Benzema kommer ikke til EM
10 år 3 måneder siden #37
af Vinícius
Uden at gide at blive paragrafrytter, så vil jeg nu nok mene, at der er forskel på at være afpresser og være mellemmand.
Nej, det mener jeg ikke, og jeg har aldrig ment, at Benzema er uskyldig. Han har ageret dumt, men jeg mener at straffen er ude af proportioner - og det mener du jo ikke.
Tak for diskussionen, vi har tydeliggjort vores holdninger. Vi stopper vel bare her.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Besvaret af Vinícius på emne Benzema kommer ikke til EM
BBB skrev:
Kratmus skrev: 2. Det mener jeg så godt, at man kan. I retsmæssig forstand sættes der ikke lighedstegn mellem afpresser og budbringer.
Jo der gør. Alternativt kan jeg hive fat i MMM og sige, at du har et af hans sexbånd, og hvis han ikke efterlader nogle penge i din brevkasse, så sender du sexbåndet til MMM's mor. Mener du så helt seriøst, at jeg kan påberåbe mig en uskyld?
Det gælder uanset om du har et sexbånd med MMM eller ej, at jeg har forsøgt at afpresse ham. Jeg kan ikke inkriminere andre med mine handlinger, ligesom Benzema ikke bare kan sige "Det var min ven, som gjorde det! Jeg er bare budbringeren."
Uden at gide at blive paragrafrytter, så vil jeg nu nok mene, at der er forskel på at være afpresser og være mellemmand.
Nej, det mener jeg ikke, og jeg har aldrig ment, at Benzema er uskyldig. Han har ageret dumt, men jeg mener at straffen er ude af proportioner - og det mener du jo ikke.
Tak for diskussionen, vi har tydeliggjort vores holdninger. Vi stopper vel bare her.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen