Ramos på vej ud af CL-finale?

9 år 2 måneder siden #37 af Fondo_Sur

Sahinovic skrev: raul7=kongen skrev:

Man kan sige meget om Sergio Ramos, men at så tvivl om, om han er en af verdens bedste forsvarsspillere er helt skævt.

Jeg kan dog ikke andet end ryste på hovedet, når folk ligefrem ønsker ham hen hvor peberet gror eller kalder ham overvurderet.

Kan du fremhæve det indlæg, hvor der står, at Ramos er overvurderet? Jeg skriver blot, at jeg ikke anser ham som en af de bedste forsvarsspillere igennem historien. Isoleret set, så synes jeg egentligt han er til det, han har indfriet sit enorme potentiale, og vist kvalitet igennem en længere periode, men samtidig falder det hele på jorden med alle de udvisninger (22!) han har fået igennem sin tid i Real Madrid, hvor de fleste af dem har været komplet hjerneblødninger, og ikke grundet uheldige tilfælde; det viser blot, at man ofte er til fare for holdet, og alene af den grund indgår han ikke i min personlige definition af, hvad der kræves for at blive en af de absolut bedste forsvarspillere, igennem historien.

Du får det nærmest til at lyde som om, at jeg ud af den blå luft ønsker en udelukkelse af Ramos i Champions League finalen. Jeg ærgrer mig da over situationen, og jeg har svært ved at forestille mig en finale uden vores kaptajn, men samtidig har jeg heller ikke andet end hovedrysten tilbage, når man vælger at se totalt bort fra selve situationen, og hvorfor! jeg netop ønsker en udelukkelse af Ramos.

Ramos' karriere falder ikke med de 22 udvisninger. Hans bedrifter må være uforståelige for dig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #38 af Kassow-Rossing

Sahinovic skrev: Kan du fremhæve det indlæg, hvor der står, at Ramos er overvurderet?

Here you go:

Sahinovic 5. december 2016: "Ramos - 1 En super uintellegent spiller og totalt overvurderet, kan heller ikke fordrage hans svinske spil."
Link: madridista.dk/index.php/forum/debat/3606...nkelte-spiller#73565

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 2 måneder siden #39 af Sahinovic

Kassow-Rossing skrev:

Sahinovic skrev: Kan du fremhæve det indlæg, hvor der står, at Ramos er overvurderet?

Here you go:

Sahinovic 5. december 2016: "Ramos - 1 En super uintellegent spiller og totalt overvurderet, kan heller ikke fordrage hans svinske spil."
Link: madridista.dk/index.php/forum/debat/3606...nkelte-spiller#73565

Flot Kassow, den uddannede bookmaker, du fandt et indlæg fra d. 5. december 2016, kunne det måske ikke hænge sammen med at jeg var i knap så godt humør, eftersom jeg gav Ramos et 1-tal for hans dårlige præstationer? Jeg ved ikke hvordan du kobler dette sammen med den nuværende artikel, som jeg netop refererede til.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Sahinovic.

9 år 2 måneder siden #40 af Kassow-Rossing
Gør med informationen hvad du vil.

Du bad om er citat fra dig hvor du skrev at Ramos var overvurderet, og jeg fandt et der var 6 måneder gammelt.

Værsgo

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 2 måneder siden #41 af Zyconith
Hvis han fik nogle spilledages karantæne ville det jo være fair nok, men altså... Grænserne er da virkelig ved at flytte sig for, hvilke konsekvenser episoder i kampe kan få efterfølgende pga. alle kan bevidne det.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum