Optakt: Selvfølgelig er avancement muligt!

9 år 6 måneder siden #13 af Zyconith

Vildfaren skrev:

Zyconith skrev: Casilla,

Danilo, Nacho, Ramos, Coentrao

Casemiro,

Isco, Kroos

Vasquez, Ronaldo

Benz

Man kan altid håbe han Ashraf i stedet for Danilo.
Kan i lyset af hans periode ikke se ham som Real spiller, end ikke på bænken.

Og hvad har kendetegnet hans periode i RMD ?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #14 af asp3200
Ha ha danilo.. det er sku tragikomisk så ringe han er.

9 år 6 måneder siden #15 af ChrillRM14
Ikke fordi, vi vader i chancer, men det er da typisk, at Ronaldos ret gode hovedstød bliver reddet, mens reposten dumper ned på fødderne og tager YDERSIDEN af stolpen. Senere levere Casilla endnu en klasseredning, mens reposten rammer Danilo og går ind... Det er altså virkelig virkelig uheldigt...

Vi skal stadig bare score 2 mål... En enkelt pind tidligt i 2.halvleg, og så bukker Celta under for presset, og Ramos scorer hattrick.

Det er svært at sige, hvad der skal gøres bedre. Vores midtbane er et overflødighedshorn af stærkere teknikere, men af en eller anden grund har vi nærmest ingen afslutninger eller chancer direkte på mål. De må da for helvede træne, hvordan man sætter Ronaldo og Benzema i scene...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 6 måneder siden #16 af Matamoro
Uanset kampens resultat så er det tydeligt at Isco og Kovacic tilfører den ellers så statiske midtbane noget bevægelighed. Håber de får mere spilletid i ligaen.

9 år 6 måneder siden #17 af Zyconith

Matamoro skrev: Uanset kampens resultat så er det tydeligt at Isco og Kovacic tilfører den ellers så statiske midtbane noget bevægelighed. Håber de får mere spilletid i ligaen.

Og så må Kroos og Modric smides på porten. Anderledes kan det ikke være.

9 år 6 måneder siden #18 af Doc.juego

asp3200 skrev: Ha ha danilo.. det er sku tragikomisk så ringe han er.

Bortset fra selvmål har han jo stadig spillet en ringe kamp, men altså, jeg bliver ikke engang sur på Danilo længere, jeg et næsten bare begyndt at smile af ham, han er jo bare ikke bedre.

Ærgeligt at Ronaldo skulle rane stolpe x 2, han er ikke i målform, men han er satme også uheldig lige nu oveni.

Gode leder egenskaber hos Ramos ved målet.
Kom så, vi tar den i 2.

9 år 6 måneder siden #19 af Daniel

Zyconith skrev:

Matamoro skrev: Uanset kampens resultat så er det tydeligt at Isco og Kovacic tilfører den ellers så statiske midtbane noget bevægelighed. Håber de får mere spilletid i ligaen.

Og så må Kroos og Modric smides på porten. Anderledes kan det ikke være.

Nej. Danilo skal smides på porten. Der er forskel på fisk!
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Daniel.

9 år 6 måneder siden #20 af elle44

Doc.juego skrev:

asp3200 skrev: Ha ha danilo.. det er sku tragikomisk så ringe han er.

Bortset fra selvmål har han jo stadig spillet en ringe kamp, men altså, jeg bliver ikke engang sur på Danilo længere, jeg et næsten bare begyndt at smile af ham, han er jo bare ikke bedre.

Ærgeligt at Ronaldo skulle rane stolpe x 2, han er ikke i målform, men han er satme også uheldig lige nu oveni.

Gode leder egenskaber hos Ramos ved målet.
Kom så, vi tar den i 2.

Præcis sådan jeg har det, kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet da han scorede selvmål, det er simpelthen så komisk. Der er virkelig intet der lykkedes for manden. Jeg har ondt af at skal rende rundt på banen og gøre sig selv til grin, altså helt ærligt så har han jo ikke sat mange fødder rigtigt i den her kamp heller. Det som om han bare håber der står en medspiller der hvor bolden ender når han forsøger sig med noget så dristigt, som en kort pasning.

Kovacic og Isco gør det fint, Casemiro og Nacho virker usikre. Benzema usynlig. Ronaldo.. uheldig eller ringe? jeg ved det ikke rigtigt.

9 år 6 måneder siden #21 af Dios
Jeg tror helt seriøst, at holdet vil klare sig bedre med 10 mand, hvis det er på bekostning af Ronaldo.

Hver evig eneste gang den mand får bolden, så smider han bolden væk. Han har mistet bolden 4 gange, hvor alle situationer potentielt var farlige inden han fik bolden. Jeg har i en del år argumenteret for, at han skulle sælges, fordi han spillede helt af helvedes til. Mange forstod det ikke, fordi han scorede så mange mål. Intet på banen har ændret sig, men det har hans ufattelige dårlige afslutninger (her tales ikke om modstanderens hoved på bolden efterfulgt af stolpeskuddet)

Han minder mig om mine unge dage, hvor jeg købte den flotteste halskæde i på Kreta. Da jeg kom hjem, og havde den på i bad, så blev den grøn og klam. Der var engang hvor Ronaldo var fantastisk overlegen på alle parametre, men nu er han fantastisk underlegen på alle parametre.

Danilo har for første gang spillet en god halvleg IMO. Det er bare ren uheld, at den går ind. Casemiro derimod sejler fuldstændig!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Dios.

9 år 6 måneder siden #22 af Siempre fiel
Vi har det seneste år spillet det samme system. Personligt synes jeg sjældent det har været helt så imponerende som nogen vil gøre det til, men må jo erkende at resultaterne generelt set har været fremragende. Men af én eller anden grund har Zidane pludselig mistet tilliden til systemet de seneste to uger og nu sejler vi rundt med tre centrale forsvarere, en højre wing som back, en def midt som central forsvarer, en central forsvarer som back, to centrale angribere, ingen wings osv. Nuvel, noget af det er skadesrelateret, men når der mangler nogle af de normale startere, så hjælper det sgu da ik at fuldstændig vælte rundt på systemet, så du nu har 10 mand der render rundt som hovedløse kyllinger og ik aner hva de ska gøre - alt ser mildt sagt tilfældigt ud. Fuck et shit show!! Jeg ka kun frygte at dette er perioden der kommer til at koste hele sæsonen.

Vi ska glæde os over 2 mirakler:

1) vi fører ufatteligt nok ligaen (dog formentlig kun meget kort tid endnu)

2) største mirakel af alle - vi må handle til sommer. Det blir der brug for!!

9 år 6 måneder siden #23 af Zyconith
Risikoen er der. Fiorentino har det med at følge stimerne af populistiske tåbeligheder.

9 år 6 måneder siden #24 af Siempre fiel
Altså vi spiller os jo frem til INTET! I do kamp hvor det gælder om at angribe big time der har jeg set Benz to gange i to situationer ude ved hjørneflaget i de første 10 minutter af kampen og Asensio har jeg hørt noget om sku være med, men har ik set det bekræftet endnu

Leveret af Kunena Forum