Optakt: Selvfølgelig er avancement muligt!

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 6 måneder siden #25 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Selvfølgelig er avancement muligt!
Ssssh Dios <3

Jeg vil gerne se Morata på banen snart. Jeg savner et dødspres, så Celtas forsvar skal skynde sig lidt mere med at få den frem. En frisk Lucas er også at foretrække.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #26 af elle44
Er det bare mig eller spiller Danilo en ganske udmærket anden halvleg?

9 år 6 måneder siden #27 af Daniel

elle44 skrev: Er det bare mig eller spiller Danilo en ganske udmærket anden halvleg?

Han spillede også sin bedste første halvleg i Real Madrid-trøjen. Selvmålet var blot uheldigt. Han kan være fint tilfreds med sin indsats so far!

9 år 6 måneder siden #28 af Zyconith
Så giv dog Aspas det kort så han lukker sjæften. Ham og Daniel sætter simpelthen mit pis i kog.

Sid mindede mig om her forleden at Danilo på et tidspunkt var foran i køen indtil han blev skadet. Havde jeg helt glemt. To flotte kampe af Wass.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

9 år 6 måneder siden #29 af elle44

Daniel skrev:

elle44 skrev: Er det bare mig eller spiller Danilo en ganske udmærket anden halvleg?

Han spillede også sin bedste første halvleg i Real Madrid-trøjen. Selvmålet var blot uheldigt. Han kan være fint tilfreds med sin indsats so far!

Alt er selvfølgelig relativt. Han smed nogle farlige bolde væk og tabte en duel som første til en friløber og så selvfølgelig selvmålet. Så jeg ved ikke om jeg er enig.

9 år 6 måneder siden #30 af Daniel

elle44 skrev:

Daniel skrev:

Alt er selvfølgelig relativt. Han smed nogle farlige bolde væk og tabte en duel som første til en friløber og så selvfølgelig selvmålet. Så jeg ved ikke om jeg er enig.

Jeg synes faktisk, at han, ud over selvmålet, kunne være sin første halvleg bekendt. Jeg kunne se noget belslutsomhed og vildskab i ham fra første fløjt. Det vi alle håbede at se fra samtlige spillere. Det skal hm sgu have stor ros for.

Flere flotte offensive aktioner....
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

9 år 6 måneder siden #31 af Zyconith
Man glemmer næsten de 80+ frisparksforsøg der går når Ronaldo endelig scorer på et.

9 år 6 måneder siden #32 af Siempre fiel
Når man nærmest ik ka lave tre sammenhængende afleveringer gennem hele kampen, så ska det jo ske at spaden Wass afgør kampen. Fuck en gang elendighed fra ende til anden

9 år 6 måneder siden #33 af Daniel
Aftenens store spørgsmål: Hvordan skal Real Madrid slå Napoli over to kampe, når de end ikke magter at slå lilleputterne fra Celta Vigo over to kampe?

Jeg kan ikke finde svaret. Jeg er skuffet. Meget skuffet!

9 år 6 måneder siden #34 af elle44

Siempre fiel skrev: Når man nærmest ik ka lave tre sammenhængende afleveringer gennem hele kampen, så ska det jo ske at spaden Wass afgør kampen. Fuck en gang elendighed fra ende til anden

Jep. Fuldt fortjent at vi ryger ud set på disse to kampe, det kan der ikke være to meninger om. Lad os så se om vi ikke kan komme i gang igen i ligaen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 6 måneder siden #35 af Zyconith
I bagklogskabens lys skulle Morata/Mariano nok have startet. Benz fik ikke rigtig skabt noget for sig selv eller sine medspillere. Lidt for nemt for Celtas forsvarere når han er så tung i det.

Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Zyconith.

9 år 6 måneder siden #36 af ChrillRM14
Det er systemet, den er helt galt med - og selvtilliden... Jeg ved sgu ikke engang, om det er en fordel, at vi ikke behøver at spille semifinaler de næste par uger... Men nu er der endegyldigt kun ét mål for Zidane og truppen: ligaen! Lad Barca den her minipokal, men det er saftsuseme vigtigt, at vi bruger de næste par uger uden cuppen til at få spillet til at fungere igen. Spillet er kørt fast.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Leveret af Kunena Forum