kamp James spiller, så spiller han sig længere og længere væk fra en start plads i Real Madrid IMO. Bale har med længder været bedre end James under Zidane, og det siger hvis det hele, hvis jeg hellere vil ofre James fremfor en spiller som jeg mener har været et flop i Real Madrid, og som er skadet 70% af tiden.
Jeg bliver så irriteret når jeg skal høre alle eksperter kritisere Real Madrid gang på gang i optakten, og om de virkelig har niveauet og det sædvanlige pjat. Sandheden er jo desværre bare, at al den uvished og negativitet viser sig at være holdbar.
De har endelig muligheden for at spille et Roma hold under græstæppet, men så går de ud og levere en sådan slags fodbold, hvor en afretning skal være skyld i målet og sejren. Jeg vil ikke tage noget fra Ronaldo's mål, men jeg tvivler på den havde været gået ind uden den blev rettet af.
Det er så kedeligt og frustrerende at se et Real Madrid falde fuldstændig fra hinanden når det virkelig gælder. Uanset hvad, så havde jeg forventet en sejr. Alt andet havde været utrolig skuffende for mig, da målestoksforholdene skal revurderes, hvis ikke det skal være forventeligt at vinde imod et tamt Roma hold.
Sløset, ukoncentreret og langsomt forudsigeligt spil var kendetegnet for indsatsen idag. Jeg vil ikke sige mine forventninger var for høje, men mere at jeg forventede samme indstilling og boldspil som Zidane's 6 kampe indtil videre. Hold kæft hvor er jeg skuffet!
Vi er helt enige dios. Det skal fejres ;)
- zigriaosmani
- Senior bruger
Jeg er så glad på Ronaldos vegne! I dag var han godt nok ovenpå! Hvis ikke det havde været for Varanes (Så underligt at han kan spille et af sin værste og bedste kampe på selv samme uge) to vanvittige vigtige sidste minuts tacklinger, så er jeg mere end sikker på at Ronaldo var banens bedste spiller. Ja, han havde nogen vildt håbløse bold tab, men ved du hvad! Af en eller anden grund så kunne jeg faktisk ikke lad være med at grine af det fremfor at blive sur. Han var med nede og hjælpe fra midten, han pressede til tider modspillerne for at få bolden igen, han var driblestærk, han er offensivt målrettet, han fejrede Jese's mål (!!) og han blev sågar udskiftet af Zidane i en kamp (!!!!!). Sikke en verden vi lever i.
Lige meget hvor meget folk kritisere ham, jeg har også selv gjort det! Så kan vi altså ikke komme udenom, at han er et vanvittig vigtig spiller for vores offensiv. Jeg kan godt se tanke gangen med at Hazard skal afløse ham osv. Men jeg kan simpelthen ikke se, at Hazard skulle have en større effekt end James i en kamp som i dag. Dertil er han bare ikke god nok. Det er derfor Ronaldo er så livs - vigtig for os!
I øvrigt en utrolig dårlig kamp af Carvajal! Det håber jeg ikke at se fra ham igen.
- ChrillRM14
- Platin bruger
Ronaldo havde mere gåpåmod i dag end før i sæsonen. Han er med i alt det offensive og synes ligeså meget, at hans fejlafleveringer er et resultat af håbløse løb og synlighed fra Benzema og James.
Han er blevet kritiseret for ikke at juble med medspillere og ikke at deltage i det opbyggende spil fra midtbanen - begge dele gør han i dag. Han fik en 4'er af mig. Han ligner mere den Ronaldo, som vi kendte senest fra 2014.
Men! Der skal heller ikke gå 55 min. før vi får en ordentlig chance... udebane eller ej. Det viser også lidt, at det offensive ikke flyder, når ikke Bale, Benzema og Ronaldo ALLE spiller en god kamp.
Kroos og James er jeg dybt skuffede over i dag. De gør ikke meget væsen af sig, og det, de laver, er rent boldflytteri, som kun har værdi i statistikken.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Real Madrid
- Platin bruger
Kroos imponerer mig ikke (mere). Det kan skyldes måden han bliver brugt, men jeg vil foretrække en anden type med lidt mere power. Samme gælder James, han er hverken fugl eller fisk. Hverken den lynhurtige kantspiller ala Jesé og Bale, eller den lille tekniker med de små finurligheder ala Isco. Det er to svære valg, men i min optik nødvendige, hvis vi igen skal tilbage på toppen. De Gea er et must til sommer, derudover så mangler vi en direkte erstatning for Kroos, hvorimod jeg håber vi satser 100% på Isco, og måske finder en spiller med potentiale, der passer på profilen, men måske skal komme fra baghjul og presse på.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Hvis vi kan få verratti, så afsted med kroos men modric bliver ikke yngre og kroos kan sagtens bænkes meget mere.