Nyt Juventus-bud på Danilo

9 år 1 måned siden #13 af Kassow-Rossing
Det er et fremragende eksempel på hvordan man nogle gange kan opfatte situationerne forskelligt, selvom det reelt set er den samme information, der bliver projekteret til os.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #14 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Nyt Juventus-bud på Danilo

Kassow-Rossing skrev: Det er et fremragende eksempel på hvordan man nogle gange kan opfatte situationerne forskelligt, selvom det reelt set er den samme information, der bliver projekteret til os.

Haha præcis! :-)
Jeg har nu svært ved at forestille mig, at det skulle være foregået, som Zyconith siger.

I min optik har Danilos bedste periode været i foråret 2017. Alt før det har været skandaløst ringe. At han - i sin dårlige periode - skulle kunne spille lige op med Carvajal, kan jeg personligt ikke nikke genkendende til. Især fordi spanieren har vist et enormt højt niveau, siden vi hev ham tilbage fra Leverkusen. Jeg vil tilmed gå så langt som at sige, at han er en af vores mest stabile spillere, som har meget få udfald.

Min hukommelse kan spille mig et puds, men jeg er nu ret sikker på, at jeg har ret ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

9 år 1 måned siden #15 af REAL
Besvaret af REAL på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Meget interessant debat. Det herlige er, at vi hver især kan forvente og værdsætte forskellige ting ved en back.

Carvajal er i min optik helt urørlig som førstevalg. Solid og med et urimeligt højt bundniveau.

9 år 1 måned siden #16 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Godt nok har Danilos priskilt hjulpet ham, men som sagt var der en grund til at han blev hentet ind. Carvajal var en del af Real Madrid store skuffelse i CHL-semien 14/15, da han begik et afgørende klodset straffespark på Tevez (se 1:00):

Siden ved vi alle, hvor god Carvajal har været. Det behøver vi ikke at komme nærmere ind på.

9 år 1 måned siden #17 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Synes ikke Carvajal skal straffes for den der. Fejlen kom fra et angreb hvor Hele forsvaret stod alt for højt. ingen grund til at satse i den situation

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Hugol.

9 år 1 måned siden #18 af Steen
Besvaret af Steen på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Årh hold nu op Hugol. Selvfølgelig skal Carvajal straffes for sådan en klodset aktion. Ja, der må aldrig opstå sådan en 1 mod 1 situation i en semifinale når kampen står 1-1, men det retfærdiggøre ikke Carvajals hjerneblødning. Tevez er på vej væk fra målet og befinder sig i en vinkel hvor han ikke er en trussel, hvorfor det er idioti at tackle ham på den måde som Carvajal gjorde.

Jeg kan godt forstå at Danilo blev købt. Det var en kombination af at Carvajal præsterede svingende, og at Danilo gjorde det fremragende for Porto. Han er dog faldet helt igennem, og er vel næsten ikke engang god nok til Castilla. Derudover har Carvajal nu udviklet sig til at være verdens bedste højre back. Sælg hvis Juventus byder €15-20 millioner. Nacho er en ganske habil højreback, og Achraf fra Castilla skulle også være en dygtig back.

9 år 1 måned siden #19 af Hugol
Han begår en fejl, men han skal da bestemt ikke have hovedansvaret for Real Madrids exit. Vi spillede ikke nogen god semifinale mod Juventus og vi angreb begge kampe meget forkert. Ansvaret ligger igen hos Ramos og Real madrids defensive taktik, som heller ikkr var smuk under Ancelotti

Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Hugol.

9 år 1 måned siden #20 af Fondo_Sur

Hugol skrev: Han begår en fejl, men han skal da bestemt ikke have hovedansvaret for Real Madrids exit. Vi spillede ikke nogen god semifinale mod Juventus og vi angreb begge kampe meget forkert. Ansvaret ligger igen hos Ramos og Real madrids defensive taktik, som heller ikkr var smuk under Ancelotti

Ansvaret var hos Ancelotti.

Derudover var Carvajal ikke perfekt dengang. Men det er han nu! Behøver det at understreges mere?! ;-)

9 år 1 måned siden #21 af Hugol
Carvajal spillede ikke sin bedste sæson men det var ikke en dårlig sæson. Indkøbet af Danilo kan ikke forsvares og fil også kritik af flere inden Danilo trådte ind på Bernabeu første gang. Maldini undrede sig gevaldigt.

9 år 1 måned siden #22 af Fondo_Sur

Hugol skrev: Carvajal spillede ikke sin bedste sæson men det var ikke en dårlig sæson. Indkøbet af Danilo kan ikke forsvares og fil også kritik af flere inden Danilo trådte ind på Bernabeu første gang. Maldini undrede sig gevaldigt.

Danilo gav nogenlunde ligeså meget mening som Theo Hernandez giver nu. Jeg forstår ikke den store debat om Danilo efterhånden. Han er formodenligt glad i klubben og udvikler sig sportsligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Mathiaska, Zyconith

9 år 1 måned siden #23 af Hugol

Fondo_Sur skrev:

Hugol skrev: Carvajal spillede ikke sin bedste sæson men det var ikke en dårlig sæson. Indkøbet af Danilo kan ikke forsvares og fil også kritik af flere inden Danilo trådte ind på Bernabeu første gang. Maldini undrede sig gevaldigt.

Danilo gav nogenlunde ligeså meget mening som Theo Hernandez giver nu. Jeg forstår ikke den store debat om Danilo efterhånden. Han er formodenligt glad i klubben og udvikler sig sportsligt.

Kan du ikke uddybe det med Theo. For mig er der nemlig stor forskel på de to spillere. Theo er ikke købt ind til at slå Marcelo af holdet men at udvikle sig så han kan tage over og give pause til brasileneren. I øvrigt er det p.... irriterende at han ikke er blevet officelt endnu. Så se at kom af med Coentrao.

9 år 1 måned siden #24 af Fondo_Sur

Hugol skrev:

Fondo_Sur skrev:

Kan du ikke uddybe det med Theo. For mig er der nemlig stor forskel på de to spillere. Theo er ikke købt ind til at slå Marcelo af holdet men at udvikle sig så han kan tage over og give pause til brasileneren. I øvrigt er det p.... irriterende at han ikke er blevet officelt endnu. Så se at kom af med Coentrao.

Både Theo og Marcelo kan indgå i startopstillingen uden problemer. Ligesom Carvajal og Danilo. Godt nok er Theo ung, men han er en voksen spiller, der gerne vil have spilletid.

Jeg vil ikke fordreje debatten, haha.

Leveret af Kunena Forum