Benzema kommer ikke til EM
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Karim Benzema kommer ikke til at deltage i Frankrigs EM-slutrunde til sommer. Det skriver han på de sociale medier.
Den franske angriber er faldet i unåde i Frankrig i forbindelse med sexafpresnings-sagen mod hans holdkammerat på Frankrigs landshold, Mathieu Valbuena, og derfor har det franske fodboldforbund valgt at udelukke ham fra turneringen. Karim Benzema skriver på Twitter:
- Desværre for mig og for alle dem, som støtter mig og har hjulpet mig, bliver jeg ikke udtaget til vores EM i Frankrig.
Det franske fodboldforbund skriver ligeledes på de sociale medier, at Benzema ikke kommer med.
Karim Benzema har straks fået støtte fra sine holdkammerater og specielt Álvaro Arbeloa, som var en af de første til at vise sin støtte med ordene:
- Det er jeg ked af på dine vegne, ven. De mister en stor person.......Og den bedste 9er i verden! Altid ved din side!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nå, fuck Frankrig og alle deres frølår og foie gras. Og fedt at PSG røg ud!
Altid ved din side, Karim. Send flere video-bånd!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Det kommer selvfølgelig ikke til at ske, men hvor kunne det være fedt, hvis Varane meldte fra i sympati.
Nå, fuck Frankrig og alle deres frølår og foie gras. Og fedt at PSG røg ud!
Altid ved din side, Karim. Send flere video-bånd!
Lad os håbe at Frankrig ryger ud i gruppen i eget land. Hvor jeg havde glædet mig til at følge dem og så smider de deres vigtigste spiller ud af truppen!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Det er ellers mit indtryk, at Karim er et vellidt og sympatisk samlingspunkt i Real Madrid og for Frankrig. Jeg tror ikke at hans holdkammerater kan forstå, at han skulle udgøre så stor en trussel.... Det er politik, og en vattet beslutning IMO.
Men vi slipper for skader;-)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Oliver Giroud kommer ikke til at spille forhåbentligt. De har Martial og Griezman som også er gode.
Oliver Giroud er middelmådig og Arsenal lider fordi Wenger er dum nok til at satse på ham. Havde de købt Higuain sidste sæson havde de været mestre nu.
Jeg er slet ikke sikker på der kommer en ordentlig backup til Benz, da man formentlig og forhåbentlig satser på at Monrayal kan være det og så får han forhåbentlig mange minutter i benene sammen med første holdet. Så en lang pause er fint med mig, selvom EM bliver lidt fattigere uden ham, specielt da han er en noget større stjerne på det franske hold en i Madrid.
Frankrig har et af de fedeste landshold i lang tid, og han ville bare være prikken over i'et. Griezmann tænker jeg slet ikke som topangriber på samme måde som Benzema, og de ville vitterligt have det fuldendte hold med dem begge på banen. De må unægtelig være blandt storfavoritterne, og så misser han den slutrunde i sin allerbedste fodboldalder og på hjemmebane. Sikke en fucking nedtur.
I mine øjne må Valbuena stå med magten, og derefter må spillere, trænere og forbund så bakke beslutningen 100% op.
Colin Todd for Randers var jo virkelig et forbillede i deres konflikt, og samme skal gøres i lignende situationer.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Når man er profileret som han er, så må man holde sig fra prostituerede og især de mindreårige og lade være med, at pengeafpresse sine kollegaer og skal man endelig miste kørekortet fordi man kører absurd meget for hurtigt, så lad vær med at gøre det to gange.
Han er komplet idiot og jeg er virkelig skuffet over ham, da denne sæson er den sæson han har overbevist mig om, at der er plads til ham på holdet qua hans spillemæssige kvaliteter.
Og jeg er målløs over at der bare bliver igennem fingrene med en så alvorlig anklage.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Dios skrev: Selvfølgelig er det ærgerligt for Benzema, men ærligt, så er han jo selv uden om det. Så mere øv synes jeg rent faktisk ikke det er. Frankrig skal vælge side, og skal der vælges side, så skal den selvfølgelig også falde ud til fordel for Valbuena. Uanset deres niveau på banen, så må det moralske spille ind her.
I mine øjne må Valbuena stå med magten, og derefter må spillere, trænere og forbund så bakke beslutningen 100% op.
Colin Todd for Randers var jo virkelig et forbillede i deres konflikt, og samme skal gøres i lignende situationer.
Valbuena vandt jo ikke sagen over Benz, så han burde egentlig ikke have nogen som helst magt her.
Vildfaren skrev: Det er ikke en skid snydt for Benzema. Han må tænke sig om, som alle andre.
Når man er profileret som han er, så må man holde sig fra prostituerede og især de mindreårige og lade være med, at pengeafpresse sine kollegaer og skal man endelig miste kørekortet fordi man kører absurd meget for hurtigt, så lad vær med at gøre det to gange.
Han er komplet idiot og jeg er virkelig skuffet over ham, da denne sæson er den sæson han har overbevist mig om, at der er plads til ham på holdet qua hans spillemæssige kvaliteter.
Og jeg er målløs over at der bare bliver igennem fingrene med en så alvorlig anklage.
En anklage er ikke en dom, og giver intet svar på skyldsspørgsmålet. Ud fra de telefonsamtaler, der er offentliggjort kan jeg ikke se, hvad Benzema har gjort så forkert, andet end at kende vedkommende, der gør at han ikke skulle med til slutrunden.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.