Ramos på vej ud af CL-finale?

9 år 2 måneder siden #13 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Ramos på vej ud af CL-finale?
Nu hvor Ramos ikke bliver straffet i ChL finalen, burde man så sparer ham eller er han klygtigt nok til at holde sig i ro til retur kampen.

Hva synes i ?

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #14 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Ramos på vej ud af CL-finale?
Jeg ville da blive fuldstændig sindssyg oven i knoppen, hvis Ramos fik karantæne to dage efter den omdiskuterede hændelse.

Det ville jo svare til, at man fra UEFAs side annullerede Ronaldos mål mod Bayern München, da man efterfølgende bedre kunne vurdere, om han stod i offside eller ej.

Dommerne må for helvede da være vågne i kampens hede. Det skal spillerne fandeme da ikke straffes for efterfølgende og så er det pisse ligegyldigt om man hedder Ramos, Chiellini, Boateng eller Pique!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 2 måneder siden #15 af Zyconith

Hugol skrev: Nu hvor Ramos ikke bliver straffet i ChL finalen, burde man så sparer ham eller er han klygtigt nok til at holde sig i ro til retur kampen.

Hva synes i ?

Jeg forstår det ikke? Altså holde sig i ro på hvilken måde og hvorfor?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 2 måneder siden #16 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Ramos på vej ud af CL-finale?

Zyconith skrev:

Hugol skrev: Nu hvor Ramos ikke bliver straffet i ChL finalen, burde man så sparer ham eller er han klygtigt nok til at holde sig i ro til retur kampen.

Hva synes i ?

Som i 'ingen hjerneblødninger' forestiller jeg mig.

9 år 2 måneder siden #17 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Ramos på vej ud af CL-finale?

Zyconith skrev:

Hva synes i ?

Der vil naturligvis være ekstra fokus på ham nu, efter han har givet albue berøringer ud til modstanderen. Det er lidt det samme som neymar har filmet sig til 3-4 straffe, så får han måske ikke så let straffe kampene efter :)

Ville det så ikke være smart at lade ham sidde udenfor i retur opgøret ?

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Hugol.

9 år 2 måneder siden #18 af Zyconith

Gåser skrev:

Zyconith skrev:

Hva synes i ?

Hvornår skulle han blive straffet? I Granada kampen?

9 år 2 måneder siden #19 af Zyconith

Hugol skrev:

Zyconith skrev:

Hva synes i ?

Der vil naturligvis være ekstra fokus på ham nu, efter han har givet albue berøringer ud til modstanderen. Det er lidt det samme som neymar har filmet sig til 3-4 straffe, så får han måske ikke så let straffe kampene efter :)

Havde de ikke afskaffet karantæner i finalen såfremt man fik udløst en karantæne i semifinalen? Lavede de ikke den regel om det efter vores kære Alonso måtte sidde over i finalen?

Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Zyconith.

9 år 2 måneder siden #20 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Ramos på vej ud af CL-finale?

Zyconith skrev:

Gåser skrev:

Zyconith skrev:

Hva synes i ?

Hvornår skulle han blive straffet? I Granada kampen?

Jeg læser det som, at han skal spares i returen, så han med sikkerhed er med i finalen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Dios

9 år 2 måneder siden #21 af Zyconith

Hugol skrev:

Zyconith skrev:

Hva synes i ?

Okay, jeg forstår.

9 år 2 måneder siden #22 af Sahinovic

Daniel skrev: Jeg ville da blive fuldstændig sindssyg oven i knoppen, hvis Ramos fik karantæne to dage efter den omdiskuterede hændelse.

Det ville jo svare til, at man fra UEFAs side annullerede Ronaldos mål mod Bayern München, da man efterfølgende bedre kunne vurdere, om han stod i offside eller ej.

Dommerne må for helvede da være vågne i kampens hede. Det skal spillerne fandeme da ikke straffes for efterfølgende og så er det pisse ligegyldigt om man hedder Ramos, Chiellini, Boateng eller Pique!

Nu er der intet nyt eller kontroversielt i, at UEFA eventuelt følger op på en situation som dommeren ikke har registreret, så jeg ved godt nok ikke hvordan du kan sammenligne det med, at det ville svare til at UEFA efterfølgende annullerede Ronaldos mål mod FC Bayern.

Jeg synes det er helt fint man følger op, så er det vidst kun spillerne der skal stramme op.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 2 måneder siden #23 af Zyconith
Og så stille med Varane og Nacho (Madridista admins, husk lige at opdatere skadeslisten)? Hmm... Nej, bare spil med Ramos, medmindre han fysisk har brug for en pause eller noget.

I kampen mod Atletico løb Danilo efter slutfløjtet ind på banen og sagde hej til Ronaldo, han var fuldt påklædt, hvorfor var han ikke omklædt? Var han skadet? Ikke udtaget eller hvad?

Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

9 år 2 måneder siden #24 af Dios
Besvaret af Dios på emne Ramos på vej ud af CL-finale?

Zyconith skrev: Og så stille med Varane og Nacho (Madridista admins, husk lige at opdatere skadeslisten)? Hmm... Nej, bare spil med Ramos, medmindre han fysisk har brug for en pause eller noget.

I kampen mod Atletico løb Danilo efter slutfløjtet ind på banen og sagde hej til Ronaldo, han var fuldt påklædt, hvorfor var han ikke omklædt? Var han skadet? Ikke udtaget eller hvad?

Nacho var som eneste mand af de defensive spillere udtaget til kampen :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum