Optakt: Selvfølgelig er avancement muligt!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lad nu være med at tale Cuppen ned som om den intet betyder blot fordi holdet ikke magter opgaven! Det er sgu for sølle. Holdet var elendigt i begge kampe eller for den sags skyld i de sidste mange kampe.ChrillRM14 skrev: Det er systemet, den er helt galt med - og selvtilliden... Jeg ved sgu ikke engang, om det er en fordel, at vi ikke behøver at spille semifinaler de næste par uger... Men nu er der endegyldigt kun ét mål for Zidane og truppen: ligaen! Lad Barca den her minipokal, men det er saftsuseme vigtigt, at vi bruger de næste par uger uden cuppen til at få spillet til at fungere igen. Spillet er kørt fast.
iHala Madrid!
- Siempre fiel
- Bandlyst
Det er La Liga i år. Og nu har vi sikret, at Celta sparer spillere til vores kamp ude imod dem i Februar. Hurra.
Usammenhængende spil, tvivlsom offensiv, yderst tvivlsom defensiv, ekstrem få brugbare indlæg, dumme frisspark på farlige steder, total ustabil og blottet for diciplin.Zyconith skrev:
Vildfaren skrev:
Zyconith skrev: Casilla,
Danilo, Nacho, Ramos, Coentrao
Casemiro,
Isco, Kroos
Vasquez, Ronaldo
Benz
Man kan altid håbe han Ashraf i stedet for Danilo.
Kan i lyset af hans periode ikke se ham som Real spiller, end ikke på bænken.
Og hvad har kendetegnet hans periode i RMD ?
Det er min opfattelse
Men du kan jo bare læse den tråd igennem, der kan man drage 2 konklusioner.
1. Mange deler min opfattelse.
2. Flere mener han spillede sin bedste halvleg idag, hvilket er endnu mere skræmmende. For han var stadig ringe.
Derudover er jeg enig med Dios ang. Ronaldo. Vi bør komme i gang med næste projekt. Ronaldo er har været rigtig god, når man ser på mål. Han har haft en klar fordel fysisk, som har gjort det muligt for ham, at iscenesætte sig selv igen og igen. Den fysiske fordel ser ud nu ud til at være væk. Ligesom dios har jeg i flere år advokeret for et salg. Det må være på tide nu. Køb Lewandowski eller lignende og brug nogle af vores mange gode midtbanespillere i stedet. Og sælg den første af vores angribere, der piver over situationen. Hverken Benz eller Morata er gode nok til at være uden konkurrence om den forreste plads.
Sidste tanker er at Kovacic skal have mere spilletid, han er satme god og bliver bedre hver gang han spiller. Han skal bare have mere spilletid. Og Isco so
Jeg sjældent roser spillede ganske fint idag
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Vildfaren skrev:
Usammenhængende spil, tvivlsom offensiv, yderst tvivlsom defensiv, ekstrem få brugbare indlæg, dumme frisspark på farlige steder, total ustabil og blottet for diciplin.Zyconith skrev:
Vildfaren skrev:
Zyconith skrev: Casilla,
Danilo, Nacho, Ramos, Coentrao
Casemiro,
Isco, Kroos
Vasquez, Ronaldo
Benz
Man kan altid håbe han Ashraf i stedet for Danilo.
Kan i lyset af hans periode ikke se ham som Real spiller, end ikke på bænken.
Og hvad har kendetegnet hans periode i RMD ?
Det er min opfattelse
2. Flere mener han spillede sin bedste halvleg idag, hvilket er endnu mere skræmmende. For han var stadig ringe.
Derudover er jeg enig med Dios ang. Ronaldo. Vi bør komme i gang med næste projekt. Ronaldo er har været rigtig god, når man ser på mål. Han har haft en klar fordel fysisk, som har gjort det muligt for ham, at iscenesætte sig selv igen og igen. Den fysiske fordel ser ud nu ud til at være væk. Ligesom dios har jeg i flere år advokeret for et salg. Det må være på tide nu. Køb Lewandowski eller lignende og brug nogle af vores mange gode midtbanespillere i stedet. Og sælg den første af vores angribere, der piver over situationen. Hverken Benz eller Morata er gode nok til at være uden konkurrence om den forreste plads.
Sidste tanker er at Kovacic skal have mere spilletid, han er satme god og bliver bedre hver gang han spiller. Han skal bare have mere spilletid. Og Isco so
Og alt det du opridser er således udtryk for at Danilo er RMD's værste signing i historien (som en eller anden udtrykker det) eller whatever?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- ChrillRM14
- Platin bruger
Figo7Dk skrev:
Lad nu være med at tale Cuppen ned som om den intet betyder blot fordi holdet ikke magter opgaven! Det er sgu for sølle. Holdet var elendigt i begge kampe eller for den sags skyld i de sidste mange kampe.ChrillRM14 skrev: Det er systemet, den er helt galt med - og selvtilliden... Jeg ved sgu ikke engang, om det er en fordel, at vi ikke behøver at spille semifinaler de næste par uger... Men nu er der endegyldigt kun ét mål for Zidane og truppen: ligaen! Lad Barca den her minipokal, men det er saftsuseme vigtigt, at vi bruger de næste par uger uden cuppen til at få spillet til at fungere igen. Spillet er kørt fast.
Cuppen ville betyde noget, hvis vi stadig var med ;) Ej, min kommentar var skrevet i frustration, men så synes jeg heller ikke, det var værre. Hørt om "græd ikke over spildt mælk"? Well... Hvis jeg skulle vælge en turnering at ryge ud af, så skulle det netop være Cuppen, og så er det sgu også nemmere at komme ovenpå igen, hvis vi fejer exitten under gulvtæppet og koncentrerer os om at komme videre :D
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Når det så er sagt, så kan det dog muligvis være held i uheld, at Madrid røg ud, da der med den nuværende situation med en alenlang skadesliste slides mere end hvad godt er på truppen med kampe hver 3.- 4. dag.
Det burde vi naturligvis kunne klare under normale omstændigheder med en så bred trup, som vi har, men lige nu føles den bare ikke særlig bred med alle de spillere fra startopstillingen, der er ude.
Det mindes jeg ikke at have givet udtryk.Zyconith skrev:
Vildfaren skrev: Usammenhængende spil, tvivlsom offensiv, yderst tvivlsom defensiv, ekstrem få brugbare indlæg, dumme frisspark på farlige steder, total ustabil og blottet for diciplin.
Det er min opfattelse
Og alt det du opridser er således udtryk for at Danilo er RMD's værste signing i historien (som en eller anden udtrykker det) eller whatever?
Vi har trods alt haft en del igennem... Gravesen, Faubert, Kaka, Cassano, Emerson osv.
Men har svært ved at se hvordan han skulle kunne udfordre Carvajal nogensinde, som både har højere top- og bundniveau, plus top stabil.
Med det in mente, kan jeg overhovedet ikke forstå at man vil beholde ham med et prismærke på 225mil.
Danilo er ikke dårlig, han er efter optik bare ikke god nok og med det han har vist tror jeg aldrig han blir det.
Af den grund skrev jeg tidligere, at man altid kunne håbe på Ashraf.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...