Optakt: El Clásico og mesterskabsmatchbold
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sebberg skrev: Prøv lige at overvej Kovacic' tilbageløb på den her video:
streamable.com/14rvx
Haha. Mener han det? Han lunter tilbage i situationen, hvor Modric, der har spillet hele kampen, spurter ved siden af.
Selv ved gensyn er det stadig Marcelos mangel på frispark der chokerer mig. Trækker han det gule kort vinder Real Madrid mesterskabet. Det er simpelthen chokerende uprofessionelt. Jeg var nødt til at råbe ind i en pude for at få ilt til hjernen efter at have bevidnet den velvillighed til at forære et kontraangreb i 93. minut.
Bale og Benzema skal Uuuuuuud til sommer. Resten af truppen har niveauet.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Arnenugacream skrev: Hold da kæft en TRIST rutchebane.
Følelsen ved 2-2 målet, også øjeblikket hvor Messi banker den ind til 3-2.
Giv nu bare Messi den kredit han skal have. Ja vi stinker defensivt, men manden gør lige hvad der passer ham idag, og er med afstand den bedste spiller, og muligvis os den bedste der nogensinde har været.
Ser man på kampen så kunne vi ligeså godt have vundet. Begge hold vader i chancer, og desværre er Messi bare hamrende skarp. Dog er det håbløst det vi har gang i ved 3-2 målet. Hold nu kæft hvor er det sløjt. Mesterskabet ligger lige til højrebenet, og vi har et drømmeresultat som kampen har udviklet sig, også lader man dem komme i en 3 mod 5 situation. Det værste er næsten af vi selv havde et bare fine kontraer efter 2-2 målet, hvor vi også kunne have lukket det hele, også smider vi det på gulvet i sidste sekund.
Ja, der kunne være straffe til Ronaldo, men Casemiro skulle også have været smidt ud i første halveg, og Ramos rødekort var klokkeklart. Så dommeren kan man bestemt ikke give skylden.
Nå 50/50 om hvem der ender med mesterskabet. Vi har mange svære kampe til sidst, men omvendt har Barca flere gange i denne sæson også smidt tåbelig point, selv efter store præstationer hvor man skulle tro selvtilliden var høj .
Barca smider som udgangspunkt ikke flere point. Det kan jeg simpelthen ikke se ske med det program og så tæt på sæsonens afslutning.
Dvs at RM sikkert skal høste 16 point af 18 mulige for at være sikre.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Han er sikkert Barcelonas allerbedste spiller- men bestemt ikke verdens.
-#7- skrev:
mohbar skrev: arh rolig nu. Hans to mål kommer fordi vi stinker i forsvaret begge gange.
What? Det må være en joke..
Første mål sender han Carvajal tilbage til Leverkusen med en vending man ikke engang kan lave på Playstation, og på det andet mål leverer han lige præcis den kliniske afslutning vores afdankede offensiv ledte efter hele aftenen.
Det varer forhåbentlig ikke længe før Messi begynder at falde i niveau på samme måde som Ronaldo har gjort det i år, for nu er Real Madrid blevet latterliggjort af ham i 10 år, nu må det snart stoppe..
Siempre fiel skrev: Uden at det på nogen måde er baseret på idag - så ser jeg frem til den dag hvor vores angreb ik udgøres af efterhånden stendøde BBC. Det var en smuk tanke og i små glimt smukt på banen, men der er efterhånden et væld af spillere jeg ville foretrække i vores offensiv - ja nogle af dem sidder sågar på vores egen bænk. Vores tre forreste er alle ringere end Barcas tre forreste. Idag er det kun nødvendigt for dem at Messi er i hopla, men helt generelt er der bare så mange af vores spillere der ik rammer niveauet - som set så ofte i denne sæson. Jeg forventer ik mesterskabet længere - og har faktisk aldrig gjort det, da jeg jo har set vores horrible niveau over størstedelen af sæsonen. Jeg lader mig gerne overraske, men sku jeg vurdere om jeg tror på det, så er det desværre nej
Enig BBC må snart være dødt
Spilerne var også langt under niveau idag. Kroos var usikker, Modric langsom, Ramos overgearet (det er altså holdets kaptajn det her) osv osv.
Bale kan forblive skadet nu og så kan vi starte inde med Asensio/Isco resten af sæsonen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
-#7- skrev:
ChrillRM14 skrev:
-#7- skrev:
mohbar skrev: arh rolig nu. Hans to mål kommer fordi vi stinker i forsvaret begge gange.
What? Det må være en joke..
Første mål sender han Carvajal tilbage til Leverkusen med en vending man ikke engang kan lave på Playstation, og på det andet mål leverer han lige præcis den kliniske afslutning vores afdankede offensiv ledte efter hele aftenen.
Det varer forhåbentlig ikke længe før Messi begynder at falde i niveau på samme måde som Ronaldo har gjort det i år, for nu er Real Madrid blevet latterliggjort af ham i 10 år, nu må det snart stoppe..
nej, det er jo noget pis. Bevares, i dag spillede han noget af det bedste bold, jeg har set fra en spiller længe. Hatten af, det var vanvittigt, men manden har været usynlig de seneste 6 EL Clasicos og i denne periode løbet i gennemsnit 8km pr kamp... i verdens største opgør... Kom nu lige.
Men er vi ikke også enige om at der ikke har været en spiller i historien der har scoret ligeså mange mål som Messi i disse opgør?
Jo, og det er også derfor, at jeg heller ikke vil tage noget fra ham :) Men de seneste år har det i disse opgør da været noget mere svingende fra hans side af. Det er jo sådan set også ligegyldigt...
De fik deres sejr. Tillykke. Lad os håbe, at det er det sidste, de kan glæde sig over resten af sæsonen ud over deres cup-finale.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Har valgt at takke af på forum!
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Hvis han stiller med reserver mod Deportivo eller Valencia for at spare kræfter til Atletico, så lejer jeg Liam Neeson til at finde ham. Og gøre knap så pæne ting ved ham.
2-2 og så har vi 3 mand i forsvaret. Så parker dog bussen der og ikke efter 1-0 målet.
Vi fortjener intet. Vores spil har været uden struktur og plan hele sæsonen.
ChrillRM14 skrev: Jeg er spændt på at se Zidanes dispositioner resten af sæsonen...
Hvis han stiller med reserver mod Deportivo eller Valencia for at spare kræfter til Atletico, så lejer jeg Liam Neeson til at finde ham. Og gøre knap så pæne ting ved ham.
Hvad mener du? Hvis du med "reserverne" mener Morata og Isco frem for Benzema og Bale - så by all means...