Optakt: El Clásico og mesterskabsmatchbold

9 år 1 måned siden #73 af nono
Det er virkelig svært at rase over Marcelo efter 90 minutters sambabold, men det er jo direkte amatøragtigt at han ikke trækker et frispark i den situation.

Han forærer jo Barcelona et sidste angreb, kvit og frit. Det skulle blive skæbnesvangert.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Raul7-2880, slb1995

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #74 af asp3200
Vi fortjener ingenting. Tillykke Barcelona. Skræmmende indsats efter 1-0.

9 år 1 måned siden #75 af Sahinovic

Raul7-2880 skrev: PINLIGT!!!!

Har sagt det før og siger det igen: Messi den bedste spiller nogensinde. Tvivler på om der overhovedet kommer en spiller i nærheden af ham i fremtiden.

Det gør der ikke.

Florentino Pérez

9 år 1 måned siden #76 af ChrillRM14
Vi har det stadig i egne hænder. Men vi skal vinde resten af kampene. Jeg tror ikke på, at Barca smider flere point... Kan vi vinde resten af kampene? tja....

Vi har resultatet! Så forsvar det dog? 20 sekunder ekstra.... Latterligt. Navas er igen en ****** god målmand, men hvad nytter det, når vi presser aggressivt med en mand nede med et resultat i lommen, som kan sende os på guldkurs?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 1 måned siden #77 af madrid2000
Man må bare tage hatten af for Messi.

Pinligt præstation RM.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 1 måned siden #78 af mohbar
arh rolig nu. Hans to mål kommer fordi vi stinker i forsvaret begge gange. Uden tvivl BLANDT verdens bedste spillere.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved mohbar.

9 år 1 måned siden #79 af kermit
Det skulle lige være han søn..

Arbejder hos www.jyskegolfbolde.dk

9 år 1 måned siden #80 af Siempre fiel
Uden at det på nogen måde er baseret på idag - så ser jeg frem til den dag hvor vores angreb ik udgøres af efterhånden stendøde BBC. Det var en smuk tanke og i små glimt smukt på banen, men der er efterhånden et væld af spillere jeg ville foretrække i vores offensiv - ja nogle af dem sidder sågar på vores egen bænk. Vores tre forreste er alle ringere end Barcas tre forreste. Idag er det kun nødvendigt for dem at Messi er i hopla, men helt generelt er der bare så mange af vores spillere der ik rammer niveauet - som set så ofte i denne sæson. Jeg forventer ik mesterskabet længere - og har faktisk aldrig gjort det, da jeg jo har set vores horrible niveau over størstedelen af sæsonen. Jeg lader mig gerne overraske, men sku jeg vurdere om jeg tror på det, så er det desværre nej
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

9 år 1 måned siden #81 af ChrillRM14
Drop det CHL-fis der....
Alt ind på det mesterskab, når nu vi stadig kan afgøre det selv. Gambler vi på begge, så ender vi med 0 trofæer.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, elle44

9 år 1 måned siden #82 af Jonas

Raul7-2880 skrev: PINLIGT!!!!

Har sagt det før og siger det igen: Messi den bedste spiller nogensinde. Tvivler på om der overhovedet kommer en spiller i nærheden af ham i fremtiden.

Slap nu af. Han var da god, bevares, men på en billig baggrund - Intet ekstraordinært i det. Vi ved alle hvad han kan når man giver ham oceaner af plads...
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

9 år 1 måned siden #83 af Sebberg
Vil i høre noget? Jeg grinte seriøst, da Barcelona scorede. Det var som en komediefilm.

2-2, en mand nede og et mesterskab i sigte, og så kan man stå og kigge på en skærm, hvor Barcelona løber 5 mod 3... jeg har seriøst aldrig set noget lignende.

Resten af kampen var også en fadæse, men det kommer i et andet indlæg. Jeg må give Pelle ret: Jeg har ikke været så skuffende som Real Madrid-fan i LANG tid.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Lars1991, Siempre fiel, ChrillRM14

9 år 1 måned siden #84 af pm
zidane kan ikke være fortid i klubben hurtigt nok. Har aldrig været fan af hans taktiskte oplæg til kampene eller spillestilen. Men mener ikke han er god nok selvom resultaterne på papiret har set rigtig, rigtig flotte ud langt hen af vejen. og bbc var dødfødt fra starten, indse det dog.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Leveret af Kunena Forum