Optakt: El Clásico og mesterskabsmatchbold
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Luna om Barcelonas patetiske Neymar-sag "De er lige gode om det. Jeg er helt sikker på at var det Real Madrid og Ronaldo, ville de gøre præcis det samme."
Ehm? Har Real Madrid nogensinde gjort det samme eller er det bare ønsketænkning fra en Barcelona fan?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Kassow-Rossing skrev: Aaaaaaaaah ;) Jeg så det også godt, men de blev på ingen måde 'enige om' at Ronaldos scoring var matchfixing ;)
Luna om Barcelonas patetiske Neymar-sag "De er lige gode om det. Jeg er helt sikker på at var det Real Madrid og Ronaldo, ville de gøre præcis det samme."
Ehm? Har Real Madrid nogensinde gjort det samme eller er det bare ønsketænkning fra en Barcelona fan?
Mener vi har gjort lignende før - det er forholdsvis velkendt procedure i Spanien, at venter man længst muligt med at anke kan det nogle gange udsætte problemerne. Selvfølgelig havde Real Madrid gjort det samme - det er naivt at tro andet.
Vi ankede jo i øvrigt også en klokkeklar tabersag efter Denis-gate.
asp3200 skrev: Zidane.... Bale er jo ikke i form. Er tom for ord igen igen, han må virkelig hade Isco:(
Taktikkens mester.
Håber lidt at bale får første halvleg, hvor barca helt sikker vil forsøge og presse højt, her kan nogle hurtige kontra måske lave et mål de første 20 min. Her er bales hurtighed en force.
Så kunne man håbe at Bale bliver skiftet ud u halvlegen for en Isco i form, når kampen har sat sig lidt mere, og så er Perez glad for at Bale har spillet, og Isco kommer på banen og forhåbentligt fortsætter de gode takter
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
raul7=kongen skrev:
Kassow-Rossing skrev: Aaaaaaaaah ;) Jeg så det også godt, men de blev på ingen måde 'enige om' at Ronaldos scoring var matchfixing ;)
Mener vi har gjort lignende før - det er forholdsvis velkendt procedure i Spanien, at venter man længst muligt med at anke kan det nogle gange udsætte problemerne. Selvfølgelig havde Real Madrid gjort det samme - det er naivt at tro andet.
Vi ankede jo i øvrigt også en klokkeklar tabersag efter Denis-gate.
Vi ankede (ligesom alle andre) for at forsøge at vinde sagen. Det er årsagen til at man anker og årsagen til at man har retten til at anke. Barcelona ankede ikke for at vinde sagen men for at få anket efter lukketid fredag eftermiddag så sportsdomstolen ikke kunne nå at svare inden weekenden. Det er ikke snyd; det er bare ualmindeligt usympatisk.
Kom så Bale! Sæt os alle sammen på plads med en præstation, der er en spansk mester værdig!
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)