CL-spekulation: Kan det betale sig at blive toer?
9 år 8 måneder siden #37
af BBB
Hvis Real Madrid er den klub, der har haft flest gode spillere (top 4 ligaer) igennem ungdomssystemet, er Real Madrid så ikke en klub, der udvikler talenter?
Besvaret af BBB på emne CL-spekulation: Kan det betale sig at blive toer?
Lars1991 skrev: Eh, det synes jeg er svært at sige. Men det ville jeg da ikke mene, nej.
Hvis Real Madrid er den klub, der har haft flest gode spillere (top 4 ligaer) igennem ungdomssystemet, er Real Madrid så ikke en klub, der udvikler talenter?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
9 år 8 måneder siden #38
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne CL-spekulation: Kan det betale sig at blive toer?
Jeg synes du stiller mig nogle ret simple spørgsmål. Kan du ikke bare komme til din pointe? :D
9 år 8 måneder siden #39
af BBB
At Ajax bliver set som en talentklub, fordi de ligger i en uinteressant liga, og de store spillere ikke vil dertil. De har tilpasset sig af nød.
Real Madrid bliver ikke set som en klub for talenter, men alligevel spytter klubben flere talenter ud end langt de fleste klubber i Europa.
Besvaret af BBB på emne CL-spekulation: Kan det betale sig at blive toer?
Lars1991 skrev: Jeg synes du stiller mig nogle ret simple spørgsmål. Kan du ikke bare komme til din pointe? :D
At Ajax bliver set som en talentklub, fordi de ligger i en uinteressant liga, og de store spillere ikke vil dertil. De har tilpasset sig af nød.
Real Madrid bliver ikke set som en klub for talenter, men alligevel spytter klubben flere talenter ud end langt de fleste klubber i Europa.
9 år 8 måneder siden #40
af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne CL-spekulation: Kan det betale sig at blive toer?
Bliver Real Madrid ikke set som en klub for talenter? Jeg synes da vi har en af de bedste talent"fabrikker".
Det dog svært at slå til på førsteholdet som talent, og når man når op på det niveau så kan man vel godt argumenterer for at Real Madrid ikke er en klub for talenter. Ved ikke om det er det du tænker på?
Det dog svært at slå til på førsteholdet som talent, og når man når op på det niveau så kan man vel godt argumenterer for at Real Madrid ikke er en klub for talenter. Ved ikke om det er det du tænker på?
9 år 8 måneder siden #41
af Vinícius
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Besvaret af Vinícius på emne CL-spekulation: Kan det betale sig at blive toer?
Real Madrid bliver ikke i min omgangskreds set som en talentudviklende klub. Her er det mest bl.a. hollandske hold(bl.a. pga. mange danskere ender der) og også portugisiske klubber, idet de (videre)udvikler nogle af de større spillere.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
9 år 8 måneder siden #42
af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne CL-spekulation: Kan det betale sig at blive toer?
Fortællingen om Real Madrid er at det er en klub der vinder titler.