Optakt: El Clásico og mesterskabsmatchbold
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
nono skrev:
ChrillRM14 skrev: Jeg er spændt på at se Zidanes dispositioner resten af sæsonen...
Hvis han stiller med reserver mod Deportivo eller Valencia for at spare kræfter til Atletico, så lejer jeg Liam Neeson til at finde ham. Og gøre knap så pæne ting ved ham.
Hvad mener du? Hvis du med "reserverne" mener Morata og Isco frem for Benzema og Bale - så by all means...
Det har du selvfølgelig en pointe i...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Alt fra Zidane i dag var en katastrofe. Det kommer fra en, som normalt er meget glad for hans valg. At starte med Bale? At spille uden pres på et vaklende Barca hold? At spille 100% på deres præmisser? Denne kamp er den værste El Clasico i meget langt tid.
Det er jo ikke bare skuffende, men decideret inkompetent.
Fondo_Sur skrev: Ingen ord.
Alt fra Zidane i dag var en katastrofe. Det kommer fra en, som normalt er meget glad for hans valg. At starte med Bale? At spille uden pres på et vaklende Barca hold? At spille 100% på deres præmisser? Denne kamp er den værste El Clasico i meget langt tid.
Sidste sætning er faktisk meget rammende. Det her er meget mere end en skuffelse. Det er inkompetent, uacceptabelt og helt igennem unødvendigt. Vi har simpelthen bare for meget respekt for FC Barcelona. Det er respekten og dét, at det er en 'CLASICO', der dræber os i dag. Det her Barcelona-hold er jo niveauer under Bayern.
Sebberg skrev:
Fondo_Sur skrev: Ingen ord.
Sidste sætning er faktisk meget rammende. Det her er meget mere end en skuffelse. Det er inkompetent, uacceptabelt og helt igennem unødvendigt. Vi har simpelthen bare for meget respekt for FC Barcelona. Det er respekten og dét, at det er en 'CLASICO', der dræber os i dag. Det her Barcelona-hold er jo niveauer under Bayern.
Jeg tror selv at Barca-spillerne blev overrasket i løbet af 1. halvleg over hvor meget plads de fik. Fuldstændigt uacceptabelt.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Sebberg skrev: Vil i høre noget? Jeg grinte seriøst, da Barcelona scorede. Det var som en komediefilm.
2-2, en mand nede og et mesterskab i sigte, og så kan man stå og kigge på en skærm, hvor Barcelona løber 5 mod 3... jeg har seriøst aldrig set noget lignende.
Resten af kampen var også en fadæse, men det kommer i et andet indlæg. Jeg må give Pelle ret: Jeg har ikke været så skuffende som Real Madrid-fan i LANG tid.
Vi gjorde præcis det samme herhjemme.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)